Frenzy Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Själv tipsar jag Bathory - Mother Earth Father Thunder Woho! Du har fin musiksmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Michael Jacksson - They Dont Care About Us Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Michael Jacksson - They Dont Care About Us Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Ingen som lyssnar på 2pac? Tycker In the air tonight är bra! EDIT: Bob Marley - No woman no cry är också jävligt bra! Redigerad 8 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Ingen som lyssnar på 2pac? Tycker In the air tonight är bra! Heh. Det finns en del sådana anhängare, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Heh. Det finns en del sådana anhängare, ja. Inte du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Bob Sinclar - Rock This Party Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Young Buck feat. Jazzy Pha - If you want some Jag gillar inte dessa 2 artister vanligtvis, men den här låten är riktigt skön att slappna av till. Ifrån 50 cents nya mixtape "Hiphop is dead". Alla lyssnar på 2Pac. Redigerad 8 september, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Bob Marley - No woman no cry är också jävligt bra! Amen to that! *Sätt in kebabs prästbild* --- Stormcrow - Million miles Min kompis morbror lirar i det bandet. DOm är riktigt riktigt bra. Har släppt en skiva och har en hemsida också. Redigerad 8 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Stormcrow - Million miles Min kompis morbror lirar i det bandet. DOm är riktigt riktigt bra. Har släppt en skiva och har en hemsida också. Orkar inte kolla, men det är power metal väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Mp3: Bob Marley - Is This Love <01:14/03:53> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Radiohead - Karma Police. Denna är en av världens bästa låtar, punkt. Även om jag inte är överdrivet stort fan av Radiohead så älskar jag den här låten. "Karma police, arrest this man, he talks in maths He buzzes like a fridge, hes like a detuned radio.." Litar på dig, måste skaffa, ifall jag inte redan har den. vad tycker du om Radiohead - Creep? skön som fan tycker jag, lite väl deppig kanske men skön ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Litar på dig, måste skaffa, ifall jag inte redan har den. vad tycker du om Radiohead - Creep? skön som fan tycker jag, lite väl deppig kanske men skön ändå. Creep är sjukt bra den ocskå. Karma Police är lätt bättre men bra ändå. Radiohead är deppiga, du får stå ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Wierd Al Yankovic - Hardware Store Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Kan väl flasha med min 2500:e post här då. Ojdå, har visst sett fel hela tiden. 2450 var det visst. Inte för att det har nån betydles, men what the heck. Tipsar om Adam Green - Friends of Mine. Ni vet, låten som var med i 3-reklamen för någon/några månader sedan. Den är verkligen underbar! Redigerad 8 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Tipsar om Adam Green - Friends of Mine. Ni vet, låten som var med i 3-reklamen för någon/några månader sedan. Den är verkligen underbar! Aaah, nygammal klassiker. Den är riktigt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 CunninLynguists - Lynguistics Riktigt skön hip hop . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Woho! Du har fin musiksmak. Fast inget slår Bathorys Ring of gold Den är helt underbar! Eftersom du gillar metal tror jag nog att du skulle gilla Moonsorrow. De är riktigt bra band! De är typ medeltid-soumi folk-metal. Tuulen tytär is awesome!! Mp3: Bob Marley - Is This Love <01:14/03:53> Med honom är Stir it up mitt tips. So soft. Redigerad 9 september, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Bon Jovi - Livin' on a prayer Kiss - Rock And Roll All Night Bob Sinclar - Rock this party =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Wednesday 13 - Happily Ever Cadaver Happily, I'm so happily, ever cadaver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts