Tackleberry Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Nu menar du väl ändå Razorlight? Jo, det måste han nog göra. En skön låt är det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Nu menar du väl ändå Razorlight? Jo, det var dom jag menade. Får väl skylla på att jag är trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jo, det måste han nog göra. En skön låt är det iaf. Hela den skivan är underbar. Inte lika bra som deras förra men ändå bra. Jo, det var dom jag menade. Får väl skylla på att jag är trött. Verkar som att inte har hört så mycket med dom. Du har missat något, lyssna lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Hela den skivan är underbar. Inte lika bra som deras förra men ändå bra. Verkar som att inte har hört så mycket med dom. Du har missat något, lyssna lite mer. Den enda skivan jag har heter Razorlight som själva bandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Judas Priest - The Helion (Electric Eye) Redigerad 27 augusti, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Judas Priest - The Helion (Eletric Eye) Då kontrar jag med Judas Preist - Paint it black och Judas Preist - Turbo Lover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Cryptopsy - The Pestilence that Walketh in Darkness. Thou shalt not be afraid for the terror by night For the arrow that flieth by day For the pestilence that walketh in darkness For the destruction that wasteth at noonday A thousand shall fall at thy side, and ten thousand At thy right hand: but it shall not come nigh thee Only with thine eyes shalt thou behold And see the reward of the wicked. One last Perfect night of life on earth I saw a pestilence descend on wings Plague black As it rode the ancient star wind There are Things more horrible than death Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Cypress Hill - Lookin though the eye of a pig Hade tråkigt och är trött, så lekte lite grann... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Cypress Hill - Lookin though the eye of a pig Hade tråkigt och är trött, så lekte lite grann... Jobbigt var det iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Jobbigt var det iallafall! Du är ganska jobbig du ocskså. Queens of the Stone Age - No One Knows. Sjukt bra låt. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Qotsa - Give the mule what he wants Bara fortsätter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Jobbigt var det iallafall! Tänk på mig då som slöasade bort en kvart av mitt underbara liv på att fixa till den där posten så den skulle vara extra fin och smycka forumet, vilket inte din post gör utan är nåt störande jag kännde jag var tvungen att svara på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Bruce Dickinson - Dive! Dive! Dive! Dive! Dive! Dive! Dive! Dive! Dive! Dive! Dive! Dive! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Muse - Starlight Ännu en japansk låt: Utada Hikaru - sakura drops Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 All that Remains - This Calling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Erik Med K - Effekten Av Kaffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 The Forsaken - Traces of The Past. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Thin Lizzy - The boys are back in town. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Thin Lizzy - The boys are back in town. Grym låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Du är ganska jobbig du ocskså. Queens of the Stone Age - No One Knows. Sjukt bra låt. Punkt. Den är hur bra som helst, nu blev jag sugen på att spela GuitarHero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts