eXotic Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Kalle Baah - You Are My Angel Jävligt skön låt.. Vaaa !! Finns det verkligen folk utifrån Norrköping som känner till Kalle Baah ? !! Min farbror spelar i Kalle Baah , Bandet är ifrån Skärblacka. Häftigt, nu blev jag imponerad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Rakade ögonbryn ska det vara - smk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Rally P3 - Leif "loket" Olsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Vaaa !! Finns det verkligen folk utifrån Norrköping som känner till Kalle Baah ? !! Min farbror spelar i Kalle Baah , Bandet är ifrån Skärblacka. Häftigt, nu blev jag imponerad! Haha, jodå.. Jag känner iallafall ett par stycken till som lyssnar på dom.. Du får la tipsa din farbror om en spelning här nere i Varberg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Razorlight - To The Sea. Denna låt är sjukt jävla bra. LYSSNA!!1!1!! Den var skit bra. Razorlight - In The Morning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Haha, jodå.. Jag känner iallafall ett par stycken till som lyssnar på dom.. Du får la tipsa din farbror om en spelning här nere i Varberg.. Du menar att du vill att de ska dit Då får ni ringa och boka dem ^^ De var föresten på TV för inte så länge sedan, kommer inte ihåg varför men de var det i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Soilwork - Light the torch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Nightwish - Nemo Nightwish - Wishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Bruce Dickinson - Hell On Wheels Hard to steer when the devil's driving Helens wheels and the brake's won't hold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Blink 182 - I miss you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Menylåten i Guild Wars är bara för het. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Mobb Deep feat 50 cent - Outta Control (remix) instrumental Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) Fort minor - Belive me! Är Linkin park me i denna låten? Redigerad 24 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Fort minor - Belive me! Är Linkin park me i denna låten? Mike Shinoda från Linkin Park är med i Fort Minor. Så nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Bang Bang, Mystery Man - Mary Jo feat. Cairbre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Live and Learn - Cardigans Eller, ja, hela "Long gone before daylight"-skivan, faktiskt. Grävde fram den inför flytten. Den är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 För den som gillar japansk musik. Dir en Grey - The Final Gazette - reila Utada Hikaru - Colors Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Har precis kollat klart på MTV Live med Kaiser Chiefs. Det var ett jävla röj (Ville mest bara säga det, men jag får väl passa på att tipsa om hela deras skiva Employment, som är riktigt bra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 50 Hertz - Chansen finns men är försvinnande liten Lyssna/Tanka den ifrån deras officiella hemsida här: http://www.djurandmir.se/50hertz/files/Gem...nde%20liten.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 50 Hertz - Chansen finns men är försvinnande liten Lyssna/Tanka den ifrån deras officiella hemsida här: http://www.djurandmir.se/50hertz/files/Gem...nde%20liten.mp3 Den var bra, du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts