mr_tobbe Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Kommit in ganska mycket på Opeths geniala och relativt lugna musik den senaste tiden, helt fantastisk musik. Tobbes tips på lugna Opethlåtar för den metalskygge: Windowpane In my time of need Death wispered a lullaby Closure Hope leaves To rid the disease Ending credits (lyssna på det riffet som börjar vid 0.35, herregud!) Weakness A fair judgement The night and the silent water Black rose immortal (ganska mycket metal men många underbara partier av akustiskt och dylikt) To bid you farewell (mest harmoniska låten, ingen knäcker den) (Introt till "When") Credence Epilogue Benighted Face of melinda (kan vara svårsmält i början) Sådär, nu slipper nya Opethlyssnare sortera bort metal-sidan av Opeth (även fast jag rekommenderar att man lyssna igenom hela skivorna, som en berättelse). Redigerad 19 augusti, 2006 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Inte min smak egentligen men: Lily Allen - Smile Diggar verkligen den brittiska accenten, och ännu mera diggar jag: videon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Darude - Sandstorm Techno klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jimi Hendrix - House of the rising sun Nu behöver jag bara en joint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 The Libertines - The man who would be king. Har börjat gilla Libertines nu. Har varit lite tveksam innan men inte längre. Gillar alla små detaljer dom har (visslingarna i bakgrunden t.ex) och också hur ostrukturerade låtarna egentligen är. "I've been told if you want to make it in this game, you got to have the luck, you got to have the look." Godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Bara jag som tycker det är lite motsägelsefullt med dom två texterna? hehe jo det var det ju visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Crowdshaker - Stay (It's Partytime) (Ziggy-X Edit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Run DMC feat Aerosmith - Whalk This ay Klassisk hip hop möter rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Gorillaz - White light Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Artist: Bullets And Octane Album: Revelry År: 2004 Låt: Pirates Lite annorlundare låt än andra, dock väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Hardcore Superstars - Liberation. Nu ska jag sova. Ska till skolan imorrn 07.00... Go'natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Gorillaz - Last living souls Ska nanna kudden nu, ska vakna 7:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Fan vad tråkigt jag har... Tal Bachman - She's so high Avslappnande på något sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Petter - Storstadsidyll, hörde den LIVE i lördags och efter det har jag fastnat för den faktiskt, men den var bättre LIVE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Petter - Storstadsidyll, hörde den LIVE i lördags och efter det har jag fastnat för den faktiskt, men den var bättre LIVE. Petter - Resumen :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Ultima thule: Portarna till hell blå-gul kärlek ragnarök svarta döden nedless & pins det är en viking stolt svensk änglamark vargsång aldrig slav balders drömmar be my baby drakskepp vinklingar och svek jag älskar mitt sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Joe Satriani - A train of angels Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Bruce Dickinson - Son Of A Gun Ride on you son of a gun. Ride on. Ride into the setting sun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Pink Floyd - Money Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Skid Row - Wasted Time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts