tommy killer Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Obie Trice - Cry Now Album: Second Rounds On Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 NOFX - Bob He spent fifteen years getting loaded Fifteen years 'till his liver exploded Now what's Bob gonna do now that he can't drink? Riktigt skön basgång under trumpetsolot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Celldweller - Stay with me (Unlikely). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Accept - Protectors of terror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Audioslave - Cochise Får en skön känsla i magen när jag lyssnar på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Döden Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Gorgoroth - An Excerpt of X. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Belle & Sebastian - The Blues Are Still Blue. Verkar inte vara så många som gillar dom här. Varför har alla missat dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Radiohead - Karma Police Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Judas Priest - Living after midnight Living after midnight, rocking to the dawn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Radiohead - Karma Police Pluspoäng till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Verkar inte vara så många som gillar dom här. Varför har alla missat dom För att det är ett av min mammas favoritband. Därför lyssnar jag inte på dom i ren protest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 För att det är ett av min mammas favoritband. Därför lyssnar jag inte på dom i ren protest. Haha..det gör jag med fast min morsa lyssnar på jävla fitt September horan Pantera - Walk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 För att det är ett av min mammas favoritband. Därför lyssnar jag inte på dom i ren protest. Men dom duger? Samma sak gör jag med mamma och Kent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Mmmmmm Pitbullfarm - human erection. Spinning and rolling, looking for you, Giggling and smiling, know what to do, So cute little baby, tonight you'll feel pain, I GONNA DECORATE THE WALL WITH YOUR BRAIN!!! I'm a human erection, A topfuel injection, A deadly infection, I fuck you all, Everyone needs a hobby, mine is to kill, Rip out your intests, carve and drill, Hear me laughing as I rip out your spine, YOUR MISERABLE LIFE IS FUCKING MINE!!! I'm a human erection, A topfuel injection, A deadly infection, I fuck you all, A young life taken, so tragic I say, But I´m still happy that she made my day, Full erection, now what shall I do? I´m not done yet so I come for you, I'm a human erection, A topfuel injection, A deadly infection, I fuck you all, Mumms snart nytt album med dom ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Bruce Dickinson - Trumpets Of Jericho This is the maze of life This is the maze of death This is the matrix of eternity The demon never sleeps The demon never lies He beats my heart and leaves no echo What heavy burden holds me back Every step along the track? Fear that reaches deep inside of me At the trumpets of Jericho Still the walls remain At the trumpets of Jericho Avalon's in chains This is the river of space This is the river of time Chase the dragons of infinity Atlas stands and laughs Throws his burden down Rolls the earth in the inferno Fingers holding onto cracks The howling wind that blows us back Sucked into the grinding wheels of hell At the trumpets of Jericho Still the walls remain Blow the trumpets of Jericho Still the walls remain At the end of the rainbow There the grail remains Sound the trumpets of Jericho Avalon's in chains As they drag you down In your clothes of lead See the golden light Flashing overhead Mocking you Do you know who you are In your robes of skin? How many creatures live inside you? Man is born forever free But is everywhere in chains Trapped inside this earthly prison cell At the trumpets of Jericho Still the walls remain At the trumpets of Jericho Avalon's in chains At the trumpets of Jericho There the grail remains At the trumpets of Jericho Still the walls remain Still the walls remain Still the walls remain Still the walls remain The silence of the tomb The wheel of fortune round Asskön låt från ett av Iron Maidens sångare Bruce Dickinsons solo album Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Tror jag tipsat om den förut, med de tåls att nämnas igen: Motörhead - Jack the ripper huvet ska slå som en jävla hammare och full bas när man lyssnar på den här låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Japp det får bli två låtar i dag.. Perkele - Det var då Det var då, då det inte fanns nåt krig, inga vapen på vår jord och alla mådde bra! Tider då alla hade mat och ingen i nöd och alla hade jobb! Det fanns inga pedofiler, våldtäktsmän, borgarsvin som man kunde reta upp sig på. Alla hade någonstans att bo, alla hade lön att försörja sig på. Ja, det var stunder som man vill minnas, eller var det bara drömmar? Ja, det var stunder som man vill minnas, eller drömmar om nästa dag. Ja, det var stunder som man vill minnas, eller var det bara drömmar? Ja, det var stunder som man vill minnas, eller drömmar om nästa dag. Det var då, då det inte fanns nåt krig, inga vapen på vår jord och alla mådde bra! Tider då alla hade mat och ingen i nöd och alla hade jobb! Det fanns inga pedofiler, våldtäktsmän, borgarsvin som man kunde reta upp sig på. Alla hade någonstans att bo, alla hade lön att försörja sig på. Ja, det var stunder som man vill minnas, eller var det bara drömmar? Ja, det var stunder som man vill minnas, eller drömmar om nästa dag. Ja, det var stunder som man vill minnas, eller var det bara drömmar? Ja, det var stunder som man vill minnas, eller drömmar om nästa dag. Perkele - Subculture Shame COZ YOU GOT SHAVEN HEAD AND A PAIR OF MARTEN BOOTS IT DOES NOT MEAN THAT YOU´RE A SKINHEAD COZ YOU HAVE SPIKED YOUR HAIR AND A RING IN YOUR NOSE IT DOES NOT MEAN THAT YOU´RE A PUNK YOU´RE A SUBCULTURE SHAME IT´S YOUR NAME YOU´RE A SUBCULTURE SHAME COZ YOU ARE SHOUTING OI! AND YOU GOT THE ATRIBUTES IT DOES NOT MEAN THAT YOU´RE AN OI! BAND COZ YOU PLAY PUNKY CHORDS AND YOU POSE LIKE THE PISTOLS DID IT NEVER! DO YOU TO A PUNKBAND Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 The Postal Service - This place is a prison. ...What does it take to get a drink in this place? Härlig blipblop med Death Cab for Cutie-sångaren. Och som okkka säger, drick vaniljte till. Och vrid upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Sum 41 - The Hell Song Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Mmmmmm Pitbullfarm - human erection. Spinning and rolling, looking for you, Giggling and smiling, know what to do, So cute little baby, tonight you'll feel pain, I GONNA DECORATE THE WALL WITH YOUR BRAIN!!! Japp det får bli två låtar i dag.. Perkele - Det var då Det var då, då det inte fanns nåt krig, inga vapen på vår jord och alla mådde bra! Tider då alla hade mat och ingen i nöd och alla hade jobb! Bara jag som tycker det är lite motsägelsefullt med dom två texterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts