pKz Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 StellHell, jag är en emobög enligt dig, och usch, vad du hatar bögar. Sen sitter du själv och säger att du vill ha kuk i röven. Sötnos. Äckel. Snuskgubbe. Satan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 StellHell, jag är en emobög enligt dig, och usch, vad du hatar bögar. Sen sitter du själv och säger att du vill ha kuk i röven. Sötnos. Äckel. Snuskgubbe. Satan. Emobög. Spammare. Idiot. Korkskruv. Kan du hålla dig till tråden om Stell i alla fall? Vi vet vad du tycker redan. Kaiser Chiefs - Oh my god. Fint tryck i refrängen på denna. Bra låt i övrigt också. Bäst på skivan. http://www.matthom.com/images/artwork/k/kaiser-chiefs/employment.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Emobög. Spammare. Idiot. Korkskruv. Kan du hålla dig till tråden om Stell i alla fall? Vi vet vad du tycker redan. Kaiser Chiefs - Oh my god. Fint tryck i refrängen på denna. Bra låt i övrigt också. Bäst på skivan. http://www.matthom.com/images/artwork/k/kaiser-chiefs/employment.jpg Ja, det gör jag redan. Men endå, konstigt jävla nog, så är folk på den här tråden också. AJDÅ mr. Asslick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Ja, det gör jag redan. Men endå, konstigt jävla nog, så är folk på den här tråden också. AJDÅ mr. Asslick. Mja, det är ju asslick att råka ha samma åsikt som Stell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Inner Circle - I love girls. Girls... i love girls RavenEs favorit låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Har en känsla av att det kommer bli en stort myteri mot moderaten/-erna snart. Fria Vägar Ut - Lars Winnerbäck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Mja, det är ju asslick att råka ha samma åsikt som Stell. Alltid ha samma åsikt som mods. Och när du väl inte har det, så skriver du inget. Men vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Alltid ha samma åsikt som mods. Och när du väl inte har det, så skriver du inget. Men vad vet jag. Ehm. Du har själv sagt att du debatterar för att du inte kan. Jag är också dålig på det. Därför ser du mig aldrig skriva djupa inlägg i Homosexuella/invandrare-tråden, sällan i politiktrådarna och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Nas - Street Dreams Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 StellHell, jag är en emobög enligt dig, och usch, vad du hatar bögar. Sen sitter du själv och säger att du vill ha kuk i röven. Sötnos. Äckel. Snuskgubbe. Satan. Ja, du är en emobög enligt mig, och jag hatar inte bögar, jag hatar dig. Vart någonstans var det du tappade bort dig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Hm, en låt per dag? Gud, vad jobbigt. Kan man inte posta flera i samma tråd? Undertones - Teenage Kicks Red Hot Chili Peppers - Strip My Mind (hela plattan är underbar) Kasabian - Club Foot Detta var bara en bråkdel av mitt fina musikbibliotek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Vilken tur att du är bögemo då. Håll dig till din sort och gå och sug kuk på nån bakgata. Tjoflöjt. Hokay. Bra moderator. Static-X - Kill your idols Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Hokay. Bra moderator. Static-X - Kill your idols Håll dig till CS-topicen. Där kan du och pKz sitta och gulla ostört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Entombed - Scottish Hell. Satan kissed my dog Cracked his moral shell Possessed to wear the kilt In his Scottish hell I touched your lips your eyes fell out On to the floor behind the door I picked them up and washed them off And taped them back upon your face En cover, har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Hm, en låt per dag? Gud, vad jobbigt. Kan man inte posta flera i samma tråd? Undertones - Teenage Kicks Red Hot Chili Peppers - Strip My Mind (hela plattan är underbar) Kasabian - Club Foot Detta var bara en bråkdel av mitt fina musikbibliotek. Tänkte precis tipsa om Strip My Mind! Snow ((Hey Oh)) är jävligt go den med! Som du säger är hela plattan go! Köp den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Håll dig till CS-topicen. Där kan du och pKz sitta och gulla ostört. Stick till FLYFF du då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Eiffel 65 - Blue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Naruto - Wind vackraste låten jag har hört Text: Cultivate your hunger before you idealize. Motivate your anger to make them all realize. Climbing the mountain, never coming down. Break into the contents, never falling down. My knee is still shaking, like I was twelve, Sneaking out of the classroom, by the back door. A man railed at me twice though, but I didn't care. Waiting is wasting for people like me. Don't try to live so wise. Don't cry 'cause you're so right. Don't dry with fakes or fears, 'Cause you will hate yourself in the end. You say, "Dreams are dreams. "I ain't gonna play the fool anymore." You say, "'Cause I still got my soul." Take your time, baby, your blood needs slowing down. Breach your soul to reach yourself before you gloom. Reflection of fear makes shadows of nothing, shadows of nothing. You still are blind, if you see a winding road, 'Cause there's always a straight way to the point you see. Don't try to live so wise. Don't cry 'cause you're so right. Don't dry with fakes or fears, 'Cause you will hate yourself in the end. ÄLSKA! Och Stellhell, vad är din mening med dessa förolämpande poster till pKz? Redigerad 16 augusti, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 2Pac - In the air tonight är fan bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Tänkte precis tipsa om Strip My Mind! Snow ((Hey Oh)) är jävligt go den med! Som du säger är hela plattan go! Köp den! Först när jag köpte den så lyssnade jag bara på tre/fyra stycken kanske, sedan hörde jag Snow och fyfan vad kåt jag blev, typ. Men sedan tröttnade jag ett tag och nu är det Strip My Mind. Andra favoriter är Charlie, Dani California, Especially in Michigan, Storm in a teacup. Hump me Dump eller vad den heter är hyfsat skön också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts