StellHell Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Stell har inte fått kuk på länge... Dildosarna ger inte samma njutning som förr. Hahahah! Hur fan visste du det? eller iofs, du är min sommargay. tror jag har fått PMS, ingen kuk på länga. Illa illa.. @R2: En hatat moderator är en fruktad moderator. Sug på den karamellen ett tag. Då det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 En hatat moderator är en fruktad moderator. Är det ett sånt här gammalt moderator ordspråk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Är det ett sånt här gammalt moderator ordspråk? Må så vara. Ta skolan som ett exempel. Hatar du en lärare så kan du inte bara att gå till rektorn och säga att du hatar den läraren och vill ha honom sparkad. Därför blir du tvungen att ha läraren iaf och därför blir lektionerna pest och pina, medans dina klasskamrater som inte hatar läraren kommer ha en underbar lektion med sin lärare. Så; Hatar du mig kan du inte säga till Hultan att sparka mig. Därför blir du tvungen att vara på samma forum som mig, även fast du hatar mig och jag kommer göra livet surt för dig. Medans dom andra forumiterna som gillar mig kommer ha det bra här på forumet. Mycket simpelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Må så vara. Ta skolan som ett exempel. Hatar du en lärare så kan du inte bara att gå till rektorn och säga att du hatar den läraren och vill ha honom sparkad. Därför blir du tvungen att ha läraren iaf och därför blir lektionerna pest och pina, medans dina klasskamrater som inte hatar läraren kommer ha en underbar lektion med sin lärare. Så; Hatar du mig kan du inte säga till Hultan att sparka mig. Därför blir du tvungen att vara på samma forum som mig, även fast du hatar mig och jag kommer göra livet surt för dig. Medans dom andra forumiterna som gillar mig kommer ha det bra här på forumet. Mycket simpelt. Jag är väll ändå en utav dom som itne ens har uttryckt sig om att jag skulle hata dig? Kom bara att tänka på Fantomens gamla djungelordspråk när jag läste det där, det lät ungefär likadant . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag är väll ändå en utav dom som itne ens har uttryckt sig om att jag skulle hata dig? Kom bara att tänka på Fantomens gamla djungelordspråk när jag läste det där, det lät ungefär likadant . Menade mer "Du" som i den som läser. Alltså vem som hellst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Menade mer "Du" som i den som läser. Alltså vem som hellst. Ah ok då hajar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Dagens musiktips: DJ fisk-Jag kan göra musik, jag är inte rädd. Har tidigare tyckt att alla är lite väl hårda mot Stell men nu känns det som att det har gått till överdrift (av Stellan alltså). Hur mycket tror du folk respekterar reglerna om du bara skiter i dom totalt? Vi vet att du kan svärord och andra coola ord men det räcker. Spelar ingen roll att ingen kan banna dig eftersom du inte har någon varningsknapp. En hatad moderator är en dålig moderator. "Välkommen till GTAsajtens Forum! - En del av GTAsajten" Och StellHell är en del av GTAsajtens forum, tycker jag. Han passar att vara mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Dagens musiktips: DJ fisk-Jag kan göra musik, jag är inte rädd. "Välkommen till GTAsajtens Forum! - En del av GTAsajten" Och StellHell är en del av GTAsajtens forum, tycker jag. Han passar att vara mod. Som sagt, jag har inte fått kuk på länge. Illa illa. Du kan få ge mig kuk om du vill. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Som sagt, jag har inte fått kuk på länge. Illa illa. Du kan få ge mig kuk om du vill. ( ) Hmm, ska vi säga utanför ICA,klockan 05.07? Och du, glöm inte "skidorna".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Som sagt, jag har inte fått kuk på länge. Illa illa. Du kan få ge mig kuk om du vill. ( ) Gillar man dom i röven så gör man. --- Bob Marley - Concrete jungle Hörde den på en dokumentär om Bob Marley och blev genast förälskad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Hmm, ska vi säga utanför ICA,klockan 05.07? Och du, glöm inte "skidorna".. Åååh, idag igen. I'll be there.. @Rabarben: Det sa din farsa igår också. Även gamla Bob gillade dom i tarmkanalen. Du tiggde om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Åååh, idag igen. I'll be there.. @Rabarben: Det sa din farsa igår också. Även gamla Bob gillade dom i tarmkanalen. Du tiggde om det. Att du skulle sjunka så lågt till "Höhöhöhö jag knullade din pappa igår" och vad menar du med det andra? Att Bob var homosexuell? Han hade 9 älskarinor och 12 barn tror jag. Det är väl så långt i från gay man kan komma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Att du skulle sjunka så lågt till "Höhöhöhö jag knullade din pappa igår" och vad menar du med det andra? Att Bob var homosexuell? Han hade 9 älskarinor och 12 barn tror jag. Det är väl så långt i från gay man kan komma? Well, att du inte fattade att jag var ironiskt var roligt nog. Så jag kommer inte äns kommentera detta. *giggle* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Naruto - Wind vackraste låten jag har hört Text: Cultivate your hunger before you idealize. Motivate your anger to make them all realize. Climbing the mountain, never coming down. Break into the contents, never falling down. My knee is still shaking, like I was twelve, Sneaking out of the classroom, by the back door. A man railed at me twice though, but I didn't care. Waiting is wasting for people like me. Don't try to live so wise. Don't cry 'cause you're so right. Don't dry with fakes or fears, 'Cause you will hate yourself in the end. You say, "Dreams are dreams. "I ain't gonna play the fool anymore." You say, "'Cause I still got my soul." Take your time, baby, your blood needs slowing down. Breach your soul to reach yourself before you gloom. Reflection of fear makes shadows of nothing, shadows of nothing. You still are blind, if you see a winding road, 'Cause there's always a straight way to the point you see. Don't try to live so wise. Don't cry 'cause you're so right. Don't dry with fakes or fears, 'Cause you will hate yourself in the end. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Naruto - Wind vackraste låten jag har hört Text: Cultivate your hunger before you idealize. Motivate your anger to make them all realize. Climbing the mountain, never coming down. Break into the contents, never falling down. My knee is still shaking, like I was twelve, Sneaking out of the classroom, by the back door. A man railed at me twice though, but I didn't care. Waiting is wasting for people like me. Don't try to live so wise. Don't cry 'cause you're so right. Don't dry with fakes or fears, 'Cause you will hate yourself in the end. You say, "Dreams are dreams. "I ain't gonna play the fool anymore." You say, "'Cause I still got my soul." Take your time, baby, your blood needs slowing down. Breach your soul to reach yourself before you gloom. Reflection of fear makes shadows of nothing, shadows of nothing. You still are blind, if you see a winding road, 'Cause there's always a straight way to the point you see. Don't try to live so wise. Don't cry 'cause you're so right. Don't dry with fakes or fears, 'Cause you will hate yourself in the end. Det är Akaboshi som sjunger faktist. Därimot så är den avslutningssången i Narutos första avsnitt. Typ avsnitt 1-15 eller något sådant. Dom byter låtar ganska ofta faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Det är Akaboshi som sjunger faktist. Därimot så är den avslutningssången i Narutos första avsnitt. Typ avsnitt 1-15 eller något sådant. Dom byter låtar ganska ofta faktist. okej, står bara Naruto - Wind när man spelar den. men det är skit samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 DJ Gabriel Nourai - Peace & Love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wiiezard Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 The Pogues gör väldigt munter och lättsam musik. de är från irland. blue Heaven är väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Tribal ink - To my face Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Pennywise - Land down under. En cover, men den är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts