Jump to content

Musiktips

jaeger
 Share

Recommended Posts

Haha mm, för min musikstil är ju så kommersiell.. Vafan snackar du om?

Linkin Park, Hammerfall, Lordi och Bob Marley är ju fruktansvärt jävla mainstream, jag säger inte att det är nåt fel att lyssna på det, som du säger ska man lyssna på det man gillar men du säger ju emot dig själv, om du märker det?

När gav jag dig fjortisstämpel? När sa jag att du måste tipsa om mainstream-låtar?

För att du säger att jag lyssnar på reggae/ Svenska akademin bara för att vara annurlunda?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast det gör jag inte. Jag lyssnar på den musiken jag tycker är bra.

Same shit.

Alla EMO är superfjortis och superalternativa. Och dom tycker dom lyssnar på musik som dom gillar.

Sen om 1-2år kommer dom sitta där och smeka sina skärsår på handlederna och undra var för jävla skit dom lyssnade på.

T: Boy vs. Bacteria - Space Peach Friend

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Same shit.

Alla EMO är superfjortis och superalternativa. Och dom tycker dom lyssnar på musik som dom gillar.

Sen om 1-2år kommer dom sitta där och smeka sina skärsår på handlederna och undra var för jävla skit dom lyssnade på.

T: Boy vs. Bacteria - Space Peach Friend

Vilken jävla tur att du vet exakt allt om det där StellHell, håll käft nu.

Undra fan vilka som är superfjortis, dom som klagar på EMOsarna, eller dom som är EMOs.

Alla EMOs skär sig ju också, det förstår ju alla. Eftersom alla EMOs är likadan som den andra, precis som med hiphoparna, alla går runt med glock18 eftersom dom gör det i musikvideon, eller, alla gothare är ju stenhårda och spöar upp folk som inte tycker lika som dom.

Fan, helvete och satan, visst Stellis, visst.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken jävla tur att du vet exakt allt om det där StellHell, håll käft nu.

Undra fan vilka som är superfjortis, dom som klagar på EMOsarna, eller dom som är EMOs.

Alla EMOs skär sig ju också, det förstår ju alla. Eftersom alla EMOs är likadan som den andra, precis som med hiphoparna, alla går runt med glock18 eftersom dom gör det i musikvideon, eller, alla gothare är ju stenhårda och spöar upp folk som inte tycker lika som dom.

Fan, helvete och satan, visst Stellis, visst.

Vilken tur att du är bögemo då. Håll dig till din sort och gå och sug kuk på nån bakgata. Tjoflöjt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ännu ett solkart personangrepp. Erkänn att du skriver det inlägget för att provercera pKz så du kan banna honom. DU är så förutsägbar.

Och btw... vad betyder emo?

Emotional Rock tror jag. Det är störigt att det finns så många olika sorters fjortisar nuförtiden...på tal om dom. T.ex Fjortisarna som hatar fjortisar fast dom fattar inte att dom är fjortisar...hmm.

Ännu ett solkart personangrepp. Erkänn att du skriver det inlägget för att provercera pKz så du kan banna honom. DU är så förutsägbar.

Emotional Rock tror jag. Det är störigt att det finns så många olika sorters fjortisar nuförtiden...på tal om dom. T.ex Fjortisarna som hatar fjortisar fast dom fattar inte att dom är fjortisar...hmm.

För att inte var off-topic helt så ehh... 2pac - Words 2 My 1 Born.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart.

jag ska få mitt Utopia, men det krävs alltid uppoffringar för att få det man vill ha.

@Lajnux: Käft. Gå och runka till P-C bilder eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njae, emotional hardcore är det.

Finns också 2 sorters emo. Dom som bara är det (lyssnar på emo-aktig musik, skär sig, tycker synd om sig själva och sminkar sig svart). Sen finns det också den andra sortens emo som är dom som tycker att man måste lyssna på speciell emo för att vara emo och kallar alla som inte lyssnar på vad dom tycker är emo för mtvmos eller mallemos.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart.

jag ska få mitt Utopia, men det krävs alltid uppoffringar för att få det man vill ha.

Vad har tagit åt dig Stellhell?

Förr tyckte jag att du var den bästa admin/modden, men nu har jag verkligen ändrat åsikt.

Du är otrevlig, och du låter det gå ut över folk som inte har samma åsikter som dig.

:wacko:

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:wacko::( Vet inte vad som är roligast, att någon anklagar någon för att lyssna på musik som han egentligen inte tycker om eller att det spårar ur totalt och folk börjar be varandra suga kukar och köra upp dilosar i röven, med moderatorer i spettsen...

Okej att medelåldern är 15 här med ibland verkar den skrämmande nära 12, som bäst...

Varför i helvete bryr sig någon om, om jag lyssnar på musik bara för att vara cool, udda eller för att jag helt enkelt tycker om den stilen!?

Skit i vad folk lyssnar på, acceptera det bara. Fan, min polare är 29 och har tapeserat sin lägenhet med westlife bilder, betalar tusentals kronor för att se deras barnsliga konserer osv, men det är väl hans grej. Inget jag skall bry mig om. Vad jag tycker är skitsamma bara han mår bra...

Lär er respektera varandra...

En hel del här borde vidga sina vyer, det finns "dåliga" artister som lyckas med en låt i alla fall...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:wacko::( Vet inte vad som är roligast, att någon anklagar någon för att lyssna på musik som han egentligen inte tycker om eller att det spårar ur totalt och folk börjar be varandra suga kukar och köra upp dilosar i röven, med moderatorer i spettsen...

Okej att medelåldern är 15 här med ibland verkar den skrämmande nära 12, som bäst...

Varför i helvete bryr sig någon om, om jag lyssnar på musik bara för att vara cool, udda eller för att jag helt enkelt tycker om den stilen!?

Skit i vad folk lyssnar på, acceptera det bara. Fan, min polare är 29 och har tapeserat sin lägenhet med westlife bilder, betalar tusentals kronor för att se deras barnsliga konserer osv, men det är väl hans grej. Inget jag skall bry mig om. Vad jag tycker är skitsamma bara han mår bra...

Lär er respektera varandra...

En hel del här borde vidga sina vyer, det finns "dåliga" artister som lyckas med en låt i alla fall...

Haha jo, min anklagelse ledde till en hel del, faktiskt :( Dock står jag kvar vid den, lol

David Grey - This years love

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njae, emotional hardcore är det.

Finns också 2 sorters emo. Dom som bara är det (lyssnar på emo-aktig musik, skär sig, tycker synd om sig själva och sminkar sig svart). Sen finns det också den andra sortens emo som är dom som tycker att man måste lyssna på speciell emo för att vara emo och kallar alla som inte lyssnar på vad dom tycker är emo för mtvmos eller mallemos.

Jaja är inte så insatt i den sortens musik(tror jag).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart.

Får man fråga vad ditt problem är? Du är admin och bryter mot reglerna själv... Du gjorde ju en topic för ett tag sen med ännu några regler, och OJ vad det hjälpte... Du borde bli bannad och borttagen från din post...

On topic:

Titel: Frances Farmer will have Her Revenge on Seattle

Artist/Grupp: Nirvana

Album: In Utero

Text:

It's so relieving

To know that you're leaving as soon as you get paid

It's so relaxing

To hear that you're asking wherever you get your way

It's so soothing

To know that you'll sue me, this is starting to sound the same

I miss the comfort in being sad

In her false witness, we hope you're still with us,

To see if they float or drown

Our favorite patient, a display of patience,

Disease-covered Puget Sound

She'll come back as fire, to burn all the liars,

And leave a blanket of ash on the ground

It's so relieving

To know that you're leaving as soon as you get paid

It's so relaxing

To know that you're asking wherever you get your way

It's so soothing

To know that you'll sue me, this is starting to sound the same

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tidigare tyckt att alla är lite väl hårda mot Stell men nu känns det som att det har gått till överdrift (av Stellan alltså).

Hur mycket tror du folk respekterar reglerna om du bara skiter i dom totalt? Vi vet att du kan svärord och andra coola ord men det räcker.

Spelar ingen roll att ingen kan banna dig eftersom du inte har någon varningsknapp. En hatad moderator är en dålig moderator.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor