skribb Skrivet 16 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2005 Låt: Clown. Artist: Korn. Genre: ja vafan är det igentligen? någon sorts metal.. Kommentar: skitgrym låt med bra text och grymt sound... Älskar bassoundet Men som sagt , exakt vad lirar Korn för genre? Är väl inte så lätt och säga. De ändrar ju sound efter varje platta, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Bob marley - trenchtown rock, så jävla go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Är väl inte så lätt och säga. De ändrar ju sound efter varje platta, typ. Jo jag vet.. Sen kör dom konstig sorts musik:P Men bra är det! TIPS: Weezer - beverly hills.. Skitgrym låt jag hörde på bandit idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Vince Neil-Promise Me..Sångaren från Mötley Crue... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Franz Ferdinand - Take me out. Skön refräng. Redigerad 18 augusti, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) The Doors - Light My Fire The Doors - The Crystal Ship The Doors - I Looked At You The Rolling Stones - Paint It Black The Rolling Stones - Wild Horses Genre: Klassisk Rock Kommentar: As-najs-majs Redigerad 18 augusti, 2005 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Iron Maiden - Don't Look To The Eyes Of A Stranger Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name Iron Maiden - The Clansman Iron Maiden - Sanctuary Iron Maiden - Phantom Of The Opera Iron Maiden - Die With Your Boots On Iron Maiden - Prowler Iron Maiden - Iron Maiden Iron Maiden - Purgatory Iron Maiden - Charlotte The Harlot Iron Maiden - 22 Acacia Avenue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 The Doors - Light My Fire The Doors - The Crystal Ship The Doors - I Looked At You The Rolling Stones - Paint It Black The Rolling Stones - Wild Horses Genre: Klassisk Rock Kommentar: As-najs-majs Ord, The Doors och Stones är grymma . Låt: Screw Up Artist: Overseer Kommentar: Skön låt, speciellt 1 min och 55 sekunder in i låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Det hände 2 bra saker på 80-talet: Min och mina systrars födelse och Michael Jacksson's musik. =) Du glömde nämna Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Det hände 2 bra saker på 80-talet: Min och mina systrars födelse och Michael Jacksson's musik. =) Du glömde också Guns N' Roses.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Det hände 2 bra saker på 80-talet: Min och mina systrars födelse och Michael Jacksson's musik. =) Snarare... Det hände 2 saker under 89-talet: Mina syrror föddes och Meetallica ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Snarare... Det hände 2 saker under 89-talet: Mina syrror föddes och Meetallica ! Nej, mitt stämmer bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Artist: Misfits Album: Static age Låtar: Some kinda hate, Theme for a jackal, Last caress, Hybrid moments, Angelfuck, Hollywood babylon, Teenagers from mars m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Det hände 2 bra saker på 80-talet: Min och mina systrars födelse och Michael Jacksson's musik. =) Får det till 3 (:!!! Men Nine Inch Nails - All The Love In The World och The Hand That Feeds är jävligt bra. Det är väl nån sorts Industrirock eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Låt: Foxtrot uniform charlie kilo Artist: Bloodhound Gang Album: ? Genre: Skate-rock? Personlig Kommentar: Bra låt, väldigt bra refräng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 The Rolling Stones - Jumping Jack Flash för fan. Just det, den är så grym att den förtjänar att skrivas i fetstil. Sug på den, ni. 'Stones i sitt ässe, på den tiden när drogerna inte fullt kommit ikapp dem än. Nog för att de fortfarande låter relativt bra, men det blir ju aldrig samma sak. Lyss till den och känn njutningen krypa ner längs ryggraden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Artist: Misfits Album: Static age Låtar: Some kinda hate, Theme for a jackal, Last caress, Hybrid moments, Angelfuck, Hollywood babylon, Teenagers from mars m.m. Fan va trevligt att någon diggar misfits! En av de bästa plattorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Artist:Finntroll Låt:Födosagan Album:Jaktens tid (2001) Genre:Folk/black-metal Text: Stigen leder högre upp Mot svarta bergens snövita topp En ädel syn ny väntas kan Styrka uråldrig och ära sann Jag döper mitt sinne I sanningens bäck Ur berget den rinna Denna becksvarta ådra Ur isen en staty Av makt nu stiga I nordiska natten Tusen ögon skina Berget dåna, kraft mig fylla Denna urgud alla trollfolk hylla Denna jord denna kraft Som nu visat sig Denna makt som lovats Förnekas ej Ett spjut jag skall smida och vässa Trollfolkens krona skall pryda min hjässa Den dag dock råda då jag heta kung Rivfaders strävan må vara tung Kung över folken av troll! Redigerad 18 augusti, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Artist:Finntroll Låt:Födosagan Album:Jaktens tid (2001) Genre:Folk/black-metal Text: Finntroll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Låt: Foxtrot uniform charlie kilo Artist: Bloodhound Gang Album: ? Genre: Skate-rock? Personlig Kommentar: Bra låt, väldigt bra refräng Seether - Remedy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts