R2D2 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Rage Against The Machine-killing In The Name Of. Den e rätt så bra..Den var till och med i San Andreas ..tror jag Tror också att den var med där. Bra är den i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Hahah precis när jag klicka fram den här sidan så började "RATM - Killing in the name" of att spelar på winamp...sammanträffande? Tipsar om en låt annars är väl inlägget onödigt...eller tipsar om ett album, jag är en rocker igenom, det finns en del hiphop jag kan lyssna på...inte mycket men en del, brukar också ta mig ett par lyssningar innan det fastnar, men när jag hörde "Pharrell - In my mind" för första gången vart jag...ja....vad ni vill, så jävla klockren och träffsäker skiva har jag inte hört på länge...finns inte ett dålig spår på den. Tipset alltså "Pharrell - In my mind" Redigerad 11 augusti, 2006 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Artist: Poets of the Fall Album: Carnival of Rust Låt: Maybe tomorrow is a better day Kommentar: Okej, jag erkänner, det var Ebeeto som började lyssna på PotF, men de är ju så jävla bra, så jag var bara TVUNGEN att börja jag också... Den här låten är med på första skivan också, och den är så jävla bra... Som alla låtar på Carnival och Rust (och Signs of Life med för den delen...!) Fyfan, man blir ju tårögd... Text: I'd stay the hand of god, but the war is on your lips How can I brace myself for razor blades on whips When everything with meaning is shattered, broken, screaming And I'm lost inside this darkness and I fear I won't survive I could pray and trick with a double tongue, but the only fool here's me I choose the way to go, but the road won't set me free Cos I wish you'd see me, baby, save me, I'm going crazy Tryin' to keep us real, keep us alive This day will die tonight and there ain't no exception We shouldn't wait for nothing to wait for Love me in this fable, babe, my heart is in your hand Our time is waiting right outside your door And maybe tomorrow is a better day I do not deal the cards and I play a lousy hand I celebrate no victories and my promises are sand Against all this I contrast you, when all is lost the war is through Hey angel, dare the winds now we can fly This day will die tonight and there ain't no exception Why should I wait for nothing to wait for Let me love you in this fable, hold your heart in my hand Our time is waiting right outside your door And maybe tomorrow is a better day This day will die tonight and there ain't no exception Why should I wait for nothing to wait for I won't cry for my solitude, lay my head and dream of you And hope that you'll come knocking on my door And maybe tomorrow is a better day I know tomorrow is a better day Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Foo Fighters - Times like these (Acoustic) I am a one way motorway I’m the one that drives away Then follows you back home I am a street light shining I’m a wild light blinding bright Burning off alone It’s times like these you learn to live again It’s times like these you give and give again It’s times like these you learn to love again It’s times like these time and time again I am a new day rising I’m a brand new sky To hang the stars upon tonight I am a little divided Do I stay or run away And leave it all behind? It’s times like these you learn to live again It’s times like these you give and give again It’s times like these you learn to love again It’s times like these time and time again Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Just nu Sean Paul - Never gonna be the same Sniper - Brûle Sniper - Trait pour trait Booba ft massa folk - Au bout des reves Vi hade fransk MTV i Bulgarien, och de spelade ett band med kanske bara 10 låtar på per dag, så man blev van vid låtarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Outlandish - I only ask for god. Radio Head - Video killed the radiostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Blümchen - 99 Luftballongs. Originalet är mycket bättre och ger ruskigt sköna Vice City-flashbacks. Radio Head - Video killed the radiostar. ...och exakt samma sak här Så därför tipsar jag om: Nena - 99 Luftballons och: The Buggles - Video Killed The Radiostar Redigerad 12 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Tihi... Kebabrepubliken - Kebab med bröd Hej jag skulle vilja ha en sån där kebab Va sa du? Hör du dåligt en kebab! "Vill du ha kött med?" Men ingår inte kött i kebab? Vadå ingår betala extra! Hur mycket extra blir det? 5 koronnas VIll du ha bröd? Men ingår inte bröd också? MEN VAFAN VILL DU HA ALLTING? Ja antagligen... Ja det blir 174 koronnas... 174 kronor det var väl lite häftigt... Betala eller gå! Amen då betalar ja väl då... Här har du det: Sitt ner... Men det här är ju korv med bröd? MEN ÄR DET INTE DET NI SVENSKAR GILLAR! Men vafan.... HÅLL KÄFTEN! Redigerad 12 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Originalet är mycket bättre och ger ruskigt sköna Vice City-flashbacks. ...och exakt samma sak här Så därför tipsar jag om: Nena - 99 Luftballons och: The Buggles: Video Killed The Radiostar Och jag som alltid trott att båda dom var orginalen... Man lär sig nått nytt varje dag. Edit: Lyssnar nu på Pennywise - Fuck authority. Gillade den inte förr, men nu är den faktiskt ganska bra. Redigerad 12 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Tihi... Kebabrepubliken - Kebab med bröd Hej jag skulle vilja ha en sån där kebab Va sa du? Hör du dåligt en kebab! "Vill du ha kött med?" Men ingår inte kött i kebab? Vadå ingår betala extra! Hur mycket extra blir det? 5 koronnas VIll du ha bröd? Men ingår inte bröd också? MEN VAFAN VILL DU HA ALLTING? Ja antagligen... Ja det blir 174 koronnas... 174 kronor det var väl lite häftigt... Betala eller gå! Amen då betalar ja väl då... Här har du det: Sitt ner... Men det här är ju korv med bröd? MEN ÄR DET INTE DET NI SVENSKAR GILLAR! Men vafan.... HÅLL KÄFTEN! Suck jag tipsade faktiskt om den för mindre än en vecka sen aja, antar att du följde mitt råd Present day: The warlocks - All we are Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Dirty Pretty Things - Gin & Milk. Nu drar jag. Hejdå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hej då R2D2! Cypress Hill - Loco en el coco Jävligt mycket bättre än Insane in the brain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Amon Amarth - Death In Fire ''Die for honor, glory DEATH IN FIRE!'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Amon Amarth - Death In Fire ''Die for honor, glory DEATH IN FIRE!'' Grym låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Grym låt. Som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Som fan! Bästa låten från den skivan är dock Thousan Years Of Opresion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Svenska akademin - Mäster bläster Underbar låt... som alla Svenska akademins låtar så nämner dom mycket om skåningar i låten. Och det är jävligt bra också. Hittar tyvärr inte texterna till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Söndag... nån trög låt.... hmmm..... Roy Orbison - Anything you want, you've got it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Artist: Lilly Allen Album: Alright Still Låt: Alfie Kommentar: Gillar starkt rimmen, som liksom är samma i versen. Eller...ja, ni fattar. Och henne röst är jättemysigt brittisk! Text: Ooooo deary me, My little brother's in his bedroom smoking weed, I tell him he should get up cause it's nearly half past three He can't be bothered cause he's high on CHC. I ask him very nicely if he'd like a cup of tea, I can't even see you cause the room is so smokey, Don't understand how one can watch so much TV, My baby brother Alfie how I wish that you could see. Oooooo I only say it cause I care, So please can you stop pulling my hair. Now, now there's no need to swear, Please don't despair my dear Mon frere. Ooooo Alfie get up it's a brand new day, I just can sit back and watch you waste your life away You need to get a job because the bills need to get paid. Get off your lazy arse, Alfie please use your brain Surely there's some walls out there that you can go and spray, I'm feeling guilty for leading you astray, Now how the hell do you ever expect that you'll get laid, When all you do is stay and play on your computer games? Oooooo I only say it cause I care, So please can you stop pulling my hair. Now, now there's no need to swear, Please don't despair my dear Mon frere. Oh little brother please refrain from doing that, I'm trying to help you out so can you stop being a twat? It's time that you and I sat down and had a little chat, And look me in the eyes, take off that stupid thick hat. Oooooo I only say it cause I care, So please can you stop pulling my hair. Now, now there's no need to swear, Please don't despair Please don't despair Please don't despair Mon frere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Svenska akademin - Mäster bläster Underbar låt... som alla Svenska akademins låtar så nämner dom mycket om skåningar i låten. Och det är jävligt bra också. Hittar tyvärr inte texterna till den. Svenska akademin är nog den värsta musikupplevelse jag någonsin haft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts