Frenzy Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Machinae Supremacy - Arcade ---- Svensk SIDmetal när den är som bäst Machinae Supremacy Hmm... låter rätt intresant med power metal blandat med bitpop. Får kolla in dom någongång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) BIG ROB (Ja, ovanstående är en länk) Redigerad 6 augusti, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Hmm... låter rätt intresant med power metal blandat med bitpop. Får kolla in dom någongång. Nu blev jag kär i dig <3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Jag trodde att Oasis var djävulen, tills jag hörde att det fanns någonting som kallades SIDmetal, då jag helt plötsligt funderade kring vare sig det kan finnas två stycken eller ej... Jag Kraftwerkar rätt mycket now-a-days. Electro Kardiogramm är typ världens skönaste låt; för att inte tala om andningarna på Tour De France. Yippie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Jonas Tunander - Super Mario Bros, Overworld Jonas Tunander, mästaren av Bitpop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 The Cranberries - Zombie Another head hangs lowly, Child is slowly taken. And the violence caused such silence, Who are we mistaken? But you see, it's not me, it's not my family. In your head, in your head they are fighting, With their tanks and their bombs, And their bombs and their guns. In your head, in your head, they are crying... In your head, in your head, Zombie, zombie, zombie, Hey, hey, hey. What's in your head, In your head, Zombie, zombie, zombie? Hey, hey, hey, hey, oh, dou, dou, dou, dou, dou... Another mother's breakin', Heart is taking over. When the vi'lence causes silence, We must be mistaken. It's the same old theme since nineteen-sixteen. In your head, in your head they're still fighting, With their tanks and their bombs, And their bombs and their guns. In your head, in your head, they are dying... In your head, in your head, Zombie, zombie, zombie, Hey, hey, hey. What's in your head, In your head, Zombie, zombie, zombie? Hey, hey, hey, hey, oh, oh, oh, Oh, oh, oh, oh, hey, oh, ya, ya-a... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) NOFX - She's Nubs It's kind of hard to wear high heels Or slip on banana peels How does she get in and out of tubs I hope she don't get mad I hope she thinks this song is good not bad Cause we think that she's totally rad, she's nubs Härligt intro EDIT: Varken min eller Valle-Balls låt var från 70 talet.. varför snackar du så konstigt jämt? Redigerad 6 augusti, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) NOFX - She's Nubs It's kind of hard to wear high heels Or slip on banana peels How does she get in and out of tubs I hope she don't get mad I hope she thinks this song is good not bad Cause we think that she's totally rad, she's nubs Härligt intro Så jäkla meningslös musik. Alltid hatat NOFX. Jag hatar rock. Och det finns inget värre än musik gjord under sjuttiotalet. Pink Floyd. Hurv. Och de där idioterna Oasis. Ack. Nåväl. Prefab Sprout - Cruel. Underbar. Les Mouches skiva You're worth more to me than 1000 christians rekomenderas väldigt starkt. Den är otroligt imponerande, med sin avskalade gitarrbaserade viskpop. Väldigt avant-garde, med inslag av vilda stråkar och ren electronica. Underbar skiva. What we know as buildings have always been canyons är - förutom en snygg titel (precis som skivan) - en oerhört mäktig låt, med en uppbyggnad likt ingenting annat. Redigerad 6 augusti, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Iron Maiden - Transilvana, Skön låt, och helt utan sång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Iron Maiden - Transilvana, Skön låt, och helt utan sång Så jäkla meningslös musik. Alltid hatat Iron Maiden. Jag hatar rock. Och det finns inget värre än musik gjord under sjuttiotalet. Pink Floyd. Hurv. Och de där idioterna Oasis. Ack. Redigerad 6 augusti, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Så jäkla meningslös musik. Alltid hatat NOFX. Jag hatar rock. Och det finns inget värre än musik gjord under sjuttiotalet. Pink Floyd. Hurv. Och de där idioterna Oasis. Ack. Tipsar om The streets - The hardest way to make an easy living. Inte bara skivan, utan även låten som heter så. (Tackar ärrtvå för tips) Fast egentligen gillar jag hans förra skiva "A grand don´t come for free" bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Så jäkla meningslös musik. Alltid hatat NOFX. Jag hatar rock. Och det finns inget värre än musik gjord under sjuttiotalet. Pink Floyd. Hurv. Och de där idioterna Oasis. Ack. Dubbelpost? (2 tryck på "Add Reply"-knappen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Tipsar om The streets - The hardest way to make an easy living. Inte bara skivan, utan även låten som heter så. (Tackar ärrtvå för tips) Fast egentligen gillar jag hans förra skiva "A grand don´t come for free" bättre. Och hans skiva dessförinnan är den bästa. Fint va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 My morning jacket är nice. Run Thru One big holiday Anytime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Audio Bullys - Snake Provlyssna Audio Bullys - Face in a Cloud Provlyssna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Dubbelpost? (2 tryck på "Add Reply"-knappen) Nej. Bara åsikter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Dublin Fair- Jamboree Jamboree mp3 Gammal låt från det goda årtalet 1996. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Jag måste bara tipsa om "Great Release" med LCD Soundsystem. Klackadackadack tsccch låter det i slutet när trumvirvlarna blåser på, det är helt otroligt vad vackert det är. Pianot är fantastiskt i sina stunder, otrolig låt, stimulerande. Redigerad 6 augusti, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Jerry Reed - East Bound and Down Oh Yeah, tack GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 SYL - Far beyond metal SYL - Fucker Hela "The New Black" är jävligt grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts