thotim Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Fick just en låt över MSN av P-C som är sjukt bra. Razorlight - Golden Touch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Yarrgh, som vanligt kikar jag in och droppar ett tips som ni inte har vett att kolla upp. Jävla värdelös tråd - passar mig som handsken. Nu ska jag försöka dra till med en riktigt lång och jävlig låt så att mitt inlägg blir svårare att scrolla förbi. Hahaha, era enfaldiga jävlar, nu ska ni få se på fan. Okej, ni slipper. Men jag ska återgå till min gamla musiktipskod för en stund. Minns detta ögonblick i era maskartade liv, då ni inte var online på GTAsajtens härliga forum för att se detta inlägg enbart minuter efter att det postats. Ni låg och sov som slumrande zigenare. Hah. Jag var nog vaken och kunde posta det här... hahahaha. Glädje: maximal Girighet: oöverträffad Influens: jodå vettu En katt på taket vad i helvete: hoppa kattfan Den landar på fyra ben: den har två Klättrade: hur kom den upp? Copy & paste: Pushing thru the market square, so many mothers sighing News had just come over, we had five years left to cry in News guy wept and told us, earth was really dying Cried so much his face was wet, then I knew he was not lying I heard telephones, opera house, favourite melodies I saw boys, toys electric irons and t.v.s My brain hurt like a warehouse, it had no room to spare I had to cram so many things to store everything in there And all the fat-skinny people, and all the tall-short people And all the nobody people, and all the somebody people I never thought Id need so many people A girl my age went off her head, hit some tiny children If the black hadnt a-pulled her off, I think she would have killed them A soldier with a broken arm, fixed his stare to the wheels of a cadillac A cop knelt and kissed the feet of a priest, and a queer threw up at the sight of that I think I saw you in an ice-cream parlour, drinking milk shakes cold and long Smiling and waving and looking so fine, dont think You knew you were in this song And it was cold and it rained so I felt like an actor And I thought of ma and I wanted to get back there Your face, your race, the way that you talk I kiss you, youre beautiful, I want you to walk Weve got five years, stuck on my eyes Five years, what a surprise Weve got five years, my brain hurts a lot Five years, thats all weve got Weve got five years, what a surprise Five years, stuck on my eyes Weve got five years, my brain hurts a lot Five years, thats all weve got Weve got five years, stuck on my eyes Five years, what a surprise Weve got five years, my brain hurts a lot Five years, thats all weve got Weve got five years, what a surprise Weve got five years, stuck on my eyes Weve got five years, my brain hurts a lot Five years, thats all weve got Five years Five years Five years Five years Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 EMI - Anima Libera. Den e helt otroligt bra asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Stereo MC's - Connected Bra gung i denna 90-talsdänga som var poppis när jag gick på dagis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Legion of Dux - Upp till kamp mot Abdullah Upp till kamp mot Abdullah som har stulit min bil En liten omgjord version av Knutna Nävars låt, kan dock vara ganska svår att få tag i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 ZOMGHAX?! http://arkanos.fruktsallad.net/DJ_TraCkToR...(De_e_Najs).mp3 Orginalet : http://www.youtube.com/watch?v=V9nEPvca4vk...h=de%20e%20najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 O.C Theme song. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Artist: Thåström Låt: Flicka med guldbruna ögon Album: Thåström Kommentar: När jag var liten sa mormor att den handlade om mig. Även om den inte gör det, så är den fin... Text: Jag gör om alla söndagar till lördag i kväll och klär mig för att gå på kalas I en bok som jag sparat enkom för denna natt ska jag skriva de vackraste ord Sedan målar jag om december till augusti för att klä mig i handskar och hög hatt Jag klipper ut alla stjärnor från himlens pappersvalv och lägger dem i en liten blå ask Och ingen vet om att jag skall ge den till en flicka med guldbruna ögon Jag vrålar till vinden för att få den o förstå Att det är lugnet som jagat dig tills nu Men jag kommer med minnen från ett tivoli till dig När jag vet att ljuset aldrig tar slut O ljuset ska vattna den ros som jag bär I mitt knapphål så den aldrig kan dö Varje gång som jag viskar ditt namn för mig själv Så skiftar den färg från blå till röd O ingen vet om att jag ska ge den till en flicka med guldbruna ögon Nej ingen vet om att jag ska ge den till en flicka med guldbruna ögon Sen syr jag ett täcke av alla trasiga moln För att stoppa om dig inatt Och när du somnat så byter jag täcket mot mig själv Och vilar på min hemlighet För ingen vet om att jag ska ge mig till en flicka med guldbruna ögon Nej ingen vet om att jag ska ge mig till en flicka med guld...bruna...ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Antar att de flesta har hört Paris Hiltons låt Stars are blind. Jag tyckte den här låten var bra fram tills att jag fattade att det hela var ett plagiat, då jag kände igen låten så jävla väl. Kollade ingenom mitt musikarkiv och kom fram till att låten är en direkt kopia av UB40 - Kingston Town Därför tipsar jag om UB40 - Kingston Town Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Antar att de flesta har hört Paris Hiltons låt Stars are blind. Jag tyckte den här låten var bra fram tills att jag fattade att det hela var ett plagiat, då jag kände igen låten så jävla väl. Kollade ingenom mitt musikarkiv och kom fram till att låten är en direkt kopia av UB40 - Kingston Town Därför tipsar jag om UB40 - Kingston Town Usch... stars are blind. Låten är väl bra med Paris Hiltons röst är väl inte den bästa. Skulle vilja höra hur hon låter live utan "autobass" och allt vad det nu heter... Nej... fortsätter på ditt UB40 tema Ub 40 - Red red wine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 The Streets låt Two Nations från skivan The hardest way to make an easy living är sjukt bra. Normalt sett gillar jag inte hiphop, men hela den skivan är väldigt bra. Kanske är det den fina engelska dialekten. Kanske den småroliga texten. Men i alla fall så är det inte som den mesta amerikanska hiphopen "sampling sampling yo yo I love my bitch that I fuck in the back of my hummertruck yo yo motherfucka namedropping namedropping" till något beat med bastrumma utan lite humor och skön dialekt. Two nations divided by a common language and about two hundred years of new songs and dances But the differences in language are just the bits you got wrong. 'Cause we were the ones who invented the language Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 The Chemical Brothers - Believe Inte särskilt bra låt men videon blew my mind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Svullo - V8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Primal scream - loaded röjksopp - what else is there? So what exaclty do you wanna do? We want to be free, and we wanna get loaded! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Ralph McTell - Streets of London. Have you seen the old man In the closed-down market Kicking up the paper, with his worn out shoes? In his eyes you see no pride And held loosely at his side Yesterday's paper telling yesterday's news So how can you tell me you're lonely, And say for you that the sun don't shine? Let me take you by the hand and lead you through the streets of London I'll show you something to make you change your mind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Ralph McTell - Streets of London. Have you seen the old man In the closed-down market Kicking up the paper, with his worn out shoes? In his eyes you see no pride And held loosely at his side Yesterday's paper telling yesterday's news So how can you tell me you're lonely, And say for you that the sun don't shine? Let me take you by the hand and lead you through the streets of London I'll show you something to make you change your mind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Pirates of the Caribbean - He's a Pirate (Tiesto Radio Edit) Neo Cortex - I Want You (Gollum vs Yanny Remix) Groove Coverage - What You C is What You Get Gnarls Barkley - Crazy (Spencer Collective Extended Mix) Sylver - Lay All Your Love On Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Iron Maiden - 2 Minutes To Midnight Solo eller om man nu kan kalla det ett solo... jaja whatever it is Redigerad 27 juli, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) 2Pac - I'll Be Missing You (Changes Remix) (Tupac Tribute). Och lite tysk Hip Hop. Massiv - Blut Gegen Blut EDIT: asså gah dumma Paris. Trodde för en gång skull att hon hade lyckats med nåt iallafall. Nu när jag vet att hon har gjort en Cover på UB40 så blir man arg. Redigerad 27 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Jävla ignorerare. Pico alltså. Babyshambles - The Man Who Came To Stay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts