StellHell Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Petter - Storstadsidyll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Kiss - Hard Luck Woman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Emery. Bra musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Elendil - Leur Republique Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Ledsen om jag går off-topic men jag måste skriva detta: BroDD varför i hela gudars skymning posthuntar du som värsta galningen? Jag menar du började med Frankenstainarna sen Iron Maiden och nu Kiss, du tipsar om en låt från Kiss varje dag och jag klassar det som spamm, konstigt att du inte fått en varning för det. -- Back on topic: Bob Dylan - Blowing in the wind How many roads must a man walk down Before they call him a man? How many seas must a white dove sail Before she sleeps in the sand? How many times must the cannonballs fly Before they're forever banned? The answer, my friend, is blowing in the wind The answer is blowing in the wind. How many years must a mountain exist Before it is washed to the sea? How many years can some people exist Before they're allowed to be free? How many times can a man turn his head and pretend that he just doesn't see? The answer, my friend, is blowing in the wind The answer is blowing in the wind. How many times must a man look up Before he can see the sky? How many ears must one man have Before he can hear people cry? How many deaths will it take till he knows That too many people have died? The answer, my friend, is blowing in the wind The answer is blowing in the wind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Emery. Bra musik! Kristen emo? Kan det bli bättre?! --- Låt: Kiss Ya Lips [No I.D.] Artist: Ian Brown Skiva: Solarized (2004) Genre: Alt-rock (Vad jag hatar den frasen) Kommentar: Mmboy, Ian Brown är coolast. Ganska värdelös text. Text: I ain't no number I don't need no ID round my neck So Mr Politician I got born and named like blood runs red Cause I, I ain't no number Don't require no ID round my neck So Mr number maker ID cards won't stop no hijacked jet Think think of a number Think of a number one to ten If five five is your number Times that five by two to make a ten Cause I, I aint no number I don't need no ID round my neck So Mr number maker ID cards won't stop no hijacked jet So my little girl keep dancing Kiss Ya lips and love yourself so right Click Mr number maker Wants your fingerprints your ass and eye To stipulate your identification Got born and raised like blood runs red Wants to slip a microchip in my lip Cause loose lips sink ships Keep it shake ya hips Keep it kiss ya lips I ain't no number I don't need no ID run my neck So my little girl keep dancing ID cards won't stop no hijacked jet So my little girl keep dancing ID cards won't stop no hijacked jet So my little girl keep dancing Keep dancing ID cards won't stop no hijacked jet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 In Flames - Free Fall Skönt intro och en förbannat skön refräng. Mirror mirror, How far will I go? Despite the foundation, I am falling. Sweet reflection, Will you save a place for me? Where am I heading? Could you grant me a haven? For what I am punished, Could I ever repent? Mother Nature, I’m wide open, Waiting for you to move me. Don’t keep it from me! This is a free fall! This is a free fall! I never seem to understand. The time, the place, and who I am. Define a way to stay alive, It’s like I’m living a lie. Father time, every time I stop and feel, You’re there to tell me I’m already late. Don’t keep it from me! This is a free fall! I never seem to understand. The time, the place, and who I am. It’s like I’m living a lie. I never seem to understand. The time, the place, and who I am. Define a way to stay alive, It’s like I’m living a lie. I never seem to understand. The time, the place, and who I am. Define a way to stay alive, It’s like I’m living a lie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 The Grateful Dead - Casey Jones. "Drivin' that train, High on cocaine..." Wooh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Johnny Cash - Ring of Fire. De flesta av er har säkert redan hört den. Lyssna på den en gång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 På Johnny Cash-spåret då: Johnny Cash - God's Gonna Cut You Down, från hans senaste platta: American V: A Hundred Highways. Åldern har tagit ut sin rätt, och han kommer snart dö - hans röst i detta stadium är en av de få saker som kan få det att klumpas i min hals. Finns "vackrare" sånger på detta album, men denna är mest "badass". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Någon som lyssnar på Saosin ? Bra musik där med ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Ledsen om jag går off-topic men jag måste skriva detta: BroDD varför i hela gudars skymning posthuntar du som värsta galningen? Jag menar du började med Frankenstainarna sen Iron Maiden och nu Kiss, du tipsar om en låt från Kiss varje dag och jag klassar det som spamm, konstigt att du inte fått en varning för det. För BroDD är retard. BroDD spammar FDQ. Vi säger till BroDD att sluta spamma FDQ. BroDD spammar Murderdolls. Vi säger till BroDD att sluta spamma Murderdolls. BroDD spammar Kiss. Kommer aldrig ta slut. Iaf inte tills han blir bannad eller hans musik tar slut. Synd. T: Lars Winnerbäck - Stockholms Kyss Mums. Ingen glittrar som dig Stockholm, ingen har lockat mig som du Du var sval när jag kom hit och du är svalare nu Men jag har känt hur mina steg har fått en gata här att gå I ditt regn fick jag den kraft jag skulle få Dina sånger har jag sjungit, dina drömmar har jag drömt Min sans har jag förnekat och min hemstad har jag glömt Jag har låtit dig förstöra mig, jag har stampat i din takt men nu möter jag alla ord som jag har sagt Jag har seglat på ett stormande hav och tro mig, jag har velat stävja vinden Det är kyligt här i natt, när Stockholm kysser mig på kinden Det är som om jag har ljugit när du frågar var jag får allting ifrån Jag är slungad upp på bålet, om du undrar hur jag mår Jag går ner till Årstaviken och sparkar höstlöv med min son Gud välsigne hans små fötter där dom går En gång kände jag doften av ett varmt och vackert hem Jag har saknat det, föraktat det och saknat det igen Den värme man ska slås av när man låser upp sin dörr En vacker dag blir ingenting som förr Jag har seglat med ett sjunkande skepp och tro mig, jag har velat stävja vinden Det är kyligt här i natt, när Stockholm kysser mig på kinden Alla visioner som har slutat här, all dröm som aldrig hänt I ett myller utav vägskäl har man rest ett monument för alla idioter som gick vilse i sin tro för alla strebers utan ro Jag har seglat på ett stormande hav och tro mig, jag har velat stävja vinden Det är kyligt här i natt, när Stockholm kysser mig på kinden Jag har seglat på ett stormande hav och tro mig, jag har velat stävja vinden Det är kyligt här i natt, när Stockholm kysser mig på kinden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Kristen emo? Kan det bli bättre?! --- Låt: Kiss Ya Lips [No I.D.] Artist: Ian Brown Skiva: Solarized (2004) Genre: Alt-rock (Vad jag hatar den frasen) Kommentar: Mmboy, Ian Brown är coolast. Ganska värdelös text. Vilken är din favorit på skivan? Time Is My Everything, One Way Ticket To Paradise och Keep What Ya got är skönast. Kasabian - Empire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Tiger Lou - Albino apparel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Måste bara tipsa om våran Peps Persson. Peps Persson - Oboy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Glen Frey - You belong to the city Fantastiskt bra låt! 'Cause you belong to the city You belong to the night Livin' in a river of darkness Beneath the neon lights You were born in the city Concrete under your feet It's in your moves, it's in your blood You're a man of the streets Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Glen Frey - You belong to the city Fantastiskt bra låt! 'Cause you belong to the city You belong to the night Livin' in a river of darkness Beneath the neon lights You were born in the city Concrete under your feet It's in your moves, it's in your blood You're a man of the streets Goa Miami Vice-vibbar man får av den låten. Videon med Don Johnson gåendes genom New York till den låten har etsat sig fast på min näthinna, och lär aldrig försvinna. Mumma. Eh... tips? K, lite mer Grateful Dead för att skola era otränade öron: The Grateful Dead - New Speedway Boogie. "I don't know, but I've been told, It's hard to run with the weight of gold..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Accept- Amalos la vida. Den e så go' asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Limp Bizkit - Mission Impossible 2 Theme (Instrumental) Coca Cola - Hip Hop - Always Coca cola (Länk) Synd att den är kort Redigerad 25 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Keane - Everybody's Changing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts