Cortez Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Obie Trice & Stat Quo - Stay 'bout it This is for my bitches and my dogs gettin' cheddar fuck the law Stay on ya feet and never crawl STAY BOUT IT! (This is for my niggaz and my hoes) (keep ya head up fuck ya foes) (get ya bread up to ya nose) (Over Crowdd It) Lite vanligt dunka dunka när man har tråkigt är alltid trevligt... Redigerad 4 juli, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Billy Joel - Uptown Girl Oh-oh Uptown Girl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Billy Talent S.O.A.D(System Of A Down) Korn Gammla Nightwish Rock Kill's Kid's Placebo muse Lite HÄRLIG musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Mew - Am I Wry? No. Detta är verkligen världens bästa låt. Skrikiga gitarrer, underbar sång, låttitel som imiterar kattljud, grym refräng. Allt är perfekt. Lyssna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Denna helsköna som man finner på Jesper.nu! Mosquito loco loco! Mosquito! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Artist: Handsomeboy Technique Skiva: Adelie Land Låt: Season Of Young Mouss Redigerad 5 juli, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Thåström - Haters Vi byggde vår stil på en helig allians av tre ackord och sur Tirnave Det sistnämnda var Systembolagets just då billigaste medicin med en pikant smak av terpentin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Nordman - Vandraren Tröttnar aldrig på den låten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Motorisk Afasi - Snart Fallar Allt På Plats yoyo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Artist: Bob Dylan Låt: Sara Album: Desire Kommentar: Desire och Highway 61 Revisited är mina absoluta favoritskivor. Sara är hjärtskärande, och så extremt vacker. Jag vaknade till den i morse. Text: I laid on a dune, I looked at the sky, When the children were babies and played on the beach. You came up behind me, I saw you go by, You were always so close and still within reach. Sara, Sara, Whatever made you want to change your mind? Sara, Sara, So easy to look at, so hard to define. I can still see them playin' with their pails in the sand, They run to the water their buckets to fill. I can still see the shells fallin' out of their hands As they follow each other back up the hill. Sara, Sara, Sweet virgin angel, sweet love of my life, Sara, Sara, Radiant jewel, mystical wife. Sleepin' in the woods by a fire in the night, Drinkin' white rum in a Portugal bar, Them playin' leapfrog and hearin' about Snow White, You in the marketplace in Savanna-la-Mar. Sara, Sara, It's all so clear, I could never forget, Sara, Sara, Lovin' you is the one thing I'll never regret. I can still hear the sounds of those Methodist bells, I'd taken the cure and had just gotten through, Stayin' up for days in the Chelsea Hotel, Writin' "Sad-Eyed Lady of the Lowlands" for you. Sara, Sara, Wherever we travel we're never apart. Sara, oh Sara, Beautiful lady, so dear to my heart. How did I meet you? I don't know. A messenger sent me in a tropical storm. You were there in the winter, moonlight on the snow And on Lily Pond Lane when the weather was warm. Sara, oh Sara, Scorpio Sphinx in a calico dress, Sara, Sara, You must forgive me my unworthiness. Now the beach is deserted except for some kelp And a piece of an old ship that lies on the shore. You always responded when I needed your help, You gimme a map and a key to your door. Sara, oh Sara, Glamorous nymph with an arrow and bow, Sara, oh Sara, Don't ever leave me, don't ever go. Redigerad 6 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Dio - Holy Diver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Gottegrisen - (Artist?) Jag är en riktigt gottegris som gillar mat på alla vis en korv med ketchup vill jag ha, men salta chips går också bra. När mammas kaka väntar klar så finns det nästan inget kvar jag tuggar, smaskar, sväljer mums och där var kakan borta bums. Min mamma ställer till med fester, då fylls vårt hus av glada gäster och jag får inte vara med och äta fint på fat med sked. På festen är jag servitör man har förklarat hur man gör men jag ger en och tar sen två så får jag äta gott ändå. För mig så går det också bra att doppa morot i choklad glass och bullar slinker ner tills pappa säger inget mer. Men under alla gästers prat så tänker jag på bara mat så kan jag inte sitta still, jag tror jag äter lite till. Aj, jag har ont i magen. Redigerad 6 juli, 2006 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Nas - One Love Album: Illamatic Vet att jag har redan tipsat den, men den e ett måste för alla hip-hop:are Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Artist: Matisyahu Album Youth (2006) <-rekomenderar hela skivan Låt: Fire of Heaven/Altar of Earth [verse 1] Fire descends from on high in the shape of a lion Burn the sacrifice of pride and ride on Mount Zion Rub me the wrong way, taking the highway Rubbing sticks together but your fire's man-made Capitalize on hot air, soar like an airplane Yearn to rise in the sky quick high like cocaine False pride is suicide but you've got nothing to gain Babylon's buildings raise like flames Drowning in their champagne Explosion pulled the pin in the hand grenade Soul stain blowing up In your own domain Fire crackers ohh and aah But they never maintain [bridge] Fires burning Flames are dancing Don't burn the house down Lord Heavenly fire only resides on an alter made from the ground [chorus] Fire descends on high in the shape of a lion Burn the sacrifice of pride and ride on to Mount Zion [repeat 2x] [verse 2] One pair of eyes But see two different things One person cries but the other one sings You walk around like everybody owes ya something Take what you got, thank G-d for all that life brings The poor man has it all but not content with anything While the rich man's hands are empty but he's sitting like a king [bridge] [verse 3] Backpack's getting heavy, moving at a steady pace Carrying bricks on your shoulders and lead around your waist Making way, run in haste There is no time to taste what you ate WE should be grateful got a plateful Fire burns like ice morsels falling fire like rain [chorus] --- Förslag till forumets strängare regler: klassificera BroDDs överdrivet många musiktips som spam och hybernate om han inte lägger av. Eftersom ingen här på formumet har uttryckt det minsta intresse för Frankenstein Drag Queens From Planet 13 är inläggen helt utan värde och dessutom tämligen irriterande. BroDDs signatur (med texten över bilden) är dessutom för hög och gör de redan meningslösa inläggen ännu mer störande. RENSA UT SLÖDDRET! Redigerad 6 juli, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Fox On The Run Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Team America - Pearl harbour sucked and i missed you. Ganska rolig text... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Förslag till forumets strängare regler: klassificera BroDDs överdrivet många musiktips som spam och hybernate om han inte lägger av. Eftersom ingen här på formumet har uttryckt det minsta intresse för Frankenstein Drag Queens From Planet 13 är inläggen helt utan värde och dessutom tämligen irriterande. BroDDs signatur (med texten över bilden) är dessutom för hög och gör de redan meningslösa inläggen ännu mer störande. RENSA UT SLÖDDRET! Lite väl hårt sagt, tycker du inte? Han har inte, som jag uppfattar det åtminstone, som ambition att ställa sin post-räknare på så högt varvtal som möjligt. Visserligen fattar han sig kort i många av sina inlägg, och skriver ganska grumligt, om jag får använda det ordet. Att han tipsar om den musik han gillar är fint, om än det är onödigt. Det finns dock större bovar som behöver sättas handfängsel på, i mitt tycke. Ra-spam-barben, till exempel. Han är ond på riktigt. Ibland. Redigerad 6 juli, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Lite väl hårt sagt, tycker du inte? Han har inte, som jag uppfattar det åtminstone, som ambition att ställa sin post-räknare på så högt varvtal som möjligt. Visserligen fattar han sig kort i många av sina inlägg, och skriver ganska grumligt, om jag får använda det ordet. Att han tipsar om den musik han gillar är fint, om än det är onödigt. Det finns dock större bovar som behöver sättas handfängsel på, i mitt tycke. Ra-spam-barben, till exempel. Han är ond på riktigt. Ibland. Nu skiter jag i om detta är offtopic. Nu får du förklara varför du tycker så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Nu skiter jag i om detta är offtopic. Nu får du förklara varför du tycker så här. "Total Cumulative Posts 2 952 ( 9 posts per day / 0.41% of total forum posts )" ...Och du blev medlem den tolfte augusti förra året. Du kan inte i världen ha lyckats pointera 2 952 vettigheter på så kort tid. Inte för att det jag sagt under mina två år här har varit jättevettigt, men ändå... Posta lagom. Redigerad 6 juli, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) "Total Cumulative Posts 2 952 ( 9 posts per day / 0.41% of total forum posts )" ...Och du blev medlem den tolfte augusti förra året. Du kan inte i världen ha lyckats pointera 2 952 vettigheter på så kort tid. Inte för att det jag sagt under mina två år här har varit jättevettigt, men ändå... Posta lagom. Innan postade jag som satan. Men vad gör det om man skriver vettiga grejer? Siana (inget illa om honom) på "most poster today" eller vad det heter. Är han också en spammer? Och jag har faktiskt börjat skriva mindre på forumet nu. Skriver inte lika ofta som förr. Vet inte varför men det har bara blivit så. Vafan har jag skrivit 21 posts idag? Redigerad 6 juli, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts