Xersize Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Hehe. Ni känner nog inte till honom, men han äger. Senaste rapparen. Tux, du kommer att gilla hans låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Hehe. Ni känner nog inte till honom, men han äger. Senaste rapparen. Tux, du kommer att gilla hans låtar. När hade du tänkt säga hans namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 När jag vet mer exakt när skivan kommer. Annars är det bara onödigt att babbla för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 The Streets - The Hardest Way To Make An Easy Living. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Dirty Pretty Things - Bang Bang You're Dead. Jag har börjat digga dom jävligt mycket nu. Härligt att höra! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Faithfull darkness - Fighting for you Faktiskt min kompis brors band (Jag vet, får jag röra på dig?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Guano Apes - Open Your Eyes Fy fan va skön! Förresten är det den låten som jag frågade efter i min förra post om mopedannonsen på Jesper.nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrFilth Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 The Knife - A Lung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Foo Fighter - Kung Fu Fighting blir tamejfan aldrig dålig. The Avalanches remix av Manic Street Preachers - So Why So Sad är världens bästa remix, just bredvid My Bloody Valentines remix av Mogwai - Fear Satan. Punkt. - okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Bloc Party - This Modern Love. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Bride Of Frankenstein (1997 Original Demo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Avantasia - The Glory of Rome Fifan vilken låt, redigt med tryck i refrängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrFilth Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Carl Douglas - Kung Fu Fighting blir tamejfan aldrig dålig. Had to be said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Kraftwerk - the mode Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Ian Dury - Sex and Drugs and Rock N' Roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Seether - Tongue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Whoopdee God Damn Da Do Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Foo Fighters - Kung Fu Fighting blir tamejfan aldrig dålig. Håller med dig. Den är för jävla bra! Big mountain - I love your way Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) Afromans samtliga låtar. Behöver inte säga mer! EDIT: LÅten Superior. Mins inte artisten, men det var Reggae av en vit kille. Han ägde faktiskt! Redigerad 16 juni, 2006 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts