jaeger Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag antar att dem flesta har hört den då men, bra att tipsa om den ändå! Jo Men jag fick ryck att sätta på den för någon dag sen. Skön som fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hehe, en av medlemmarna jobbar på min farsas jobb. (Intresseklubben antecknar) *Antecknar febrilt* Men ska jag vara ärlig så vet jag inte vad någon av medlemmarna heter. Vet bara att sångaren är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Låt: Streight Up Menace Artist: MC Eiht Album: Menace II Society OST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 METALLICA - CREEPING DEATH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Artist: Caesars Palace Låt: Mine All of the Time Kommentar: Bra låt av detta grymma band . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Artist:red hot chili peppers Låt:cant stop Sången är så dålig så man mår illa men bakgrunds musiken är bra hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Guns n' Roses - Knocking on Heavens door Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Led Zeppelin-The Lemon Song Led Zeppelin-Whole Lotta Love Genre: Rock Kommentar: Musiken är as skön, allt ni behöver veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Dark Lotus - Call Upon Your Gods Insane Clown Posse - What Is A Juggalo? Insane Clown Posse - Conquer Insane Clown Posse - Y Insane Clown Posse - Några mer låtar som jag inte orkar säga. Samma sak med Dark Lotus Genre: Horrorcore gissar jag på. Kommentar: ASSKÖN MUSIK! Lyssna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Spöktimme och jag tipsar om Led Zeppelin - Good Times Bad Times. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Dark Lotus - Call Upon Your Gods Insane Clown Posse - What Is A Juggalo? Insane Clown Posse - Conquer Insane Clown Posse - Y Insane Clown Posse - Några mer låtar som jag inte orkar säga. Samma sak med Dark Lotus Genre: Horrorcore gissar jag på. Kommentar: ASSKÖN MUSIK! Lyssna. Invändingar (yep, the masses need to know!) Y är gjord av... Zug Izland! Conquer är ICP, Esham och ABK Genre... ja, rätt, man kan även kalla det Acid Rap, The Wicked Shit osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Invändingar (yep, the masses need to know!) Y är gjord av... Zug Izland! Conquer är ICP, Esham och ABK Genre... ja, rätt, man kan även kalla det Acid Rap, The Wicked Shit osv. Bah, jag gjorde det enkelt för mig OCH så står det Insane Clown Posse på båda låtarna i låtlistan. Och med musikgenren.. Hur stor är skillnaden? EDIT: Soopa Villanz = ICP, Esham och någon och Soopa Heroes = Twiztid/Twizted(tror jag) nån mer och ABK läste jag nånstans. Men ICP, Esham och ABK är det ju onekligen i Conquer men ändå. Läste detta på ett "horrorcore" forum Redigerad 13 augusti, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Bah, jag gjorde det enkelt för mig OCH så står det Insane Clown Posse på båda låtarna i låtlistan. Och med musikgenren.. Hur stor är skillnaden? EDIT: Soopa Villanz = ICP, Esham och någon och Soopa Heroes = Twiztid/Twizted(tror jag) nån mer och ABK läste jag nånstans. Men ICP, Esham och ABK är det ju onekligen i Conquer men ändå. Läste detta på ett "horrorcore" forum Skillnaden är faktiskt ingen. Är i princip likadant, heh. Fast jag jag tror att det första uttrycket som myntades var Acid Rap, av vår gamle vän Esham, på 80-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Låt: Trash. Artist: Korn. Skiva: Issues. Personlig kommentar: Grym låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Låttips: The Pouges - Fairytale of New York Lätt en av världens bästa jullåtar... Jag längtar till julen... Och om inte EB2 eller nån annan redan har sagt det: POETS OF THE FALL!!! Fifan vad bra de är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Fan måste tipsa! Artist: Dresta & Young Hoggs Album: Dirty West Mixtape Vol. 2 (OBS! .rar) Kommentar: Mixtapet knäcker, en skön blandning av olika sorters gangstarap! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Bah, jag gjorde det enkelt för mig OCH så står det Insane Clown Posse på båda låtarna i låtlistan. Och med musikgenren.. Hur stor är skillnaden? EDIT: Soopa Villanz = ICP, Esham och någon och Soopa Heroes = Twiztid/Twizted(tror jag) nån mer och ABK läste jag nånstans. Men ICP, Esham och ABK är det ju onekligen i Conquer men ändå. Läste detta på ett "horrorcore" forum Soopa villians = Mr.Daimond (Voilent J) Mr.Club (Shaggy2Dope(Som är djn ^^)) Mr.Spade (Esham) Mr.Hearth (Lavel) Soopa Heroes = Twiztid och Abk och det är typ allt jag vet om dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ja men, ey, då Conquer gjordes var inte Lavel med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Soopa villians = Mr.Daimond (Voilent J) Mr.Club (Shaggy2Dope(Som är djn ^^)) Mr.Spade (Esham) Mr.Hearth (Lavel) Soopa Heroes = Twiztid och Abk och det är typ allt jag vet om dom Just det ja. Lavel, kom inte på vad han hette. ABK äger. Har typ bara hört honom i Conquer och nån annan låt som jag inte kommer på. Har hört lite på låten "Hey Y'all". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Kill Bill OST måste man ha om man gillade Kill Bill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts