Jump to content

Musiktips


jaeger
 Share

Recommended Posts

Dark Lotus - Call Upon Your Gods

Insane Clown Posse - What Is A Juggalo?

Insane Clown Posse - Conquer

Insane Clown Posse - Y

Insane Clown Posse - Några mer låtar som jag inte orkar säga. Samma sak med Dark Lotus

Genre: Horrorcore gissar jag på.

Kommentar: ASSKÖN MUSIK! Lyssna.

Invändingar (yep, the masses need to know!)

Y är gjord av... Zug Izland!

Conquer är ICP, Esham och ABK :)

Genre... ja, rätt, man kan även kalla det Acid Rap, The Wicked Shit osv. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Invändingar (yep, the masses need to know!)

Y är gjord av... Zug Izland!

Conquer är ICP, Esham och ABK -_-

Genre... ja, rätt, man kan även kalla det Acid Rap, The Wicked Shit osv. ;)

Bah, jag gjorde det enkelt för mig OCH så står det Insane Clown Posse på båda låtarna i låtlistan. Och med musikgenren.. Hur stor är skillnaden? :)

EDIT: Soopa Villanz = ICP, Esham och någon och Soopa Heroes = Twiztid/Twizted(tror jag) nån mer och ABK läste jag nånstans. Men ICP, Esham och ABK är det ju onekligen i Conquer men ändå. Läste detta på ett "horrorcore" forum ;)

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah, jag gjorde det enkelt för mig OCH så står det Insane Clown Posse på båda låtarna i låtlistan. Och med musikgenren.. Hur stor är skillnaden? :ermm:

EDIT: Soopa Villanz = ICP, Esham och någon och Soopa Heroes = Twiztid/Twizted(tror jag) nån mer och ABK läste jag nånstans. Men ICP, Esham och ABK är det ju onekligen i Conquer men ändå. Läste detta på ett "horrorcore" forum ^_^

Skillnaden är faktiskt ingen. Är i princip likadant, heh. Fast jag jag tror att det första uttrycket som myntades var Acid Rap, av vår gamle vän Esham, på 80-talet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah, jag gjorde det enkelt för mig OCH så står det Insane Clown Posse på båda låtarna i låtlistan. Och med musikgenren.. Hur stor är skillnaden? :ermm:

EDIT: Soopa Villanz = ICP, Esham och någon och Soopa Heroes = Twiztid/Twizted(tror jag) nån mer och ABK läste jag nånstans. Men ICP, Esham och ABK är det ju onekligen i Conquer men ändå. Läste detta på ett "horrorcore" forum ^_^

Soopa villians = Mr.Daimond (Voilent J) Mr.Club (Shaggy2Dope(Som är djn ^^)) Mr.Spade (Esham) Mr.Hearth (Lavel)

Soopa Heroes = Twiztid och Abk och det är typ allt jag vet om dom ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Soopa villians = Mr.Daimond (Voilent J) Mr.Club (Shaggy2Dope(Som är djn ^^)) Mr.Spade (Esham) Mr.Hearth (Lavel)

Soopa Heroes = Twiztid och Abk och det är typ allt jag vet om dom -_-

Just det ja. Lavel, kom inte på vad han hette.

ABK äger. Har typ bara hört honom i Conquer och nån annan låt som jag inte kommer på. Har hört lite på låten "Hey Y'all".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...