tommy killer Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Busta Rhymes feat Nas - Dont Get Carried Away Album: The Big Bang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Nej det finns jättemånga. Så du har fler du kan bestämma dig för att gilla för att verka alternativ, ett tips är Dylan, då kanske du får respekt av Crice! =) Mjae, det skulle krävas mer än så i herr rabarbens fall; även om det kanske vore ett steg på vägen... kanske. För övrigt: The Velvet Underground - Sunday Morning, live på the Beat Club '67 [gärna med tillhörande videoinspelning]... Lou Reed är så jävla cool att mitt skrev smälter. Men det är det värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag slog på lite Moodymann nyss, och det är så FRUKTANSVÄRT coolt. Och svart. Och lummigt. Och hårt. Yeeaah, man vill skaffa afro och sitta i en källare. Hoo-wie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 The Dandy Warhols - Down Like Disco Yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Children Of Bodom - Downfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 The Decemberists! Nyligen upptäckta av mig, lite speciella men jag gillar dem, mycket. Särskilt senaste albumet, Picaresque. Låtarna 16 military Wives och We both go down together är riktigt sköna, men vafan, skaffa hela albumet Fast Dirty Pretty Things är i en klass för sig själva just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 The Killers - Glamorous Indie Rock&Roll. Denna låt är helt underbar. "Glamorous indie rock'n'roll is what I need. It's in my soul, it's what I need." Dom ska tydligen komma med nytt i år. Visserligen mer amerikanskt än brittiskt men det blir nog bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Peter. Paul and Mary - Puff the magic dragon. Får en att tänka på SML. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Pink Floyd - The Great Gig in the Sky Ja jag vet att alla har hört denna, men är det bara jag som ryser när jag hör den? Så vacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Bon Jovi - Runaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Peter. Paul and Mary - Puff the magic dragon. Får en att tänka på SML. När du nämner SML... vet du vad den heter som är i Monga från yttre rymden filmerna? Måste ha den! Låttips då: Perra - Det heter faktiskt BOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Slayer - Cult Ny singel. Snart das skiva komma. Tjugofemte juli that is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Seether - Tear away Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 När du nämner SML... vet du vad den heter som är i Monga från yttre rymden filmerna? Måste ha den! Kan vara Coco av Mats & Morgan, men är inte säker. Den låten är med i någon av filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Kan vara Coco av Mats & Morgan, men är inte säker. Den låten är med i någon av filmerna. Tack för hjälpen. Dom finns gör nedladdning här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Nu är det för en gångs skull inte indie jag tipsar om utom snarare något som jag fick hem taggat som electronic/ambient. Archive - Lights. Låten är över 18 minuter lång. Lite seg. Börjar med endast piano och brus. Är helt underbar. Har sång från 9 minuter och framåt. Fin ljudbild. Rekommenderas starkt. *äditt* Tweak: Decemberists var grymma ju! Lyssnar igenom skivan, gillar starkt. Sångaren har en röst ganska lik han i Placebo. Me likes. Redigerad 10 juni, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 R.E.M - It's The End of The World Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Red Hot Chili Peppers - Slow Cheetah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Tweak: Decemberists var grymma ju! Lyssnar igenom skivan, gillar starkt. Sångaren har en röst ganska lik han i Placebo. Me likes. Jag vet, riktigt skön röst =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 U.F.O - Doctor Doctor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts