StellHell Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Bob Sinclair - Love Generation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Bob Sinclair - Love Generation Najj, inte den! Blink 182 - Wendy Clear. Förlåt för att jag tipsade om två låtar samma dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Najj, inte den! Blink 182 - Wendy Clear. Förlåt för att jag tipsade om två låtar samma dag. Jo, just den. Låten i sig är inte så bra, men kan inte annat än älska låtar som folk visslar i (kan tipsa om hans låt World, Hold on bara för det) http://www.bobsinclar.com/ - Quicktime, och njut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Stryper - To Hell With the Devil @Stellan: Bob är grym han me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Children Of Bodom - The Nail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Tips på bra väldigt bra låtar! 36 Crazyfists - Bloodwork 36 Crazyfists - The Heart and the Shape Mustasch - i'm Alright Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 White Lion - Broken Heart så bra. Håller med, "When The Children Cry" är bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Ett klassiskt musiktips: Band: Dirty Pretty Things Låt: Bang Bang You're Dead Platta: Waterloo to Anywhere Kommentar: Sofisch Text: I knew all along That I was right at the start bout the seeds of the weeds That grew in your heart Self satisfaction for the factions Who formed to tear us apart Well I gave you the Midas touch Oh you turned round and scratched out my heart Oh what did you expect? Oh tell me what did you expect? To lay it on my head So is it all upon my head? Bang bang you're dead Oh Im so easily lead Bang bang you're dead Put all the rumours to bed Bang bang you're dead I knew all along But I was loathe to believe There was nothing but spite Fury and lies Of the words that you weave An illusion to a conclusion And oh its oh so tawdry When you put it to bed Kick it in the head Oh wont they just let it be Bang bang you're dead Always so easily lead Bang bang you're dead Put all the rumours to bed Bang bang you're dead Oh what did you expect? Oh tell me what did you expect? To lay it on my head So is it all upon my head? Bang bang you're dead Always so easily lead Bang bang you're dead Put all the rumours to bed Bang bang you're dead Bang bang bang bang you're dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Linkin Park - Breaking the habit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Children Of Bodom - Touch Like Angel Of Death Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Judas Priest - United , Naaaw vilken skön refräng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Ett klassiskt musiktips: Band: Dirty Pretty Things Låt: Bang Bang You're Dead Platta: Waterloo to Anywhere Passande att du tipsade om dom. Jag gav dom en chans på bussen idag, det är rätt bra faktiskt. Fortfarande lite för stökigt à la Libertines, men ändå helt okej. I alla fall, mitt tips idag blir The Zutons - Tired Of Hanging Around från skivan med samma namn. Riktigt grym indie/bluegrass-låt. Hela skivan är skitbra och jag är förälskad i omslaget. http://img414.imageshack.us/img414/3690/folder2ax.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Passande att du tipsade om dom. Jag gav dom en chans på bussen idag, det är rätt bra faktiskt. Fortfarande lite för stökigt à la Libertines, men ändå helt okej. I alla fall, mitt tips idag blir The Zutons - Tired Of Hanging Around från skivan med samma namn. Riktigt grym indie/bluegrass-låt. Hela skivan är skitbra och jag är förälskad i omslaget. Kul att höra Lyssna på Deadwood, If you were wondering och Bloody thirsty bastards också.. Eller vafan, hela albumet är skitbra =) Ska kolla upp The Zutons! Redigerad 8 juni, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Daft Punk - Robot Rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Oförmögen att byta Qotsa-platta just nu... Låt: Mexicola Album: s/t Kommentar: Tunga basgångar makes life a little easier... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Passande att du tipsade om dom. Jag gav dom en chans på bussen idag, det är rätt bra faktiskt. Fortfarande lite för stökigt à la Libertines, men ändå helt okej Där har du en poäng, men DPT är bättre än Libertines och Babyshambles, eller det är som Libertines och Babyshambles fast utan Doherty, vilket är skönt. Sedan tipsar jag om "Deadwood", "Doctors and Dealers", "Bang Bang You're Dead", "Blood Thirsty Bastards" och "You Fucking Love It". Otroliga låtar. KÖP skivan. @Tewak: Jaaaaa sannerligen. Redigerad 8 juni, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Där har du en poäng, men DPT är bättre än Libertines och Babyshambles, eller det är som Libertines och Babyshambles fast utan Doherty, vilket är skönt. Sedan tipsar jag om "Deadwood", "Doctors and Dealers", "Bang Bang You're Dead", "Blood Thirsty Bastards" och "You Fucking Love It". Otroliga låtar. KÖP skivan. @Tewak: Jaaaaa sannerligen. Självklart är DPT bättre. Ibland skrattar jag nästan åt Libertines (no offence dock). Den värsta är Don't Be Shy. Får gåshud (negativt) när jag hör den låten, sången är helt värdelös. Slutade lyssna på skivan efter den låten första gången. Nåja, det kanske bara är jag som inte riktigt förstår mig på dom. Men DPT är rätt bra i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Kalan verkar lyssna på najs musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Stryper - To Hell With the Devil @Stellan: Bob är grym han me DET FINNS BARA EN ENDA BOB! --- Soja - Can't tell me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) DET FINNS BARA EN ENDA BOB! --- Soja - Can't tell me Nej det finns jättemånga. Så du har fler du kan bestämma dig för att gilla för att verka alternativ, ett tips är Dylan, då kanske du får respekt av Crice! =) Death cab for cutie - A lack of color. O.C-låtar is the shit! =D Redigerad 8 juni, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts