R2D2 Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Built To Spill - Conventional Wisdom. Riktigt bra indierocklåt. Var någon gtasajtare som jag snackade med som gillar dom också. Redigerad 4 juni, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Elias feat frans - Zlatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Elias feat frans - Zlatan Suger, ja. Edwin Starr - War Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Suger, ja. Edwin Starr - War Observera den skrattande smilyn... jag menar att låten är så kass ås den är rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Observera den skrattande smilyn... jag menar att låten är så kass ås den är rolig! VA?! MENAR DU!?? För the Pico behöver man inte förklara det uppenbara. Dina ironiska skånefasoner rår inte på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Boy Kill Boy - Back Again SR-71 - Axl Rose Nenhum de Nos - Você Vai Lembrar de Mim Feeder - Burn the Bridges Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Faces- Oh la la Underbar låt på sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Children OF Bodom - Red Light In My Eyes Pt 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Children OF Bodom - Red Light In My Eyes Pt 1 Är det COB som du nu ska spam tipsa om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) För dem som är intresserade: Hela FF's gig på Rock Am Ring- festivalen, Tyskland i videoformat (167 MB, Real Player). Länk Setlist: 01. This Boy 02. Come on Home 03. Auf Achse 04. Do You Want To 05. I'm Your Villain 06. Walk Away 07. Take Me Out 08. The Fallen 09. Darts Of Pleasure 10. Matinée 11. 40 ft. 12. Michael 13. Jacqueline 14. Outsiders 15. This Fire Redigerad 5 juni, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Är det COB som du nu ska spam tipsa om? Varför ska han spamtipsa när han lägger upp låtar? Redigerad 5 juni, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Varför ska han spamtipsa när han lägger upp låtar? Exakt... R2D2 postar völ minst ett post om dan? Hela den här tråden är spamnivå tycker jag. Tror inte nån "fixar" dom låtarna som folk skriver upp här ändån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Varför ska han spamtipsa när han lägger upp låtar? Har du inte sett hur han hela tiden tipsar varje sång av en artist! Chamillionare - Ridin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Exakt... R2D2 postar völ minst ett post om dan? Hela den här tråden är spamnivå tycker jag. Tror inte nån "fixar" dom låtarna som folk skriver upp här ändån... VA? Jag lägger upp som max en om dagen. Du håller högre spamnivå än mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 VA? Jag lägger upp som max en om dagen. Du håller högre spamnivå än mig. Ge 5 exempel på spam jag skrivit idag. Nu kommer väl någon som ska vara rolig och säga: Det här inlägget var spam. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Om spam är att vara aktiv på forumet kanske jag är en spammare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Ge 5 exempel på spam jag skrivit idag. Nu kommer väl någon som ska vara rolig och säga: Det här inlägget var spam. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Om spam är att vara aktiv på forumet kanske jag är en spammare... Nej, jag orkar inte ödsla min tid på sånt krafs. Tycker bara att jag var dåligt exempel. Finns många som spammar mycket mer än mig och jag postar i alla fall av olika artister (inte som BroDD att ha samma artist, ta alla låtar och sen byta), och inte mer än en om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Nej, jag orkar inte ödsla min tid på sånt krafs. Tycker bara att jag var dåligt exempel. Finns många som spammar mycket mer än mig och jag postar i alla fall av olika artister (inte som BroDD att ha samma artist, ta alla låtar och sen byta), och inte mer än en om dagen. Jag menade inte dig specifikt... men du har rätt det var kanske ett dåligt exempel. Men hela den är tråden är egentligen en jävla posthunter tråd enligt mig. Och jag menade inte att du spammar jag menade bara att du skrev minst ett post i denna tråden om dan? Inget negativt alltså! Redigerad 5 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 The Cranberries - Zombie Another head hangs lowly, Child is slowly taken. And the violence caused such silence, Who are we mistaken? But you see, it's not me, it's not my family. In your head, in your head they are fighting, With their tanks and their bombs, And their bombs and their guns. In your head, in your head, they are crying... In your head, in your head, Zombie, zombie, zombie, Hey, hey, hey. What's in your head, In your head, Zombie, zombie, zombie? Hey, hey, hey, hey, oh, dou, dou, dou, dou, dou... Another mother's breakin', Heart is taking over. When the vi'lence causes silence, We must be mistaken. It's the same old theme since nineteen-sixteen. In your head, in your head they're still fighting, With their tanks and their bombs, And their bombs and their guns. In your head, in your head, they are dying... In your head, in your head, Zombie, zombie, zombie, Hey, hey, hey. What's in your head, In your head, Zombie, zombie, zombie? Hey, hey, hey, hey, oh, oh, oh, Oh, oh, oh, oh, hey, oh, ya, ya-a... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Rekommenderar The Raconteurs platta Broken "Boy Soldiers", tillsammans med RHCP - Stadium Arcadium och Gnarls Bakrley - St. Elsewhere, är detta en av årets bästa plattor, blev nästan till mig i trasorna när jag hörde "Blue Veins" för första gången, sjukt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Children OF Bodom - Red Light In My Eyes Pt 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts