BroDD Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Children Of Bodom - Somebody Put Something In My Drink Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Children Of Bodom - Somebody Put Something In My Drink Den funkar men Orginalet är bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 DJ Alex Moreno - In The House. En mixtape på 71 minuter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Alexi Murdoch - Orange sky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Dire Straits - Romeo And Juliet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 The Game - 360 (full circle) Album: Shadyblock presents The ShadyMath Mixtape vol.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Mercury Rev - Goddess On A Hiway. Underbar låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Akeboshi - Wind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Children Of Bodom - Lake Bodom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Alexi Murdoch - Orange sky Ser du på O.C? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 (redigerad) Yepp och på Prison Break, den låter kommer i slutet av avsnitt 20 Edit: Jag sa fel..låten kommer på avsnitt 5. Redigerad 3 juni, 2006 av Coach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Yepp och på Prison Break, den låter kommer i slutet av avsnitt 20 Haha, det ser jag också på men det har jag inte lagt märke till, Prison Break alltså.. Passar ju in där, med "..my brother standing by.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Tips för "igår" då jag glömde tipsa (20 min sen): Bryan Adams - Run to you (Från VC ) och för "idag": Kiss - Creatures of the night Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Passar ju in där, med "..my brother standing by.." Jag tror nog att de har det i åtanke när de valde den låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Jack´s Mannequin - the mixed tape fett skön låt Redigerad 3 juni, 2006 av wiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Children Of Bodom - Deadnight Warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Jay-Z - Dirt Off Your Shoulder Album: The Black Album Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Idag tipsar jag om en riktig klassiker: Autograph - Turn up the radio, från Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Nu ska vi se... Låt: Fucker Artist: Strapping Young Lad Genre: Metal/radiometal Album: The New Black Kommentar: Förträfflig är vad den är. Den gör narr av allt man bör göra narr av. Den är så radiovänlig den bara kan bli, med lättlyssnade riff, allsångsrefräng och även en sångerska i första versen. Allt det förstörs då självklart av den mindre politiskt korrekta texten, som jag var tvungen att skriva ner själv då den inte finns på nätet än. Text: Dance, you fuckers! We're all fired up and ready to go To give it all up at the metal show They play it tough And they play some love Just play this shit on the radio Fucker! You fucker! Fucker! Get out of my face Get off my case You're a fucker! You're all fuckers! And I don't fucking care I've said it before Now I'll say it again It was all too much for the Alien To heavy metal Fuck it Rock We're doing it for the baby! Fucker! You fucker! Fucker! Get out of my face Get off my case You're a fucker! You fucker! And I don't fucking care What's behind my eyes? What's behind your face? Just understand it and see the little fucker And see the little fucker boy What's behind my eyes? What's behind your face? Just understand it and see the little fucker And see the little fuckers Like I give a fuck Fucker! You fucker! Fucker! Get out of my face Get off my case You're a fucker! You're all fuckers! And I don't fucking care Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Children Of Bodom - In The Shadows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts