chiligr Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Lordi - Blood red sandman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Alphaville - Forever Young ( Rave Mix ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Mjo, grym är den. Hela skivan är egentligen bra, men inget slår Zookeepers boy. Har lyssnat på Dirty Pretty Things. Vet egentligen inte vad jag förväntade mig, men det lät lite väl mycket som Libertines. Gillar inte riktigt Libertines som har väldigt jobbig musik (massa grejer händer hela tiden och allt blir bara rörigt) och sången som är lite väl pretentiös eller vad man ska säga. Ska ge det en chans sen i lugn och ro, men det är inget stort wow direkt. Dirty Pretty Things var förvånansvärt bra när jag lyssna på plattan. "Deadwood" och "Bang Bang You're Dead" är två riktga dundrare! Detta är bättre än både Libertines och Babyshambles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Ayla - Best of 1999 Rave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Dirty Pretty Things var förvånansvärt bra när jag lyssna på plattan. "Deadwood" och "Bang Bang You're Dead" är två riktga dundrare! Detta är bättre än både Libertines och Babyshambles. Absolut bättre än The Libertines, jag håller med R2D2 i lite av det han säger.. Men Babyshambles vetifan, det är jämt mellan dom och DPT. DPT har många skitbra låtar, men ändå ingen i klass med Fuck Forever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Mando Diao - God Knows Mando Diao - Clean Town Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Absolut bättre än The Libertines, jag håller med R2D2 i lite av det han säger.. Men Babyshambles vetifan, det är jämt mellan dom och DPT. DPT har många skitbra låtar, men ändå ingen i klass med Fuck Forever Om Dirty Pretty Things hade Doherty på sång så hade dom varit sämre än Babyshambles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Mando Diao - God Knows Mando Diao - Clean Town Haha, det är dom enda låtarna med Mando Diao jag har The 88 - How good can it be Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Haha, det är dom enda låtarna med Mando Diao jag har The 88 - How good can it be Då har nån med bra smak skickat låtar till dig då Ifall du gillar dom två borde du skaffa hela albumet, Hurricane Bar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Absolut bättre än The Libertines, jag håller med R2D2 i lite av det han säger.. Men Babyshambles vetifan, det är jämt mellan dom och DPT. DPT har många skitbra låtar, men ändå ingen i klass med Fuck Forever Klart bättre än Libertines, fast det säger inte så mycket för mig. Nåja, gav Blood Thirsty Bastards en chans nu när jag gick igenom forumet. Det är helt okej i alla fall. Ingenting som jag kan sitta stilla och bara lyssna på som jag kan med annan indie, men jag sparar det i alla fall så får jag se. Så länge Doherty är borta med sin mesröst så klarar jag mig. *ädit* Råkade komma åt enter. Fixat. Redigerad 29 maj, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (redigerad) Ny dag Nytt tips (har vi hört de förr?) Artist: Alice Cooper Låt: Feed my Frankestein Album: Hey stoopid Kommentar: Otroligt bra låt, ett stort misstag om man inte inte har den Text kanske kommer Redigerad 30 maj, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Neil Young - Flags of Freedom. Neils "Chimes of Freedom", mer eller mindre. Bra grejor, även om jag inte riktigt köper Unge herrns sätt att skriva låttexter, på denna skiva i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Lordi - Blood red sandman Word som fan alltså! Tips då! Bob Marley - No woman no cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Dr.Dre - Still D.R.E Album: 2001 En av de bästa hip-hop låten som någonsin gjorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Då har nån med bra smak skickat låtar till dig då Ifall du gillar dom två borde du skaffa hela albumet, Hurricane Bar. Debutplattan "Bring 'em in" är också jäkligt bra, värt att skaffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Dr.Dre - Still D.R.E Album: 2001 En av de bästa hip-hop låten som någonsin gjorts. Då har du inte hört på mycket hiphop, visst, låten är riktigt bra. Men bästa som har gjorts? Knappast.. ----------------- Danger Doom ft. Talib Kweli - Old School. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Pugh Rågefeldt- Bolla och Rulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Fronda - Rullar fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Ny dag! Frank Zappa- Don't eat the yellow snow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Lyssnar på en massa My Bloody Valentine-remixer. Allvarligt. Alla deras remixer är underbara. Mogwai's Fear Satan. The Pastal's Magic Night. Placebo's Pure Morning. Och så gör dem Belle and Sebastian - Is It Wicked Not To Care? till något så oerhört kakofoniskt och outhärdligt, så att man inte känner igen en enda ton. Eller, vänta nu, det finns ju inga toner ALLS i den remixen. Hrm... Nåväl. Fear Satan är det mest underbara någonsin skapat. Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts