BroDD Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag har lyssnat på varenda låt av Cradle of Filth ett stort antal gånger, speciellt nya skivan med Adrian vid trummorna, den har jag totalt lyssnat sönder. Jag såg dom live i Fryshuset 3/3, jag VET vad Adrian går för så lägg ner skitnsnacket. Joey är den trummisen som tilltalar mig mest. Möjligt att Mike Portnoy från Dream Theatre har mer skills men jag gillar Joey bäst. Sen om du föredrar han i Mora Träsk är ju det upp till dig. Så för att Joey tilltalar dig mest så e han då så klart grymmast? du e inte trummis e min chansning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Låt: Phantom Of The Opera Artist: Iron Maiden Album Iron Maiden, Live After Death, Best of the beast, Best over Hammersmith Genre: Hårdrock Personlig Kommentar: Har börjat lyssna lite på Iron Maiden och tycker denna låt är mycket bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag har lyssnat på varenda låt av Cradle of Filth ett stort antal gånger, speciellt nya skivan med Adrian vid trummorna, den har jag totalt lyssnat sönder. Jag såg dom live i Fryshuset 3/3, jag VET vad Adrian går för så lägg ner skitnsnacket. Joey är den trummisen som tilltalar mig mest. Möjligt att Mike Portnoy från Dream Theatre har mer skills men jag gillar Joey bäst. Sen om du föredrar han i Mora Träsk är ju det upp till dig. Mike Portny är jävligt skicklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Okej jag tror att jag aldrig har hört sådan vacker sak förut.. Låt: Loser [Live: In Atlanta, Georgia] Artist: 3 Doors Down Album: The Better Life [unrealesed] Genre: Allt från mjukisrock till dunderrock Personlig kommentar: Det är alltiing i låten som gör den så vacker. Början är riktigt fint där Brad Arnold sjunger utan instrument i bakrunden "you gettin' closer, to pushing me out of life's little edge osv..." Och Atlanta publiken sjunger vackert med. Låten är bara helt vacker vägen igenom och publiken kan texten verkligen. Sen blir det tyst ett tag och helt plötsligt skriker Brad "Let's Go Craazy" och murvlett drar igång, ja hårdare hårdrock har jag aldrig vart med om. Ohh gud vilket liveband det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Artist: Weezer Låtar: Holiday , Buddy Holly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Lite sorgligt :'( Låt: Drömmen som gick i kras Artist: Gissa..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Mike Portny är jävligt skicklig. Akta dig, man får inte ha åsikter om nån är bra eller inte såvidare man inte spelat trummor sen man föddes, tycker BroDD. BroDD: efter som vi jämförde Adrian och Joey så menade jag att Joey var grymmast av dom två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Akta dig, man får inte ha åsikter om nån är bra eller inte såvidare man inte spelat trummor sen man föddes, tycker BroDD. BroDD: efter som vi jämförde Adrian och Joey så menade jag att Joey var grymmast av dom två. Säg de då... om du säger att joey e grymmast så antar ja väll att du tycker joey e grymmast.. inte bara utav dom 2.. o lyssna på hur trummorna går i slipknots låtar o cofs låtar..... cofs e svårare o spela, kan bara cthulhu dawn o hallowed be thy name, knots e mycke lättare men skit i de här nu, den här topicen handlar om o tipsa folk om musik... EDIT: kom inte o säg "0mg jo3y j3t f33ts s0l0 fking r00les" för de gör de inte.. maidens första album äger.. och sista.. och alla Redigerad 10 augusti, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Motörhead - Ace Of Spades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vivaldi - De fyra årstiderna, RV 269 Våren. Tipsar också om DMX - Where the hood at. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Säg de då... om du säger att joey e grymmast så antar ja väll att du tycker joey e grymmast.. inte bara utav dom 2.. o lyssna på hur trummorna går i slipknots låtar o cofs låtar..... cofs e svårare o spela, kan bara cthulhu dawn o hallowed be thy name, knots e mycke lättare men skit i de här nu, den här topicen handlar om o tipsa folk om musik... EDIT: kom inte o säg "0mg jo3y j3t f33ts s0l0 fking r00les" för de gör de inte.. maidens första album äger.. och sista.. och alla Ja! alla förutom X-factor som suger edit* uhm.. en bra låt ja! The tough alliance - coca cola veins We got coca cola veins, we don't know our names Redigerad 10 augusti, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Alternating Current / Direct Current - Hells Bells Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Låt: Flunitrazepam Artist: Timbuktu Album The botten is nådd Genre: Hiphop Personlig Kommentar: Den här låten fick mig att lyssna på timbuktu, Mycket stark text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Marlyn Manson - Sweet Dreams Lyssnar vanligtvis inte på manson, men denna är riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Marlyn Manson - Sweet Dreams Lyssnar vanligtvis inte på manson, men denna är riktigt bra Måste hålla med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Artist: Noice Låt: Svart Läder Kommentar: Ungdomsband på 70-talet, de kommer ju från Gustavberg också så det är ju lite kul att lyssna på dem då jag själv bor där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Marlyn Manson - Sweet Dreams Personligen tycker jag orginalet är bäst.. The Who- Im a Boy Mastodon-Seabeast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Artist: Noice Låt: Svart Läder Kommentar: Ungdomsband på 70-talet, de kommer ju från Gustavberg också så det är ju lite kul att lyssna på dem då jag själv bor där. Hehe, en av medlemmarna jobbar på min farsas jobb. (Intresseklubben antecknar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Deep Purple - Smoke On The Water Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Deep Purple - Smoke On The Water Jag antar att dem flesta har hört den då men, bra att tipsa om den ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts