iweX Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 The Legion Of Doom - At Your Funeral For A Friend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Meat Loaf - Bat Out Of Hell Redigerad 27 maj, 2006 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Basshunter - boten anna *text* Jag känner en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot, som alltid vaktar alla som är här, och som ser till att vi blir utan besvär. Det finns ingen take-over som lyckas. Kom ihåg att det är jag som känner en bot. En bot som ingen ingen annan slår Och hon kan kicka utan att hon får Hon gör sig av med alla som spammar Ja ingen kan slå våran bot ----- Jag känner en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot. Då kom den dagen jag inte trodde fanns Den satte verkligen kanalen ur balans Jag trodde aldrig att jag hade så fel Men när Anna skrev och sa Jag är ingen bot Jag är en väldigt, väldigt vacker tjej, som nu tyvärr är väldigt främmande för mig. Men det finns inget som behöver förklaras, för i mina ögon är hon alltid en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot, som alltid vaktar alla som är här, och som ser till att vi blir utan besvär. Det finns ingen take-over som lyckas. Kom ihåg att det är jag som känner en bot, en bot som ingen ingen annan slår, och hon kan kicka utan att hon får. Hon gör sig av med alla som spammar. Ja, ingen kan slå våran bot! ------ Önskar att jag också hade en båt som hette Anna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Lostprophets - Tonight Booyah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Ice Cube - Why We Thugs Album: Laugh Now, Cry Later Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Basshunter - boten anna *text* Jag känner en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot, som alltid vaktar alla som är här, och som ser till att vi blir utan besvär. Det finns ingen take-over som lyckas. Kom ihåg att det är jag som känner en bot. En bot som ingen ingen annan slår Och hon kan kicka utan att hon får Hon gör sig av med alla som spammar Ja ingen kan slå våran bot ----- Jag känner en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot. Då kom den dagen jag inte trodde fanns Den satte verkligen kanalen ur balans Jag trodde aldrig att jag hade så fel Men när Anna skrev och sa Jag är ingen bot Jag är en väldigt, väldigt vacker tjej, som nu tyvärr är väldigt främmande för mig. Men det finns inget som behöver förklaras, för i mina ögon är hon alltid en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot, som alltid vaktar alla som är här, och som ser till att vi blir utan besvär. Det finns ingen take-over som lyckas. Kom ihåg att det är jag som känner en bot, en bot som ingen ingen annan slår, och hon kan kicka utan att hon får. Hon gör sig av med alla som spammar. Ja, ingen kan slå våran bot! ------ Önskar att jag också hade en båt som hette Anna För två år sedan drogs vi med ljudet av en surrande, blå groda. Därefter konkurrerade en krokodil ut landsvännerna Rammstein. Nu tvingas vi lystra till en fjortisunges sång om en datorfigur. Mitt budskap är: Världen tenderar att gå under. På ett sätt i alla fall. --- Så fucking töntigt. Redigerad 15 juni, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Basshunter - boten anna *text* Det där är nog den låten jag hatar mest av alla låtar som finns. Så himla dålig. Sen att alla i skolan har den på sin mobil och ska spela den hela tiden eftersom den är "Så jävla bra" gör det inte bättre. Jaja... musiktips då: Soldiers of Jah army - Brothers and sisters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Silverstein - already dead *Text* You won't find me here The place that you expected me to be In my bed on the second floor I'm outside your house I'm closing in on you And all the times you smiled You said "Hello and thought I was okay I was planning your final struggle" When you wake up I'll be there When you see me you'll be on your back again When you know you're already dead You will love me too You will find me here The place you least expected me to be Breaking through your basement window I'm outside your room I can hear you breathe And all the times you laughed You shook my hand and thought I was your friend I was planning your tragic ending When you wake up I'll be there When you see me you'll be on your back again When you know you're already dead You will love me too You'll look down on me With eyes of endless tragedy Try and stop the pain But there's never closure Find your solace in what you could have been When they look for me The evidence is buried deep Try to guide the way into the darkness When you wake up I'll be there When you see me you'll be on your back again When you know you're already dead You will love me too Looking down on me Through eyes that never stop crying Looking down on me Will you ever look away Komentar: Jävligt skön låt, finns många bra låtar från silverstein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Artist: Frank Zappa Låt: Flakes Album: Sheik Yerbouti Kommentar: Zappa är inte en av de största; men han är jävligt rolig. Denna låt är så klockren på ett sådär americana-rockvis utan att bli för fjantig. Och vidare undrar jag var okka gömmer sig för tillfället. Kom fram. Text: Flakes! Flakes! Flakes! Flakes! They don't do no good They never be workin' When they oughta should They waste your time They're wastin' mine California's got the most of them Boy, they got a host of them Swear t'God they got the most At every business on the coast Swear t'God they got the most At every business on the coast They got the Flakes Flakes! Flakes! They can't fix yer brakes You ask 'em, "Where's my motor?" "Well it was eaten by snakes . . ." You can stab 'n' shoot 'n' spit But they won't be fixin' it They're lyin' an' lazy They can be drivin' you crazy Swear t'God they got the most At every business on the coast Swear t'God they got the most At every business on the coast [Take it away, Bob. . .] I asked as nice as I could If my job would Somehow be finished by Friday Well, the whole damn weekend Came 'n' went, Frankie [Wanna buy some mandies, Bob?] 'N'they didn't do nothin' But they charged me double for Sunday You know, no matter what you do They gonna cheat 'n' rob you Then they'll send you a bill That'll get your senses reelin' And if you do not pay They got computer collectors That'll get you so crazy Til your head'll go through th' ceilin' Yes it will! I'm a moron 'n' this is my wife She's frosting a cake With a paper knife All what we got here's American made It's a little bit cheesey, But it's nicely displayed Well we don't get excited when it Crumbles 'n' breaks We just get on the phone And call up some Flakes They rush on over 'N' wreck it some more 'N' we are so dumb They're linin' up at our door Well, the toilet went crazy Yesterday afternoon The plumber he says "Never flush a tampoon!" This great information Cost me half a week's pay And the toilet blew up Later on the next day ay-eee-ay Blew up the next day WOO-OOO We are millions 'n' millions We're coming to get you We're protected by unions So don't let it upset you Can't escape the conclusion It's probably God's Will That civilization Will grind to a standstill And we are the people Who will make it all happen While yer children is sleepin', Yer puppy is crappin' You might call us Flakes Or something else you might coin us But we know you're so greedy That you'll probably join us We're comin' to get you, we're comin' to get you We're comin' to get you, we're comin' to get you We're comin' to get you, we're comin' to get you We're comin' to get you, we're comin' to get you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Hard Fi - Hard to Beat Inte för att texten är meningsfull, men det ser alltid viktigare ut om man har med en vers eller två. I've seen ya darling, Seen you hanging round town You in a short skirt, Shining eyes of deep brown, You had a dirty look. You caught me on your hook. Turn up the thermostat, I want to see you sweat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Children Of Bodom - Oops I Did It Again Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Det där är nog den låten jag hatar mest av alla låtar som finns. Så himla dålig. Sen att alla i skolan har den på sin mobil och ska spela den hela tiden eftersom den är "Så jävla bra" gör det inte bättre. Jaja... musiktips då: Soldiers of Jah army - Brothers and sisters De sämsta är att dem inte vet var de handlar om. Red Hot Chili Pepers - Otherside ja jag vet gammal låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Soliders of Jah army - True love Vackert intro och vacker text! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Dire Straits & Mark Knopler - Money For Nothing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Children Of Bodom - Oops I Did It Again Yay, den är fetkung @VaXXor: lyssna på denna istället, Det heter faktiskt BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 T.I. - What You Know Album: King Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Alla som tror jag lyssnar på "båten" anna. Jag skojjade bara och var oseriös, hatar den låten med. Ta inte allt så seriöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Kiss - Parasite Kommentar: ingen hårdrockslåt direkt, snarare disco eller nåt, men är rätt bra ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 I'm from Barcelona - We're from Barcelona Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Bloods&Crips - G's and Loc's Musikvideon 47 Miller Gang - If You're Blood Throw It Up Musikvideon Båda två är bra som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts