Jump to content

Musiktips

jaeger
 Share

Recommended Posts

Kan du sluta tipsa om ditt skitband? Det här är musiktips! Inte nån jävla "Vad jag lyssnar på just nu".

För att visa gjorde jag en enkel sökning och detta är vad du har skrivigt dom senaste dagarna;

Som alla ser finns det massa dubletter. Och jag tror ingen bryr sig om FDQ. För det mesta låter det som folk inte vill se deras namn och folk klagar på din signatur för dom är så jävla fula.

Bra skrivet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du sluta tipsa om ditt skitband? Det här är musiktips! Inte nån jävla "Vad jag lyssnar på just nu".

För att visa gjorde jag en enkel sökning och detta är vad du har skrivigt dom senaste dagarna;

Som alla ser finns det massa dubletter. Och jag tror ingen bryr sig om FDQ. För det mesta låter det som folk inte vill se deras namn och folk klagar på din signatur för dom är så jävla fula.

Sant.

Bloc Party - Blue light.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon snäll Oasis lyssnare som kan tipsa om lite låtar med dom :o

---

Bruce Springsteen - The River

Wonderwall

The Hindu Times

Rockin Chair

Stand by me

Champagne supernova

Whatever

Lyla

Dont look back in anger

Live forever

med flera.

Säkert dubletter från dom andra som skrev och tipsade, vilka det nu var. De här är bäst iaf :D Iofs har jag inte hört något alls från nya albumet..:mellow:

Eels - Saturday morning

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips:

Temat till tv-serien Joelbitar

Kommer du ihåg hur de va förra vintern, kommer du ihåg alla stjärnor och strutar, kommer du ihåg när de va på ett jättekalas? *Break* Kommer du ihåg hur de va förra sommarn, kommer du ihåg hur du bada i havet, kommer du ihåg alla fiskar som simmade runt?

Det där syntetiska trumkompet är fan beroendeframkallande... :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor