tommy killer Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Kan du sluta tipsa om ditt skitband? Det här är musiktips! Inte nån jävla "Vad jag lyssnar på just nu". För att visa gjorde jag en enkel sökning och detta är vad du har skrivigt dom senaste dagarna; Som alla ser finns det massa dubletter. Och jag tror ingen bryr sig om FDQ. För det mesta låter det som folk inte vill se deras namn och folk klagar på din signatur för dom är så jävla fula. Bra skrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Kan du sluta tipsa om ditt skitband? Det här är musiktips! Inte nån jävla "Vad jag lyssnar på just nu". För att visa gjorde jag en enkel sökning och detta är vad du har skrivigt dom senaste dagarna; Som alla ser finns det massa dubletter. Och jag tror ingen bryr sig om FDQ. För det mesta låter det som folk inte vill se deras namn och folk klagar på din signatur för dom är så jävla fula. Sant. Bloc Party - Blue light. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Någon snäll Oasis lyssnare som kan tipsa om lite låtar med dom --- Bruce Springsteen - The River Wonderwall The Hindu Times Rockin Chair Stand by me Champagne supernova Whatever Lyla Dont look back in anger Live forever med flera. Säkert dubletter från dom andra som skrev och tipsade, vilka det nu var. De här är bäst iaf Iofs har jag inte hört något alls från nya albumet.. Eels - Saturday morning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Black Sabbath - Paranoid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Metallica - Harvester Of Sorrow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Lost Prophets - Burn Burn Burn, burn the station We'll burn it down Burn, burn the truth Enjoy the flames In celebration Enjoy the sound For us, for them, for you Fucking WAAAAAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Lost Prophets - Start Something Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Living Sacrifice - Perfect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Blue öyster cult- Don't fear the reaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Arist: Mew Låt: Zookeeper's Boy Album: And The Glass Handed Kites Good damnit vilken underbar låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Artist = Pure X Låt = hår i dajmen Album = Heavy Mental Störtskön låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 (redigerad) Artist: Black Sabbath Låt: NIB (gärna live) Album: Black Sabbath (original, 1970) Kommentar: Grymt skön och underskattad låt, den är bäst live . Redigerad 26 maj, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Artist: Black Sabbath Låt: NIB (gärna live) Album: Black Sabbath (original, 1970) Kommentar: Grymt skön och underskattad låt, den är bäst live . Ja Nib är verkligen inte dålig. Bassolot är ju ett mästerverk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Tips: Temat till tv-serien Joelbitar Kommer du ihåg hur de va förra vintern, kommer du ihåg alla stjärnor och strutar, kommer du ihåg när de va på ett jättekalas? *Break* Kommer du ihåg hur de va förra sommarn, kommer du ihåg hur du bada i havet, kommer du ihåg alla fiskar som simmade runt? Det där syntetiska trumkompet är fan beroendeframkallande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 The White Stripes - Shelter of Your Arms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Bob Dylan - Playboys and Playgirls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Living Sacrifice - Liar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Living Sacrifice - Liar Ska du börja tipsa om de där bandets alla låtar också ----------------------------------------------------------------------- Twisted sister - Stay hungry kommentar: Att den här låten inte blivit mer poppis än vad I wanna rock blev är en gåta för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Artist = Pure X Låt = hår i dajmen Album = Heavy Mental Störtskön låt Äh, då lyssnar man ju hellre på Holy Diver av Dio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Strapping Young Lad - Dizzlehell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts