eliizar Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Det var tack vare er som jag började gilla dom. Ni spelade någon låt (vilken?) på Rönnby. Rage Against The Machine - Killing In The Name. Yay coolt , kanske var den låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Säger bara silverstein Någon mer som gillar dom ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - She's A Man PMS and a cock in my dress And a 13 on my head I dress to depress, I put the death in crossdress I spin my head like Linda Blair She's a man She's a man She's a man She's a man She's a man She's a man That girl's a man Like Frankenstein, I'm a fashionable guy I got dead beat sex appeal I'm a scared up mess A Walking corpse in a dress Like Motley Crue, I got the looks that kill She's a man She's a man She's a man She's a man She's a man She's a man That girl's a man She's a man She's a man She's a man She's a man She's a man She's a man That girl's a man She's a man She's no boy She's no girl She's a man Redigerad 23 maj, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 *text* Ehm...den texten tillförde verkligen någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - She's A Man Jag mår illa av texten och jag mår illa av hur de ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Jag mår illa av texten och jag mår illa av hur de ser ut. Ja dom är ju inte vackra precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Och det har inget med ämnet att göra, så håll käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Och det har inget med ämnet att göra, så håll käften. Sådär otrevlig är du inte egentligen... :'( South - Paint the silence Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Noice - Du Lever Bara En Gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Xzibit - Get your walk on Fonky Fresh - Mina tårar blir till blod 2pac - Bomb first Big Daddy Kane - Here comes Kane Scoob and Scra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Och det har inget med ämnet att göra, så håll käften. Oj då, här tog man åt sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Oj då, här tog man åt sig. Eller så utför han sitt jobb som moderator. Försök inte få igång någon personlig vendetta mot Topp3 för att han fullkomligt krossade dig i emo-topicen. Dagens tipsy: Prince - Lolita Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Condemned 84 - Oi ain't dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Eller så utför han sitt jobb som moderator. Försök inte få igång någon personlig vendetta mot Topp3 för att han fullkomligt krossade dig i emo-topicen. Dagens tipsy: Prince - Lolita Phaa, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Phaa, Jo, så kan man ju också erkänna ett nederlag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Jo, så kan man ju också erkänna ett nederlag. Jag tror inte han äns visste vad emo är för något så. Och som du säger "Han sköder sitt jobb". Va fan börjar han klanka ner på en bara för man ska fråga lite saker om ett ämne han inte gillar. Om han inte är intresserad av innehållet av tråden. Va fan gör han där inne då lixom. Aja orkar inte dra upp detta igen, sorry allesammans för jag startade emo-tråden. Tack för mig, leverpajstej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Oj då, här tog man åt sig. tog åt sig och tog åt sig, han vet vad som är rätt och fel. Något inte ni verkar veta. Men visst, spamma mera så får vi det roligare genom att dela ut varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 The go - You can get high Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Den här låten ska alla höra! http://www.myspace.com/youngandhorney Låten heter "puto" och är ifrån ett band som två stycken gårdsledare har här i trackten (Rönnby). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Well; mäster Bobby fyller år idag, så: Bob Dylan - The Times They Are A-Changin'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts