BroDD Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Living Sacrifice - Reject Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Det var väl vinjetten till sen kväll med lök? Huh? Har aldrig hört talas om 'Sen kväll med Lök'.. Edit: Kelis Ft. Short - Bossy. Redigerad 21 maj, 2006 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Huh? Har aldrig hört talas om 'Sen kväll med Lök'.. Edit: Kelis Ft. Short - Bossy. Jag syftade på "Sen kväll med luuk" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Jag syftade på "Sen kväll med luuk" Aha.. Mjo, det var därför jag sa att den påminnde om programmet. ------ Fort Minor - Where'd You Go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Dream Evil - Metal in the night Thunder! Lightning! Fighting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Ramones - Do you remember Rock N' Roll radio. Perfekt låt för oss som gillar att trumma med handen mot bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Queen - Bohemian Rhapsody Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Dio - Rainbow in the dark Album: Holy diver Klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Motel Killafornia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 AC/DC - Big Balls Hade glömt bort denna komedipärla. My balls are always bouncing, to the left and to the right... ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Johnny Cash - Hurt. NIN cover men ja, den äger helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 The Von Bondies - Sound of Terror Vilket mysigt intro, härligt drag på gitarrsträngarna. Synd bara att det tar 50 sekunder innan någonting händer i låten. Men när trummorna klampar igång, jaa då myser man. Sångarens röst påminner mycket om Mick Jagger röstmässigt, och den följer mycket bra med i trummornas rythm vilket jag älskar. Denna skiva måste jag köpa, Von Bondies misslyckas aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Johnny Cash - Hurt. NIN cover men ja, den äger helt enkelt. Oh my, den där värker i hjärtat. Ingen sjunger lika trasigt som Cash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Anthrax - I'm the man. Så jävla skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Mew - The Zookeeper's Boy. Jag bara älskar den här låten Danskarna kan göra musik, även om Olsen Brothers förvirrade oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Lordi - My heaven is your hell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Låt: Far Beyond Metal Artist: Strapping Young Lad Album: ...inget, än så länge. Finns live på No Sleep 'til Bedtime, och ska vara med på The New Black som kommer snart. Text: Jadu... den var svår. Devin brukar alltid komma på en text lagom till att dom ska upp på scen, då han är osäker på vad han sjöng i originalet. Tredje versen från live-skivan är iaf. från en GWAR-låt, så det får duga. ... Now in the halls of the Necro-Lord Flash of fear when he sees my sword I raped his women, smoked his bone Leave a booger underneath his throne ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Mew - The Zookeeper's Boy. Jag bara älskar den här låten Danskarna kan göra musik, även om Olsen Brothers förvirrade oss. Riktigt bra låt! =) NÄr vi ändå är inne på Mew måste jag tipsa om 156 med dem, lyssnade på den hela tiden för några år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Mew är sköna, 156 Old style är skön. Vill också passa på att tipsa om Tiger Lou - Albino Apparel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Mew är sköna, 156 Old style är skön. Vill också passa på att tipsa om Tiger Lou - Albino Apparel Det var tack vare er som jag började gilla dom. Ni spelade någon låt (vilken?) på Rönnby. Rage Against The Machine - Killing In The Name. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts