Jump to content

Musiktips

jaeger
 Share

Recommended Posts

Mycket bra tips, jag går i dina spår.

The Raconteurs - Together

Mycket vacker låt med Brendan Benson som sjunger. Fan va vacker den är!

Ska du aldrig svara :'(

Skrev ju i din shoutbox på last.fm och nu skrev jag det underförstått i min post att jag ville veta vad Blue Veins har härmat.

Vet du?

Ska tipsa om låt samtidigt då så att det inte blir spam.

Death Cab For Cutie - I Will Follow You Into The Dark.

Najsig lugn låt. Den sångarens sidoprojekt Postal Service rekommenderas också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska du aldrig svara :'(

Skrev ju i din shoutbox på last.fm och nu skrev jag det underförstått i min post att jag ville veta vad Blue Veins har härmat.

Vet du?

Jag har svarat i din shoutbox faktiskt. Men jag har inte suttit vad datorn sen i onsdags detr är därför. Men jag har både skickat meddelande och shoutbox-meddelande.

Kan väl också tipsa om en till.

The White Stripes - Expecting

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Startade precis min Blue Man Group-playlist och fick idén att, tja, det här borde jag passa på att tipsa om.

Så då gör jag det. Blue Man Group, kära forumiter. Riktigt skön rock, instrumental, förutom de låtar där andra artister gästar som sångare.

Tragiskt nog är de så mainstream man bara kan bli, de har till och med gjort reklam för Dell. Men vem bryr sig, it's not like I'm buying their music :shifty:

Edit 2: Lite kuriosa då. BMG är den andra gruppen, efter gitarrgudinnan Kaki King, som jag börjat lyssna på tack vare talk shows. Jag hörde King spela på Letterman, och BMG på Leno. Trevligt trevligt.

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor