Pico Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Du sa det, Curunir! 200! Oasis - Hello HELLO! HELLO! SAID IT'S GOOD TO BE BACK, IT'S GOOD TO BE BACK! HELLO! Redigerad 13 maj, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Mycket bra tips, jag går i dina spår. The Raconteurs - Together Mycket vacker låt med Brendan Benson som sjunger. Fan va vacker den är! Ska du aldrig svara :'( Skrev ju i din shoutbox på last.fm och nu skrev jag det underförstått i min post att jag ville veta vad Blue Veins har härmat. Vet du? Ska tipsa om låt samtidigt då så att det inte blir spam. Death Cab For Cutie - I Will Follow You Into The Dark. Najsig lugn låt. Den sångarens sidoprojekt Postal Service rekommenderas också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Living Sacrifice - Bloodwork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ska du aldrig svara :'( Skrev ju i din shoutbox på last.fm och nu skrev jag det underförstått i min post att jag ville veta vad Blue Veins har härmat. Vet du? Jag har svarat i din shoutbox faktiskt. Men jag har inte suttit vad datorn sen i onsdags detr är därför. Men jag har både skickat meddelande och shoutbox-meddelande. Kan väl också tipsa om en till. The White Stripes - Expecting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Kô Ôtani - The Tale of Sixteen Sacrifices Mäktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saif Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Elias feat. Frans- Who's da man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Muahaha, jag skickade mitt senaste tips 23:59... Det är en annan dag nu. Passar på och kniper åt mig en plats på sid 200 med ett tips. Metallica - The Call Of Ktulu... Lite småläskig låt utan text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Elias feat. Frans- Who's da man? Ingen kickar fotboll som han. Zlatan! Jag sa Zlatan, jag sa Zlatan! Aftonens tips: Scorpions - Rock you like a Hurricane! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Oasis - Live Forever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Soldiers of jah army - Jah atmosphere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Sisters of Mercy - Temple of Love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Har börjat lyssna mer på Oi punk, riktigt bra. Sham 69 - Questions and Answers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 The prodigy-smack my bitch up Prodigy- firestarter prodigy-out of space prodigy-vodoo people Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Oasis - Live Forever GRRRGH, kom hit får jag ge dig en puss!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Har börjat lyssna mer på Oi punk, riktigt bra. Sham 69 - Questions and Answers Här kommer jag med lite mer sham! (nu skiter jag i enlåtsregeln) If the kids are united give the dog a bone angels with dirty faces borstal breakout mfl...allt är tamejfan bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Bright Eyes - First day of my life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 The Beatles - When I'm Sixty-Four Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Juelz Santana - Clockwork Album: Wha The Games Has Been Missing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Startade precis min Blue Man Group-playlist och fick idén att, tja, det här borde jag passa på att tipsa om. Så då gör jag det. Blue Man Group, kära forumiter. Riktigt skön rock, instrumental, förutom de låtar där andra artister gästar som sångare. Tragiskt nog är de så mainstream man bara kan bli, de har till och med gjort reklam för Dell. Men vem bryr sig, it's not like I'm buying their music Edit 2: Lite kuriosa då. BMG är den andra gruppen, efter gitarrgudinnan Kaki King, som jag börjat lyssna på tack vare talk shows. Jag hörde King spela på Letterman, och BMG på Leno. Trevligt trevligt. Redigerad 14 maj, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Bobby Vee - Mr. Sandman. Lam men ändå skön att fundera på medan man avnjuter The Smiths - How Soon Is Now?... So there. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts