KalleR Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Artist: Foo Fighters Album: One by one Låtexempel: Tired of you (enligt mig den bästa på skivan) Riktigt bra! All my life Times like thes Lonley as you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Låt: Lee Band:Tenacious D skiva:?? Kommentar: Bra som fan...lyssna på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Låt: Planet Hell Artist: Nightwish Skiva: Vet inte @KalleR: All my life är bra Redigerad 8 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Mötley Crüe - Tonight Mötley Crüe - Raise Your Hands to Rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 LeD zEpPeLin - AcHiLlEs LaSt StAnD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Låt: My Friend of misery. Skiva: Metallica (Black album) Artist: Metallica. Kommentar: Ja en jävligt bra låt med bra text och skitskön bas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Alla Ugglas låtar framtill 1990. Dom är ju bra dom också men efter 1980 förvandlades punken långsamt till shlager.. Sorgligt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Namn: Axel Rudi Pell. Genre: Rock. Kommentar: Axel Rudi Pell är ett jävligt bra rockband. Här får ni snuttar på runt 1 minut på dom populäraste låtarna. här Skriv gärna vad ni tycker om dom. Cortez och YooShoo behöver inte besvära att ladda ner eftersom bara kommer säga negativa saker. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Shout out louds - please please please Niccokick - are you ok Den jag har i min signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 The Killers - Mr Brightside Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Artist: Ramones Låt: I Want You Around Komentar: Grym låt, videon till denna låt är så bra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Mötley Crüe - Home Sweet Home Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Led Zeppelin - D'Yer Mak'er tycker iaf jag är väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Mötley Crüe - Primal Scream. Hårdaste hårdaste hårdrock. Usch så hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Har mest lyssnat på The Cure - Wish den senaste tiden. Men jag har visst redan tipsat om den. Artist:Weezer Album:The Blue One Låtar:My name is Jonas Say it ain't so Buddy Holly Surf wax America The world has turned and left me here Only in dreams osv...underbar skiva. Redigerad 9 augusti, 2005 av Streetwave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Artist:Weezer Album:The Blue One Låtar:My name is Jonas Say it ain't so Buddy Holly Surf wax America The world has turned and left me here Only in dreams osv...underbar skiva. Weezer - Buddy Holly, kom ihåg när man kollade på den videon på Windows 95 skivan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Led Zeppelin - When The Leeve Breaks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Joey är så jäkla mycket bättre än Adrian. Visst han håller takten och spelar snabbt i Cradle of Filth men Joey är grymmast! AAAAAHH!!! ja hatar folk som snackar om trumming när dom inte kan sånt... AAAHH.... om du e trummis e de ännu värre joey, ja, han e snabb som fan, o spelar bra i slipknot... men ja skulle VERKLIGEN INTE kalla han grymmast.. tror du att alla trummisar spelar sitt bästa o spelar världens jävla grymma beat i varenda låt? nej, dom spelar så som passar låten så de låter bra... kolla på andra trummisar än joey, så ska du se att de finns många som e mycke bättre än han.. tack för mig Redigerad 10 augusti, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Bob marley - get up stand up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 AAAAAHH!!! ja hatar folk som snackar om trumming när dom inte kan sånt... AAAHH.... om du e trummis e de ännu värre joey, ja, han e snabb som fan, o spelar bra i slipknot... men ja skulle VERKLIGEN INTE kalla han grymmast.. tror du att alla trummisar spelar sitt bästa o spelar världens jävla grymma beat i varenda låt? nej, dom spelar så som passar låten så de låter bra... kolla på andra trummisar än joey, så ska du se att de finns många som e mycke bättre än han.. tack för mig Jag har lyssnat på varenda låt av Cradle of Filth ett stort antal gånger, speciellt nya skivan med Adrian vid trummorna, den har jag totalt lyssnat sönder. Jag såg dom live i Fryshuset 3/3, jag VET vad Adrian går för så lägg ner skitnsnacket. Joey är den trummisen som tilltalar mig mest. Möjligt att Mike Portnoy från Dream Theatre har mer skills men jag gillar Joey bäst. Sen om du föredrar han i Mora Träsk är ju det upp till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts