Mahalo Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 The Lovin' Spoonful - Daydream Goa dagar kräver goa låtar. Jag vill uppmana er alla att införskaffa denna låt, för att sedan applicera den på era iPods, Mp3-spelare och alla andra högteknologiska apparater som har kapaciteten att hysa stora kvantiteter av musik, i minimalt format, och sedan när morgondagen gryr och ni beger er ut på gatorna, när ni står och väntar på bussen, tunnelbanan, pendeltågen, spårvagnen eller när ni sätter er i bilen och sträcker er efter dagens första marlboro, vill jag att ni ska spela denna låt, ta en stund för er själva, och begrunda eran situation. Fundera över var är ni på väg och varför? Och fråga er sedan; är det verkligen värt det? Om ni finner det rätta svaret kan ni glädjas över att ni, [även om det bara är för stunden] har brutit er ur kedjorna som håller oss vandrande i det eviga hamsterhjulet. När ni väl kommit över tröskeln är det fritt fram att förlora sig själv i dagdrömmar om dansande plättar, sjungande palsternackor och om att bada i varm vaniljsås, som Grieves så vackert förkunnade. Ah. Today was a good day, kamrater, och som grädden på moset ska jag snart gå och bedriva otukt ... och inte med mig själv för en gångs skull. Holla! Jag lämnar er nu med de alltid lika bitska orden, från allas våran försupne skald; Mr Bukowski. God kväll From my bed I watch 3 birds on a telephone wire. One flies off. Then another. One is left, then it too is gone. My typewriter is tombstone still. And I am reduced to bird watching. Just thought I'd let you know, fucker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Have a nice day med Bon Jovi är inte helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Have a nice day med Bon Jovi är inte helt fel Nej det är den verkligen inte Tips, Soil - Breaking me down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Living Sacrifice - Imminent War Unleashed chosen, enleashed nation War unleashed, middle east Lines are drawn in the sand 2002 chaos reigns in this sacred land Target Israel forgotten sequel Wars from the past Why the hatred of these people Is coexistence futile? No such thing as coexistence No such thing as peace Process Exterminate, proclaim your Jihad Destroy the infidel, dig your own grave Chosen nation prophesied The prosperous the hated ones The hand of god Jerusalem will resurrect Right to exist Chosen nation not forsaken Right to exist Resurrect, unleashed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Animals - House of the rising sun *EDIT* Eddie Meduza - Jag bara run*ar är rätt skön den också Redigerad 21 april, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) The Black Eyed Peas - Pump It Hjalle & Heavy - Gul ubåt Redigerad 21 april, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Sadus - Safety in numbers. Safety In Numbers - Sadus Taught and raised the ways of the new world Right from wrong - It's only influential Generations pass - Provides no balance Safety in numbers - Not afraid of the challenge Face the change in everyday life Evolution for all to be insane Timeless wave it programs my soul Beyond circumstances and despair The chain of life to be insane Revolves around my ways The wrong and right in black and white Useless lives will fade away Reanimated yet segregated Only to break the night by the day The chain of life to be insane Revolves around around my ways Safety in numbers Face the change in everyday life Evolution for all to be insane Timeless wave it programs my soul Beyond circumstances and despair The chain of life to be insane Revolves around around my ways Taught and raised the ways of the new world Right from wrong - It's only influential Generations pass - Provides no balance Safety in numbers - Not afraid of the challenge Nu när jag återförenats med deras diskografi och allt, skitfina grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Artist: Gorillaz Låt: Don't Get Lost In Heaven Album: Demon Days Genré Jadu .. Kommentar: En låt om en misslyckad LSD-tripp. Vilken cliché. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 D12 - Throw It Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Titel: Var ska vi sova inatt Artist/Grupp: Perikles Text: Hon är en duva som dansar på dunkuddar. En ros so ljuv att allt blir till guld hon nuddar. Hon är prinsessan i en otrolig saga. Hon är en fjäril som flyger runt på haga. Hon finns i drömmen, hon är där hela natten. En natt med henne är nog den största skatten. Hon kommer till mig, och gör mig mera lockad, men när hon pratar, då blir jag rent av chockad. Refr. Var ska vi sova i natt - jag har en säng som står tom Var ska vi sova i natt - en lägenhet med 2 rum Om du vill leka tafatt - Så varför slösa med tiden och förneka vad vi egentligen båda vill Var ska vi sova i natt - jag har en skamlig idé Var ska vi sova i natt - Ja du kan väl följa med Om du vill leka tafatt - Låt oss få det på det klara för jag bor ju bara ett kvarter härifrån Men nu vad hände? Vad var det hon sa till mig? Min dröm den vände, hon blev till en vanlig tjej. Det känns rätt nedrigt. Att hon tog första steget. Hon fick ett försprång, på grund utav min feghet Jag var rent mållös, nu va väl måttet rågat. Hon gjorde det som, jag aldrig skulle vågat, men det var kanske en rätt bra grej hon gjorde. Jag skulle varit ensam, om hon ej sagt dom orden Refr. Var ska vi sova inatt Jag har en säng som står tom Var ska vi sova inatt En lägenhet med två rum Om du vill leka tafatt Så varför slösa med tidén förneka vad vi egentligen båda vill Var ska vi sova inatt Jag har en skamlig idé Var ska vi sova inatt Ja du kan väl följa med Om du vill leka tafatt Låt oss få de på de klara för jag bor ju bara ett kvarter härifrån Refr. Var ska vi sova inatt Jag har en säng som står tom Var ska vi sova inatt En lägenhet med två rum Om du vill leka tafatt Så varför slösa med tidén förneka vad vi egentligen båda vill Var ska vi sova inatt Jag har en skamlig idé Var ska vi sova inatt Ja du kan väl följa med Om du vill leka tafatt Låt oss få de på de klara för jag bor ju bara ett kvarter härifrån Var ska vi sova inatt Var ska vi sova inatt Redigerad 21 april, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 The Tough Alliance - Coca-Cola Veins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Sadus - Safety in numbers. Safety In Numbers - Sadus Taught and raised the ways of the new world Right from wrong - It's only influential Generations pass - Provides no balance Safety in numbers - Not afraid of the challenge Face the change in everyday life Evolution for all to be insane Timeless wave it programs my soul Beyond circumstances and despair The chain of life to be insane Revolves around my ways The wrong and right in black and white Useless lives will fade away Reanimated yet segregated Only to break the night by the day The chain of life to be insane Revolves around around my ways Safety in numbers Face the change in everyday life Evolution for all to be insane Timeless wave it programs my soul Beyond circumstances and despair The chain of life to be insane Revolves around around my ways Taught and raised the ways of the new world Right from wrong - It's only influential Generations pass - Provides no balance Safety in numbers - Not afraid of the challenge Nu när jag återförenats med deras diskografi och allt, skitfina grejer. Tipsar om den igen för den är så jävla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Daddy Yankee Feat. Lloyd Banks o Young Buck - Rompe(remix) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 The Black Eyed Peas - Pump It Hjalle & Heavy - Gul ubåt Hell yeah! Skulle vilja säga finlands bidrag till melodifestivalen men den har ja redan tipsat om så det får bli lite E-type mani: E-type - Paradise E-type - Russian lullaby E-type- Olympia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Living Sacrifice - 3x3 We Carried Your Body Sickly symptoms Complete full on replete Dismissed the rest You threw your life behest Ruptured mainline Imbibe, inflict, in pain, suicide You left us all Self-infliction In pain, mainline, destroy, self-loathe, destroy, self-loathe It did not have to end It all could have changed So glamorous, so glamorous Suffocating You died on the tloor of a bathroom Ruptured and bloated with your insides destroyed, with your insides destroyed 3x3 we carried your body that day We put you in the ground But no one saw the truth because others followed after You died on the floor of a bathroom Ruptured and bloated with your insides destroyed, with your insides destroyed You left us all Self-inflicted You left us all Self-inflicted Destroyed Destroyed Destroyed Destroyed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Artist: Gorillaz Låt: Starshine (Bonustrack) Album: Demon Days Genré House typ. Kommentar: Vacker bas. Just. Vacker. Mhm. Redigerad 22 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Bon Jovi - It´s my life! God naggit va skön den är! Bon Jovi är söt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Devin Townsend - Amsterdam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Petter - Resumén.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Tuxedo Junction - Chattanooga Choo Choo. Glenn Miller är svår att överträffa, men denna version gillar jag nog ändå mera. Glädje i en liten fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts