Mark Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Machinae Supremacy - Soundtrack to The Rebellion is the pure shit! Laddas ner nedanför (klicka på bilden) Redigerad 13 april, 2006 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Artist: Act II Låt: Notes About Freedom Kommentar: Från 'Smala Sussie' - grymmt trevlig låt att röka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Artist: John Lennon Album: Double Fantasy Låt: Watching The Wheels Tycker iofs om versionen på anthology boxen mera, men den här duger den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Lordi - Hard roch hallelujah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - I Love Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 En av mina favoritlåtar, riktigt bra. Irländare... jävla katoliker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Death - Zero tolerance. In the dark of night... Abusing a portion of light While others are sleeping And some are escaping A serpent spews out fantasy- Unjustified blasphemy That cannot be condoned It must be strange to not have lived So far into existence This is not a test of power This is not a game to be lost or won Let justice be done There will be zero tolerance For the creator of hallowed intentions There will be zero tolerance Fate is your deciding God Karma comes crashing down Leaving a very deep scar Exposing a door to the Source of a verbal whore Machines supply the altar Where virtuous lives are sacrificed It must be strange to not have lived So far into existence This is not a test of power This is not a game to be lost or won Let justice be done Redigerad 14 april, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Irländare... jävla katoliker. Men ack vilken skön låt... Kiss - God Gave Rock & Roll To You II Redigerad 14 april, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Soilwork - Kvicksilver. Från en skala så mörk som hat, dit bara tankar flyr Ett brustet hjärta serverat på ett fat banar vägen för tanken du skyr Jag är så trött på allt, på alla skuggor som skymmer min sikt var dag Ett manifest skapat av oro, pulserar i mitt blod (Chorus) Jag vet hur man sväljer smärta Ge hän och låt kvicksilvret verka Så går en dag av mitt liv och kommer aldrig åter En hjälpande hand några meter bort bara delegerar och överlåter Mitt öde i hyckleriets händer, vart jag än i världen vänder står jag ensam ett ögonblick, ett ögonblick i sänder (Chorus) Jag vet hur man sväljer smärta Ge hän och låt kvicksilvret verka Där bakom tröstlöshetens dörrar Finns det en plåga att förgöra Jag är fylld av fruktan och ur balans Dessa tomma ord kväver mig totalt Ge mig kraft att stå emot, maktens käftar Dar bakom tröstlöshetens dörrar Finns det en plåga att förgöra Dra mig rakt ner för stupets kant som en marionett åker jag rakt ner i smuts och fördärv, helt förstummad och alldeles menlös! SOLO (Chorus) Jag vet hur man sväljer smärta Ge hän och låt kvicksilvret verka (Repeat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Proof - Sammy Da Bull feat. Nate Dogg, Swiffy McVay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Full Metal Jackoff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Artist: Meshuggah Låt: Spasm Album: Nothing Text: Stroboscopic contortion-assault. Light bulb language translated into fits Codes of tendon-flickers I can't grasp. Focus lost as I writhe and twitch Random beats of blinding shockwaves. Erratic suns that twist my eyes Flashes pounding at my thoughts as the intrinsic pains multiply Muscle and tissue twined with every violent lash Battered by an unrelenting shine Immobilized by the increasing pains, the procreating agonies of system breakdown Lightwave frequency body-oscillation. Undeciphered motions pass through my flesh Bodily reverberation induced. A corporeal system lost in its waves Bleached into their existence by tremulous epileptic strokes Blasts of irregular pulsar-radiation - Triggering the process of mind and body control Lost to their control A sentence - in flashes told Enticed by their calls; - Insane, divine Torn, undone, dissolved By incandescent gods condemned Burned. Their mark on my soul To my inverted shadow confined Twisted, spun. Vertebras and spinal column unaligned Joints shattered and torn apart. Spasm-rendered distortion Organic spiral. Stretched and torn into a new creation A worldless thing, a thingless Håller med till 100%!. Lightborn malformation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Lil Wayne - Hustler musik Album: The Carter 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Soilwork - Kvicksilver. Från en skala så mörk som hat, dit bara tankar flyr Ett brustet hjärta serverat på ett fat banar vägen för tanken du skyr Jag är så trött på allt, på alla skuggor som skymmer min sikt var dag Ett manifest skapat av oro, pulserar i mitt blod (Chorus) Jag vet hur man sväljer smärta Ge hän och låt kvicksilvret verka Så går en dag av mitt liv och kommer aldrig åter En hjälpande hand några meter bort bara delegerar och överlåter Mitt öde i hyckleriets händer, vart jag än i världen vänder står jag ensam ett ögonblick, ett ögonblick i sänder (Chorus) Jag vet hur man sväljer smärta Ge hän och låt kvicksilvret verka Där bakom tröstlöshetens dörrar Finns det en plåga att förgöra Jag är fylld av fruktan och ur balans Dessa tomma ord kväver mig totalt Ge mig kraft att stå emot, maktens käftar Dar bakom tröstlöshetens dörrar Finns det en plåga att förgöra Dra mig rakt ner för stupets kant som en marionett åker jag rakt ner i smuts och fördärv, helt förstummad och alldeles menlös! SOLO (Chorus) Jag vet hur man sväljer smärta Ge hän och låt kvicksilvret verka (Repeat) De borde göra fler svenska låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Bobby Fuller Four - I Fought The Law Jonas har skaffat BF Vietnam med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 The Devin Townsend Band - Let it Roll Myspysig akustisk låt, som är ett bra exempel på hur skön sångröst Devin har. Yii, är kär i Synchestra-skivan. ^^ Come on in, my love Come in, don't be a stranger There are times, many times When myself I've done stranger Stranger, stranger Let it roll lassy, roll Oh lassy, roll Come what may, anyway I was born not to follow There are times, many times When my pride I must swallow Follow Oh, swallow Ah let it roll lassy, roll Oh lassy, roll Because in time, it goes away Time proves nothing stays The time for change has ended It loves you still but I never will again Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Iron Maiden - Fear of the dark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Akira Yamaoka - Promise Är med på soundtracket till Silent Hill 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Proof - Sammy Da Bull feat. Nate Dogg, Swiffy McVay Jag laddade nyss ner den. Den va bra:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Iron Maiden - Fear of the dark Lite sönderspelad kanske? Fall Out Boy - Dance Dance. Coheed and Cambria - Always and Never Redigerad 15 april, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts