DoeX Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Pain - It's Only Them Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 P-C, jag uppskattar inte att du kallar en grupp för "ett skitband". Alla har olika musiksmak. Jag ogillar Beatles men om någon tipsar om de så frågar jag inte vad det är för "skitband". Men namnet. Guuh. Och så är det broDD-ungen som tipsar om det så det KAN inte vara ett bra band. --- Artist: Laakso Album: My Gods Låt: Hamburg Night Kommentar: Precis när jag skulle tipsa om den så sattes den på i playlisten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Scorpions - Still Loving You Scorpions - Wind Of Change Scorpions - Rock You Like A Hurricane Scorpions - Rhythm Of Love Scorpions - He's A Woman- She's A Man Finns inte dessa på din playlist, SKAFFA DOM NU! Och bara för att starta en tradition, där jag alltid tipsar om en guns n' roses låt. Guns n' Roses - November rain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) .a.k.a BroDD musik.. Och håller med dig så fullständigt. BroDD, varför skriver du inte bara ner alla låtar dom har gjort här så vi slipper se det sen? För jag bryter mot reglerna då står att man bara får tipsa om en låt om dagen.. så när det ändras kan jag skriva alla FDQ låtar i en post EDIT: och nä, FDQ och Murderdolls är INTE samma band vem det nu var som sa det... dock så är det samma sångare som nån annan sa Redigerad 9 april, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 How I could just kill a man, med Cypress Hill eller Rage Against The Machine, båda är bra... eller blir det här två låtar då? Det är ju samma text, annars tipsar jag om Rage Against The Machine, Cypress Hill finns ju på SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Marie Serneholt-Thats the way my heart goes... Rätt bra..men inte att lyssna ofta på =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Sam the Sham and the Pharaohs - Wooly Bully Tex-mex-nedräkningen i början är enligt mig en av de bästa nedräkningar som gjorts i rockhistorien! Uno, dos, one, two, tres, quatro!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Sam the Sham and the Pharaohs - Wooly Bully Tex-mex-nedräkningen i början är enligt mig en av de bästa nedräkningar som gjorts i rockhistorien! Uno, dos, one, two, tres, quatro!... AHA! Gotcha'! Nu stannar du allt kvar! ... snälla? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Upptäckt... Men jag har ju aldrig riktigt försvunnit, kollar in här lite då och då som gäst eller anonym (en ande från det förflutna så att säga ) och håller mig hyfsat uppdaterad på vad som händer. Ok, ett låttips för att följa trådens egentliga tema: The Byrds - So You Wanna Be a Rock'n Roll Star Bra basgång och bra sarkastisk text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Uno Svenningsson - Under ytan. Gammal klassiker, riktigt bra text. Under ytan Finns stora och små Under ytan Finns det skratt och gråt Det finns mycket där som händer Som vi inte kan förstå Men vi hittar alltid svaren Där i botten av oss själva Under ytan Jag vet, jag vet, jag vet att du finns där Jag vet, jag vet, jag vet att du finns där Jag vet, jag vet, jag vet att du finns där Jag vet, jag vet, jag vet Det skrattas och det skålas Men slutar snart i kaos Någon sparkar och slår en stackare där Som är helt utan chans Jag ser att ingen verkar bry sig Och inte heller jag Rädslan är för stor och stark För att göra något alls Under ytan Skäms jag för mig själv Under ytan Bränner bilden mig Jag vet, jag vet, jag vet att du finns där Jag vet, jag vet, jag vet att du finns där Jag vet, jag vet, jag vet att du finns där Jag vet, jag vet, jag vet Jag tänker på det ofta Om det varit min egen bror Då hade också jag förvandlats Till ett monster utan nåd När jag ser all den ondska Som vi människor släppt lös Det meningslösa lidandet Då har jag svårt att förstå Att alla har vi varit barn Och hjälplösa nån gång Älskat utan gränser Älskat utan tvång Under ytan Är vi alla små Under ytan Kan en god själ förgås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Uno Svenningsson - Under ytan. Gammal klassiker, riktigt bra text Usch! spyr fan av att höra den aja, Motörhead - Jack the ripper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Upptäckt... Men jag har ju aldrig riktigt försvunnit, kollar in här lite då och då som gäst eller anonym (en ande från det förflutna så att säga ) och håller mig hyfsat uppdaterad på vad som händer. Ok, ett låttips för att följa trådens egentliga tema: The Byrds - So You Wanna Be a Rock'n Roll Star Bra basgång och bra sarkastisk text. WHOOPEE DIN LILLA HIPPIE! Huargh. Tipsar om Billy Idol - Dancing With Myself Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Pual Wall - Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 D12 - That's how... Jag är här för att sätta lite hiphop bland GTA spelarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Artist: Neil Young Låt: The needle and the damage done Album: Harvest (1972) Kommentar: Jävlar. Hur får man det där ur en 30-wattare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 D12 - That's how... Jag är här för att sätta lite hiphop bland GTA spelarna Det har redan några av redan försökt. Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Simple Plan - Welcome to my life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Band: Disturbed Album: Believe Låt: Mistress Kommentar: Rock on, dudes. Disturbed håller än idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Simple Plan - Welcome to my life Simple plan är så EMO! Aja.... Motörhead - Revolution is a mystery Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Die My Bride Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts