Crice Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Janis Joplin - Me And Bobby McGee Är helt såld på Janis Joplin för tillfället och där har vi en gammal skön klassiker. WOODSTOCK '69! AARRRRGH! Nog för att jag vet att du ogillar honom, men Cash gjorde en bra version av den låten när han hälsade på Österåkeranstalten någon gång på 70-talet. Inte bättre än Joplins, men rätt trevlig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Bob Marley - So much trouble in the world! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Petter - Resumén Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nog för att jag vet att du ogillar honom, men Cash gjorde en bra version av den låten när han hälsade på Österåkeranstalten någon gång på 70-talet. Inte bättre än Joplins, men rätt trevlig ändå. Jag har faktiskt ändrat min uppfattning om Johnny Cash och uppskattar vissa låtar. Men det var ju nästan lite dansbandsvarning på denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Black sabbath - iron man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Artist: Organism 12 Låt: Diamant-tårar Kommentar: Refrängen är våran nya anthem när man skålar Vi skålar för att förlåta, dricker för att komma ihåg Så jag höjer på glaset för det som har varit Fäller en glädjetår för alla som lever som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jag har faktiskt ändrat min uppfattning om Johnny Cash och uppskattar vissa låtar. Men det var ju nästan lite dansbandsvarning på denna Pah, skitsnack. Det faktum att han, i början av låten, talar svenska, och tycks veta vad han säger ( ) väger upp alla eventuella dansbandsvibbar över låten. Artist: Morrissey Låt: You Know I Couldn't Last Album: You Are The Quarry Kommentar: Inget dansband över denna, må jag säga The whispering, May hurt you, But the printed word might kill you The whispering, May hurt you, But the printed word might kill you So don't let the blue, The blue eyes fool you They're just gelignite, loaded and aiming right between your eyes CDs and T-shirts, promos and God knows, You know I couldn't last, Someone please take me home The teenagers who love you, They will wake up, yawn and kill you The teenagers, who love you, They will wake up, yawn and kill you So don't let the blue, The blue eyes fool you They're just gelignite, loaded and aiming right between your eyes CDs and T-shirts, promos and God knows You know I couldn't last, Someone please take me home There's a cash register ringing and It weighs so heavy on my back, Someone please take me home The critics who can't break you They somehow help to make you The critics who can't break you, Unwittingly they make you So don't let the good days of the gold discs, Creep up and mug you With evil legal eagles, You know I couldn't last, accountants rampant, You know I couldn't last Every -ist and every -ism, Thrown my way to stay, And the northern leeches go on, Removing, removing, removing Then in the end, Your royalties bring you luxuries, Your royalties bring you luxuries, Oh but the squalor of the mind, The squalor of the mind, The squalor of the mind, The squalor of the mind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Razakel - Self indulgence Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ice Cube - Why We Thugs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Blues oyster cult- don't fear the reaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Let's Go To War Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Let's Go To War Kan inte du bara skriva Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Alla låtar istället för att posthunta här hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Let's Go To War Vad är det där för jävla skitband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Vad är det där för jävla skitband? "The world's most badass transvestite horror punk band." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 "The world's most badass transvestite horror punk band." .a.k.a BroDD musik.. Och håller med dig så fullständigt. BroDD, varför skriver du inte bara ner alla låtar dom har gjort här så vi slipper se det sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Happa-tai - Yatta G R Double-E N Leaves G R Double-E N Leaves It's so easy! Happy-go-lucky! We are the world! We did it! Hyuu! Hyuu! Hyuu! Hyuu! Osu! Osu! Osu! Osu! (Ai!) Yatta! Yatta! Daigaku gohgaku Yatta! Yatta! Shachoh shuunin Happa ichimai areba ii. Ikite iru kara lucky da! Yatta! Yatta! Tohsen kakujitsu Yatta! Yatta! Nihon daihyoh Yannaru kurai kenkoh da. Everybody say yatta! Nippon kyuukyuu (demo) Ashita wa wonderful Ijiwaru saretemo futon haireba Guu guu guu guu! Pass pass pass pass (Ohayo--!) Yatta! Yatta! Kuujikan suimin Yatta! Yatta! Neoki de jump Donna ii koto aru daroh ikite ita kara lucky da! Yatta! Yatta! Kimi ga kawareba Yatta! Yatta! Sekai mo kawaru Marugoshi dakara saikoh da massugu tattara kimochi ii--! O-mizu nondara umee! (Yatta!) Hi ni atattara attakee! (Yatta!) Koshi kara warattara omoshiree! (Yatta! Yatta!) Inu-katte mitara kawaii! (Yatta!) [Repeat] Surechigai-zama hohoemi kureta Nido to aenaku-tatte ii kimi ga ita kara lucky da! Heisei fukyoh seiji fushin Reset sae surya saikoh da! Minna iru kara tanoshii--! Yatta! Yatta! Daigaku kyohshitsu Yatta! Yatta! Movie star Happa ichimai areba ii. Minna issho da happy da! Yatta! Yatta! Iki wo sueru Yatta! Yatta! Iki wo hakeru Yannaru gurai kenkoh da! Everybody say yatta! [Repeat *] Bye-Q! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Vad är det där för jävla skitband? Även kallat Murderdolls, blandning mellan nu-, punk- och thrashmetal enligt någon/några sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag har för mig att det är olika band, fast samma sångare. P-C, jag uppskattar inte att du kallar en grupp för "ett skitband". Alla har olika musiksmak. Jag ogillar Beatles men om någon tipsar om de så frågar jag inte vad det är för "skitband". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Guns n' roses - Ain't it fun. Ain't it fun when you're always on the run Ain't it fun when your friends despise what you've become Ain't it fun when you get so high Well...that you just can't come Ain't it fun when you know that you're gonna die young It's such fun [10 times] Ain't it fun when you taking care of number one Ain't it fun when you feel like you just gotta get a gun Ain't it fun when you just can't seem to find your tongue Cause you stuck it too deep into something that really stung It's such fun Well, so you come up to me and spit right in my face I didn't even feel it It was such a disgrace I punched my fist right through the glass I didn't even feel it It happened so fast Such fun [12 times] Ain't it fun when you tell her she's just a cunt Ain't it fun when you she splits you and leaves you on the run Well, Ain't it fun when you broken up every band that you ever begun Ain't it fun when you know that you're gonna die young It's such fun Such fun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag har för mig att det är olika band, fast samma sångare. Ahaja, på så sätt. Men en sak som är lite konstigt är att de har isåfall flera låtar som heter likadant. Mjurf, nu jeflar kollar du upp slav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts