Aykaramba Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Edwin starr - War (What is it good for) så jävla skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Fat Joes album "All or Nothing". Bra skiva. Likaså Looptroops Fort Europa Redigerad 2 augusti, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Iron Maiden - Infinite Dreams Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Låt: My brain is hanging upside down. Band: Ramones. Kommentar: Skitgrym låt! Bra text ,Skitskönt sound... En av mina favoritlåtar Varit det länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Låt: My brain is hanging upside down. Band: Ramones. Kommentar: Skitgrym låt! Bra text ,Skitskönt sound... En av mina favoritlåtar Varit det länge. Word, den är väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ramones - I don't wanna grow up Timbuktu - det luktar rök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Sweet - Teenage Rampage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Låt: The unforgiven II Artist: Metallica Album: Reload Personlig Kommentar: Mycket bra låt.. Låten som fick mig att börja lyssna på Metallica.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Låt: Nothing Else Matters Band: Metallica Album: ?? Genre: Rock/Ballad Kommentar: Satt på bussen idag och då jag lyssnade på solot så fick jag riktig bånge . Vill inte hålla på som nån dum typ men jag har rätt stor så det syns rejält när jag får .. bånge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Låt: Nothing Else Matters Band: Metallica Album: ?? Genre: Rock/Ballad Kommentar: Satt på bussen idag och då jag lyssnade på solot så fick jag riktig bånge . Vill inte hålla på som nån dum typ men jag har rätt stor så det syns rejält när jag får .. bånge Lol varför fick du bånge av nothing else matters? är den så bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Låt: Nothing Else Matters Band: Metallica Album: ?? Genre: Rock/Ballad Kommentar: Satt på bussen idag och då jag lyssnade på solot så fick jag riktig bånge . Vill inte hålla på som nån dum typ men jag har rätt stor så det syns rejält när jag får .. bånge Vad får du inte då av sista solot i Fade to Black? Det är ju upphetsande om något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Vad får du inte då av sista solot i Fade to Black? Det är ju upphetsande om något. Music makes me .. stiff Ja Fade to Black-solot är underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Dune - Starchild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Fan, har fått Mötley Crües Sick Love Song på hjärnan real bad. Helt dunderbra låt, synd att rockklassiker ska spela den hela tiden bara. Aja; Låt: Sick Love Song Artist: Mötley Crüe Album: Red, White and Crüe Personlig kommentar: Hur skön som helst, skönt med lite old school-rock i dessa svåra tider. Redigerad 2 augusti, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Topp3 jag gillar dig mer och mer för varje dag (fan jävla pridevecka) _____________________________________________________ Låt: What's Your Name? Artist: Lynyrd Skynyrd Album: Street Survivors Kommentar: Svängig Sydstatsrock från det ljuva 70-talet. Makalöst bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Fan, har fått Mötley Crües Sick Love Song på hjärnan real bad. Helt dunderbra låt, synd att rockklassiker ska spela den hela tiden bara. Aja; Låt: Sick Love Song Artist: Mötley Crüe Album: Red, White and Crüe Personlig kommentar: Hur skön som helst, skönt med lite old school-rock i dessa svåra tider. Skön som tusan! en annan gammal goding är: Låt: Supernaut Artist: Black sabbath Album: Volume 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Låt: Electric Funeral Artist: Black Sabbath Kommentar: Grym låt, var riktigt mäktigt när Sabbath lira denna live . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Låt: Electric Funeral Artist: Black Sabbath Kommentar: Grym låt, var riktigt mäktigt när Sabbath lira denna live . Det måste jag medtycka! Bara att jag blev så gott som mosad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 James Brown - play that funky music den e så jävla go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Låt:Interstellar overdrive Band:Pink Floyd Album:Piper At the Gates Of Dawn Kommentar:Gå och börja leta i buskarna efter den redan nu! Riktigt skön psykedilsk instrumental låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts