epix Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Billy Idol - Rebel Yell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Du är 13 och vet inte vad runka är, jag är 11 och runkar... Men couldn't care less, du är verkligen inte häftig nu. Att veta när du började runka är det jag minst av allt vill se när jag tittar i den här tråden. För att inte gå för mycket offtopic med denna post så tänkte jag tipsa om musik. Children of Bodom - In Your Face Children of Bodom - Children of Decadence In Flames - Metaphor In Flames - Borders and Shading Mando Diao - Kingdom & Glory Mando Diao - Next To Be Lowered Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jup det var 3 år sedan och jag vet fortfarande inte vad runka är. Det var inte tre år sedan...jag har inte varit medlem så länge... max ett år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Ja, jag med, jag började när jag var 10... Skärp dig din jävla tönt. Ingen här är intresserad av ditt sexliv eller ditt "onaniliv", mmkay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Finntroll-fördosagan...Enda gången ajg faktiskt tyckt keyboard är det bästa i låten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Ingen rock denna gång, istället en låt av Fort Minor som jag fick av den söte, snälle och gullige HOWHOW. Fort Minor - Whered you go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Run DMC - My Adidas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Billy Idol - Rebel Yell Wörd Artist:Whitesnake Låt:Here I Go Again Kommentar: Underbar Text: I don't know where I'm going But I sure know where I've been Hanging on the promises and songs of yesterday And I've made up my mind I ain't wasting no more time Here I go again Here I go again Though I keep searching for an answer I never seem to find what I'm looking for Oh Lord I pray you give me strength to carry on 'Cause I know what it means To walk along the lonely street of dreams And here I go again on my own Going down the only road I've ever known Like a drifter I was born to walk alone But I've made up my mind I ain't wastin' no more time I'm just another heart in need of rescue Waiting on love's sweet charity And I'm gonna hold on for the rest of my days 'Cause I know what it means To walk along the lonely street of dreams And here I go again on my own Going down the only road I've ever known Like a drifter I was born to walk alone And I've made up my mind I ain't wasting no more time But here I go again Here I go again Here I go again Here I go again 'Cause I know what it means To walk along the lonely street of dreams And here I go again on my own Going down the only road I've ever known Like a drifter I was born to walk alone 'Cause I know what it means To walk along the lonely street of dreams And here I go again on my own Going down the only road I've ever known Like a drifter I was born to walk alone 'Cause I know what it means To walk along the lonely street of dreams And here I go again on my own Going down the only road I've ever known... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Galactic Chicken Shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Dance Of Death - Iron Maiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Kiss- God of thunder Kiss- Strutter Kiss-hotter than hell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Run DMC - My Adidas Den e fet najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 JAG VILL INTE HÖRA PÅ SVETTIGA DATORNÖRDAR SOM BERÄTTAR NÄR DE BÖRJADE RUNKA. Gah. Oasis Fuckin In The Bushes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Låt: Livet är en fest Grupp: Nationalteatern, Magnus Uggla har även gjort en cover. På fredagskvällen bubblar det i blodet, man är kåt, vi skulle gå på Vågen, och dansa oss en låt, vi grundade med groggen, Greven, Plast och jag, och fredagsdrömmen växte om en flicka varm och glad. Livet är en fest håll med om det, folk och fä, men om livet är pest, fyllan värmer bäst. Men när vi kom till Vågen, så var det nåt som dog där var det knuff och trängsel, och inte många log, vi satte oss i baren och tog en flaska vin, och drömmen börja slakna om en flicka varm och fin. Livet är en fest håll med om det, folk och fä, men om livet är pest, fyllan värmer bäst. Sen hängde vi i baren, drick min broder, drick, orkestern malde svensktopp, och sista dansen gick, och jävlar vad jag ville, att det nånstans fanns en tjej, som kunde komma fram ur röken fram till mig och säga hej. Livet är en fest håll med om det, folk och fä, men om livet är pest, fyllan värmer bäst. Sen stängde dom och vi gick hem, vår fredagsdröm var slut, jag spydde i en rännsten, blev utskälld av en snut, men glöm din värk i hjärtat och glöm ditt kneg min vän, för snart så är det fredag, då försöker vi igen. Livet är en fest håll med om det, folk och fä, men om livet är pest, fyllan värmer bäst. Livet är en fest håll med om det, folk och fä, livet är en fest, livet är en fest. Livet är en fest håll med om det, folk och fä, livet är en fest... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Papa Roach - Blood Brothers KoRn - Coming Undone KoRn - W.ord Up KoRn - Twisted Transister De flesta Blink 182-låtarna från 1999 och framåt. Redigerad 29 mars, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Papa Roach - Blood Brothers KoRn - Coming Undone KoRn - W.ord Up KoRn - Twisted Transister De flesta Blink 182-låtarna från 1999 och framåt. "Håller med till 100% up" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 "Håller med till 100% up" ...lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 ...lol! Lika roligt varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Finntroll-fördosagan...Enda gången ajg faktiskt tyckt keyboard är det bästa i låten! Födosagan, fy! Två andra porrigt bra låtar med Finntroll är Svartberg och Rivfader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Lika roligt varje gång Vad vill du ha sagt med det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts