chiligr Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Pantera- yesterday don't mean shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Två goa låtar. Grupp: The Velvet Underground Låt: Sweet Jane -------- Grupp: The Grateful Dead Låt: Box of Rain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 AC/DC - Son of a bitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 -Pink Floyd -Whitesnake -Deep Purple -Transatlantic -Flower Kings -Dream Theater -Bruce Springsteen -Sting -Led Zeppelin -Eagles -Genesis -Mark Knopfler -Stevie Ray Vaughan -David Gilmour -Santana -Eric Clapton -Steve Morse -Kaipa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 *artister och band* Ja, det är artister och band. Vad vill du ha sagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Simon and Garfunkel Sound of Silence Puff the magic dragon Peter, Paul and Mommy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Simon and Garfunkel Sound of Silence Puff the magic dragon Peter, Paul and Mommy Jag vet en skit bra låt... "runka mig med vita handskar på" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Murderdolls - I Love To Say Fuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Murderdolls - I Love To Say Fuck Brodd - I Like to Say My Postcount Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Nightwish - Nightwish Nightwish - Passion and the Opera Nightwish - Lagoon Nightwish - Nightquest Nightwish - Where Were you Last Night Jag gillar Nightwish. Dom smiskar allt. Redigerad 28 mars, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Brodd - I Like to Say My Postcount Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Journey - Dont stop believing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jag vet en skit bra låt... "runka mig med vita handskar på" MM den känner jag till, du och din mamma skrev den tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 MM den känner jag till, du och din mamma skrev den tror jag.. Ja, inte du i alla fall, du vet ju inte vad runka är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 MM den känner jag till, du och din mamma skrev den tror jag.. Japp...Verkligen då min mamma vill bli runkad med vita handskar på...logiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Ja, inte du i alla fall, du vet ju inte vad runka är... Jup det var 3 år sedan och jag vet fortfarande inte vad runka är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jup det var 3 år sedan och jag vet fortfarande inte vad runka är. Du är 13 och vet inte vad runka är, jag är 11 och runkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Du är 13 och vet inte vad runka är, jag är 11 och runkar... WTF!? Jag runka när jag va 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Neil Young-Trasher(@Rust never sleeps 1978) Neil Young-Down by the river(@ Country home 1984, svår att få tag på? Ja.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 WTF!? Jag runka när jag va 10 Ja, jag med, jag började när jag var 10... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts