skribb Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 BroDD, lägg ner. Skriv normalt eller skriv inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 BroDD, lägg ner. Skriv normalt eller skriv inte alls. Börjar hålla med där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 BroDD, lägg ner. Skriv normalt eller skriv inte alls. Det är ingen idé. Vi har redan sagt till han två gånger, men inget verkar hjälpa. Det ser inte ljust ut heller eftersom han har 4/5 varningar redan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Nightwish - Sleeping sun (2005 version) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 The Devin Townsend Band - Ocean machines. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Band: The White Stripes Låt: Let's Build a Home Platta: De Stijl Kommentar: Man skulle kunna kalla denna en medley. För det är faktiskt Jack själv som sjunger ibörjan. Han sjunger på sin egen låt "Little Red Box" som han kom på när han var 6 år. För att sedan gå över till Let's Build a Home så måste jag säga att det är helt klart De Stijls tyngsta, och gitarren är en frenesi och ett notoriskt vidunder som få mig att tänka på sommaren. Man kan aldrig sluta glädjas åt detta band. Text: Whoo! Some bricks now baby, say Let's build a home Some bricks now baby, say Let's build a home C'mon Alright C'mon Whoo! Whoo! Whoo! Yeah! I'm gettin' lazy Won't ya throw me a bone? I'm gettin' lazy Won't ya throw me a bone? C'mon Alright C'mon Whoo! Whoo! Whoo! Yeah! Ah! Some bricks now baby, say Let's build a home Some bricks now baby, say Let's build a home C'mon Alright C'mon Whoo! Whoo! Whoo! Yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Children of bodom - Bed of razors (Tokyo warhearts). "we're gonna.. realese your pain in the bed of.. razors!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Shotgun Messiah - Don't care bout nothin' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Det är ingen idé. Vi har redan sagt till han två gånger, men inget verkar hjälpa. Det ser inte ljust ut heller eftersom han har 4/5 varningar redan.. Ge honom en till då så slipper vi honom sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 The clash? Jag tackar jag. Har du hört låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Har du hört låten? Nä, jag har bara älskat sabbath sen jag var 12 år...men paranoid? är den ovanlig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) ARTIST: Bon Jovi LÅT: Livin' on a prayer ALBUM: Slippery when wet (-86), Crossroads (-94), One wild night-live 1985-2001(-01) och This left feels right (-03) KOMMENTAR: Hörde den på Rundgång i Onsdags, sedan dess är jag förälskad TEXT: Once upon a time Not so long ago Tommy used to work on the docks Union´s been on strike He´s down on his luck...it´s tough, so tough Gina works the diner all day Working for her man, she brings home her pay For love - for love She says we´ve got to hold on to what we´ve got it doesn´t make a difference If we make it or not We´ve got each other and that´s a lot For love - we´ll give it a shot Whooaaaaaa! We´re half way there Whooooaaaa! Livin' on a prayer Take my hand- we´ll make it - I swear Whooaaaa! Livin' on a prayer Tommy got his six string in hock Now he´s holding in what he used To make it talk - so tough, it´s tough Gina dreams of running away When she cries in the night Tommy whispers: Baby it´s okay, someday We´ve got to hold on to what we´ve got it doesn´t make a difference If we make it or not We´ve got each other and that´s a lot For love - we´ll give it a shot Whooaaaaaa! We´re half way there Whooooaaaa! Livin' on a prayer Take my hand- we´ll make it - I swear Whooaaaa! Livin' on a prayer Livin´on a prayer Solo Oooooooh We´ve got to hold on ready or not You live for the fight when that´s all that you´ve got Whooaaaaaa! We´re half way there Whooooaaaa! Livin' on a prayer Take my hand and we´ll make it - I swear Whooaaaa! Livin' on a prayer Whooaaaaaa! We´re half way there Whooooaaaa! Livin' on a prayer Take my hand and we´ll make it - I swear Whooaaaa! Livin' on a prayer Whooaaaaaa! We´re half way there Whooooaaaa! Livin' on a prayer Take my hand and we´ll make it - I swear Whooaaaa! Livin' on a prayer Redigerad 17 mars, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Valle-Ball: Den låten é mer än underbar. Låt: Jag vill Artist: Magnus Uggla Album: Karaoke (1997) Minns den dag, då flickvännen sa, att vårt förhållande var på glid. Desperat, då varje kamrat, nu varit gift sen en längre tid. Var det brått, att komma till skott, med denna livslånga trohetsed Det var nu hon ville bli min fru, och därför krävde hon besked. Jag sa, jag vill, du vet jag vill, på alla sätt ordna upp vårat liv. Så klart att jag, jag vill, du vet jag vill, men är det rätt tid, och ta detta kliv. Planerar ju att läsa bli en lärd en, resa i världen, men jag tror du förstår, så klart jag, jag vill, du vet jag vill, men kanske först om tre, fyra år. Jag vet jag vill, först om tre, fyra år. Jag vet jag vill. Det blev ris, och vigselbevis, och stort kalas samma veckoslut. Limousin, Venedig och Wien, innan jag tryggt kunde andas ut. Fastän blott, ett år hade gått, så satt jag åter i hennes garn. Vårt parti, vore förbi, om inte hon blev med barn Jag sa, jag vill, du vet jag vill, på alla sätt ordna upp våra liv. Så klart att jag, jag vill, du vet jag vill, men är det rätt tid, och ta detta kliv. Så länge jag nu lever ljuva livet, kräver min frihet, vill jag du förstår, så klart att jag, jag vill, du vet jag vill, men kanske först om tre, fyra år. I slutet av året föddes vår grabb, om läget var svårt förut. Så byttes vårt mera dagliga gnabb, till att frun ville göra slut. Jag sa, jag sa, jag sa, jag vill, du vet jag vill på alla sätt ordna upp våra liv. Så klart att jag, jag vill, du vet jag vill, men är det rätt tid, och ta detta kliv. För tänk om vi har turen, att det läker kuren, som smeker våra öppna sår. Så klart att jag, jag vill, du vet jag vill, men kanske först om tre, fyra år. Så klart att jag, jag vill, du vet jag vill, men kanske först om tre, fyra år. Så klart att jag, jag vill, du vet jag vill, men kanske först om tre, fyra år. Jag vet jag vill, först om tre, fyra år. jag vet jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 The Libertines- What Became Of The Likely lads Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 ARTIST: Bon Jovi LÅT: Livin' on a prayer ALBUM: Slippery when wet (-86), Crossroads (-94), One wild night-live 1985-2001(-01) och This left feels right (-03) KOMMENTAR: Hörde den på Rundgång i Onsdags, sedan dess är jag förälskad TEXT: *TEXT* Mm den e vacker den låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Band: The White Stripes Låt: Let's Shake Hands Platta: -- Kommentar: Huuuuh FuzzBoxen mördar öronen nu. Otroligt stark låt som svänger sönder vilken unkig punkfjolla som helst. Jag kan inget annat än att älska denna låt. Och fyfan va det skulle låta live. Text: Oh, let's shake hands Oh, baby, let's shake hands Well, there's something here in the air Jump up and let me know when you're there Baby, let's shake hands Oh, let's be friends Oh, baby let's be friends I can't come up with a better plan Put your fingers in my hand Baby let's be friends Yeah Oh, say my name Oh, baby say my name Well, you can do what you want to do Throw it in the garbage can But just say my name Yeah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Nightwish - Elvenpath Nightwish - Nemo Nightwish - Dead Boy´s Poem Nightwish - Bless The Child Yeah, jag är galen i Nightwish. Och Tarja... Redigerad 18 mars, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Skriver för en gångs skull någonting här. Ska tipsa om 2 låtar, båda med länk till lyssning. Låt 1: Roadrunner United - In The Fire. Egentligen bara bra för gitarrerna, speciellt solot, men resten går nog att lyssna på också. Lyssna där >> här. Roadrunner United är egentligen inte ett band, utan bara massor av Roadrunner-band som gick ihop och gjorde en skiva. På den här sjunger King Diamond, Matt och Corey från Trivium tar gitarrerna, Mike från Killswitch Engine spelar bas och Dave från Ill Niño bankar på trummorna. Låt 2: Trivum - Pull Harder on the Strings of Your Martyr. Himla skön metaldänga. Tydligen väldigt likt Pantera. Synd att versen har skriksång, men refrängens "skönsång" gör att det är okej iaf. Gitarrerna är skitsköna och trummorna är det inget fel på. Lyssna där >> här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Murderdolls - Dressed To Depress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Savage Garden - Mine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts