P-C Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Låt: Mama Said (Acustic version) Band: Metallica Album: ??? Genre: Rock/Ackustik Kommentar: Mycket fin och djup låt. Mycket betydelsefull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Hahaha! Han hade ju skrivit W0RD i vartenda inlägg. Öh nej. EDIT: P-C Den är bättre live enligt mig så slipper man de jobbiga countryinslagen Redigerad 29 juli, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Artist:Errol Leonard Norstedt aka. Eddie Meduza http://www.eddiemeduza.se/ Album:??? Låt:Volvo Kommentar:Älskar låten Text: Jag hade köpt en Chevrolet från -63 och rev iväg på stan och skulle se Om där fanns nåt att sätta staken i, nån liten brud med glöd och energi Jag gasade på och flinade åt dom, som blev rätt sneda när jag körde om Men plötsligt hörde jag ett jävla liv, det var nån tokig bonnafaan som körde förbi En Volvo, Volvo, en gammal risig Volvo, körde om min fina Chevrolet Volvo, Volvo, en skitig jävla Volvo, Jag höll på att svimma, en Volvo körde om en jänkare Jag ställde mig på gasen och drog på, och tänkte nu så ska den jäveln få 360 hästarn vrål och rök, tog mig förbi den faan i nästa krök På nästa raka varvade jag ner, och tänkte inte på nån Volvo mer Men när jag hunnit nästan in till stan, så kom det nån och blåste om och det gick fort som faan En Volvo, Volvo, samma jävla Volvo, samma bil och samma bonnafaan Volvo, Volvo, sketna jävla Volvo, hur mycket jag än gasade så kom den ändå före mig till stan Det gick till stan som faan med snabba ryck, men sen fick man gå ner till 50 knyck Jag följde efter genom hela stan, och vid stationen stannade den faan Jag hoppade ut och sprang som en gazell, och skulle ge den faan en jävla smäll Jag slet upp framdörren och där - herregud - där bakom ratten satt en jättetjusig brud Volvo, Volvo, jag vill ha en Volvo, en Volvo med en åtta i som jag kan jaga snygga brudar med Volvo, Volvo, jag vill ha en Volvo, en jättetrimmad Volvo, en Volvo med en åtta i som ryter och som går som själve faan Ja - jag vill ha en Volvo Jävla Chevrolet va Förbannade amerikanska skit Hit med en Volvo era jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Låt: Tenebre (Main Theme). Band: Goblin. Album: Tenebre. Genre: Prog / Synth. Kommentar: Kan endast beskrivas som stämningsfull. Ett mästerverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Artist: Guns N' Roses Låt: Patience Album: Live Era PK: EN jävligt skön livelåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Låt: Comfortably Numb Band: Pink Floyd Album: The wall Genre: Psykedelisk rock Kommentar: jävligt bra låt...jävligt bra solon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
liemannen Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Iron maiden - dance of death Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Låt: Burning Love Artist: Elvis Presley Skiva: ? Genre: 50-60 tals-rock Personlig kommentar: En riktig sommarlåt, måste ju bara älska den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Låt: Landlocked Artist: Elison Skiva: ? Genre: Lugn rock (?) Personlig kommentar: En bra låt helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Måste bara tipsa om denna otroligt överdrivna grymma låt igen. Artist: Alter Bridge Låt: Metalingus Album: One Day Remains PK: Låten som fick mig att lyssna på AB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Låt: Brothers in Arms Band: Dire Straits Album: Brothers in Arms/One night kommentar: Vad finns att säga..."a pice of art" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Depeche mode clockwork orange sound tracket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 IronMaiden - Powerslave - Total eclipse - Prowler - Murders in the rue morgue. W.A.S.P. - Chainsaw charlie 1G3B - Nästan alla låtar Finns på www.1G3B.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Artist: Attack. Låt: Ooa Hela Natten. Album: Vet inte. Fråga epix. =/ Kommentar: http://67.18.37.14/19/132/emo/XDemoticon.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Artist: Attack. Låt: Ooa Hela Natten. Album: Vet inte. Fråga epix. =/ Kommentar: http://67.18.37.14/19/132/emo/XDemoticon.gif Den är pinsamt dåligt, jag hatar sån musik av hela mitt hjärta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Låt: Crimson Tide (live) Band: Nightwish Album: ?? Genre: Alternativ Kommentar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Artist: James Brown Låt: The Boss Skiva: Finns på Lock, Stock And Two Smoking Barrels-soundtracket, i alla fall... Kommentar: Le funky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Den är pinsamt dåligt, jag hatar sån musik av hela mitt hjärta. Tro inget om mig nu, men det är kul att skicka massa skräp till Pik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Meh... Ooa Hela Natten är en del av ens uppväxt för tusan, dissa inte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Tro inget om mig nu, men det är kul att skicka massa skräp till Pik. Jag är epix komposthög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts