okka Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Kommentar: Bästa svenska hiphops låten nånsin. NÅNSIN. Ah. Jag nekar ditt påstående. Infinite Mass - Shoot The Racist. SHOOT THE RACIST AND THE AREA TURNS REEEED Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Nightwish - Dead To The world Kom inte och säg att jag är bög för jag lyssnar på hårdrock. Redigerad 26 februari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nightwish - Dead To The world Kom inte och säg att jag är bög för jag lyssnar på hårdrock. Bögar får också lyssna på hårdrock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Kom inte och säg att jag är bög för jag lyssnar på hårdrock. Ah, visste du verkligen inte att det mest bögiga som finns är att i tonåren desperat neka sin egen homosexualitet? Ack, dessa ungdomar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Ah, visste du verkligen inte att det mest bögiga som finns är att i tonåren desperat neka sin egen homosexualitet? Ack, dessa ungdomar. Kattälskaren är 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Kattälskaren är 11 Naaw, ännu värre. Nutte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Ah. Jag nekar ditt påstående. Infinite Mass - Shoot The Racist. SHOOT THE RACIST AND THE AREA TURNS REEEED Menade svenskspråkiga. Infinite Mass är överlägsna på svensktbandfastsjungerpåengelska fronten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nu rekomenderar jag en Dylan låt! Titel: Girl From the North Country Artist: Bob Dylan Text: Haw haw! Pallar inte lägga in skiten! Låten är bra... Lita på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Naaw, ännu värre. Nutte. Är inte nutte h*** på tyska? Eller ljuger våran tyskalärare? För att det inte ska bli spam: Bob marley - Three little birds Redigerad 26 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nationalteatern - Sent en lördag kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Är inte nutte h*** på tyska? Eller ljuger våran tyskalärare? För att det inte ska bli spam: Bob marley - Three little birds Och vad fan är H***? Heil? Vad är i så fall problemet med att skriva ut det? SIEG HEIL Whoops. Mitt tips (som i sin tur kommer från okka): Moserobie - Swesih Independent Jazz - 03 - Jonas Kullhammar Quartet - Bebopalulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Och vad fan är H***? Heil? Vad är i så fall problemet med att skriva ut det? SIEG HEIL Whoops. Mitt tips (som i sin tur kommer från okka): Moserobie - Swesih Independent Jazz - 03 - Jonas Kullhammar Quartet - Bebopalulla HORA... Herregud. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nightwish - Dead To The world Kom inte och säg att jag är bög för jag lyssnar på hårdrock. Nightwish... ja, det är hårda grejor. --- Kan tipsa om Xentrix - Strength of Persuasion. Underbar brittisk thrash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 HORA... Herregud. ^^ Aha, mjo så måste det vara. Så farligt TIPS: Fred Åkerström - Så Lunka Vi Så Småningom (men det är väl Bellman som har skrivit den skulle jag tro) TEXT: Så lunka vi så småningom, från Bacchi buller och tumult, när döden ropar: Granne kom, ditt timglas är nu fullt. Du gubbe fäll din krycka ner, och du, du yngling lyd min lag, den skönsta nymf, som åt dig ler, inunder armen tag. Tycker du att graven är för djup, nå välan så tag dig då en sup, tag dig sen dito en, dito två, dito tre så dör du nöjdare. Du vid din remmare och press, rödbrusig och med hatt på sned, snart skrider fram din likprocess, i några svarta led; och du som pratar där så stort, med band och stjärnor på din rock, ren snickarn kistan färdigt gjort, och hyvlar på dess lock Tycker du att ... Men du som med en trumpen min, bland riglar, galler, järn och lås, dig vilar på ditt penningskrin, inom ditt stängda bås; och du som svartsjuk slår i kras buteljer, speglar och pokal: bjud nu godnatt, drick ur ditt glas, och hälsa din rival. Tycker du att.... Och du, som under titlars klang. din tiggarstav förgyllt vart år, som knappast har, med all din rang, en skilling till din bår; och du, som ilsken, feg och lat, fördömer vaggan, som dig välvt, och ändå dagligt är plakat Till glasets sista hälft. Tycker du att ... Du som vid Martis fältbasun, i blodig skjorta sträckt ditt steg, och du, som tumlar i paulun, I Chloris armar feg; och du som med din gyllne bok, vid templets genljud reser dig, som rister huvud lärd och klok, och för mot avgrund krig. Tycker du att ... Men du som med en ärlig min, plär dina vänner häda jämt, och dem förtalar vid ditt vin, och det liksom på skämt, och du som ej försvara dem, fastän ur deras flaskor du, du kan väl slicka dina fem, Vad svarar du väl nu? Tycker du att ... Men du, som till din återfärd, ifrån det du till bordet gick, ej klingat för din raska värd, fastän han ropar: Drick, driv sådan gäst från mat och vin, kör honom med sitt anhang ut, och sen med en ovänlig min, Ryck remmarn ur hans trut! Tycker du ... Säg, är du nöjd, min granne säg, så prisa världen nu till slut; om vi ha en och samma väg, så följoms åt; drick ut. Men först med vinet rött och vitt, för vår värdinna bugom oss, och halkom sen i graven fritt, vid aftonstjärnans bloss. Tycker du att ... Mm barndomsminnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Bob Dylan - Blind Willie McTell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 The Devin Townsend Band - Away Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Iron Maiden - Wasted Years the dude, nu är jag STOLT över den låten, jag gjorde ju en glad gubbe, ja huva, vad stolt jag över den låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Imperiet - Århundradets brott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Artist: Bob Dylan Låt: Billy 1 Album: Pat Garrett and Billy the Kid Kommentar: Äsch, det är sent. Pallar inte, amigos. Text: There's guns across the river aimin' at ya Lawman on your trail, he'd like to catch ya Bounty hunters, too, they'd like to get ya Billy, they don't like you to be so free. Campin' out all night on the berenda Dealin' cards 'til dawn in the hacienda Up to Boot Hill they'd like to send ya Billy, don't you turn your back on me. Playin' around with some sweet senorita Into her dark hallway she will lead ya In some lonesome shadows she will greet ya Billy, you're so far away from home. There's eyes behind the mirrors in empty places Bullet holes and scars between the spaces There's always one more notch and ten more paces Billy, and you're walkin' all alone. They say that Pat Garrett's got your number So sleep with one eye open when you slumber Every little sound just might be thunder Thunder from the barrel of his gun. Guitars will play your grand finale Down in some Tularosa alley, Maybe in the Rio Pecos valley Billy, you're so far away from home. There's always some new stranger sneakin' glances Some trigger-happy fool willin' to take chances And some old whore from San Pedro to make advances Advances on your spirit and your soul. The businessmen from Taos want you to go down They've hired Pat Garrett to force a showdown. Billy, don't it make ya feel so low-down To be shot down by the man who was your friend? Hang on to your woman if you got one Remember in El Paso, once, you shot one. She may have been a whore, but she was a hot one Billy, you been runnin' for so long. Guitars will play your grand finale Down in some Tularosa alley Maybe in the Rio Pecos valley Billy, you're so far away from home. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Iron Maiden - Wasted Years the dude, nu är jag STOLT över den låten, jag gjorde ju en glad gubbe, ja huva, vad stolt jag över den låten Är det tredje gången du tipsar om denna nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts