fr34k Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Låt: Euthanasia Artsit: Sparzanza Skiva: Into the sewers Genre: nån typ av metall Kommentar: grymmt skön låt. dessutom är bandet svenskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Låt: Hammer Smashed Face Artist: Cannibal Corpse Genre: Inte helt säker.. Nån form av grindcore? Kommentar: Vidrigt underbar! Bästa låten av detta band NÅGONSIN! Redigerad 25 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Mohaha.. ny dag.. nytt tips Låt: San Francisco Artist: Scott McKenzi Skiva: ? Genre: Hmm.. Vet inte riktigt.. Personlig Kommentar: Härlig låt.. "If you'r goiiiing to Saan Fraancisco" "...wear some flowers in your hair..." Grymt skön 70-talslåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 The Who - we´re not gonna take it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 The Who - we´re not gonna take it Det är väl Twisted Sisters som gjorde den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Det är väl Twisted Sisters som gjorde den? Nix pix hallon mix, både the who och twisted sisters har gort en låt som heter "we´re not gonna take it, men det är inte samma låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Låt: I Love You Artist: Basisten ur Guns N' Roses och Velvet Revolver, Duff Mckagan kommentar: Skön låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jimi Hendrix - star spangled banner - purple haze + instrumental solo. Fan va jag älskar woodstock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Artist: Soilwork Låt: Stabbing The Drama Genre: Metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Låt:: Talk Artist: Coldplay Album: X & Y Kommentar: En bra låt från ett band som är... vad ska man säga, egentligen inte min smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 2 Musiktips idag. Hela Gatumusikanter av fjärde världen (Album) Och så klart, Max peezay - Kvasifilosof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Genre: Metal Nej. NWOSDM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Låt: Carneval Artist: Looptroop Skiva: Fort Europa Genre: Rapp Personlig Kommentar: Go låt helt enkelt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Kraftwerk - Pocket Calculator Royksopp - Eple System Of A Down - Lost in Holywood Faithless - No Roots. Nån annan som känner att detta är en tråd där all postar, men ingen läser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Kraftwerk - Pocket Calculator Royksopp - Eple System Of A Down - Lost in Holywood Faithless - No Roots. Nån annan som känner att detta är en tråd där all postar, men ingen läser? Jag läser.. fast bara poster från personer jag kan vara intresserad av.. T.ex läser jag oftast inte Skribb's poster eftersom jag inte lyssnar på samma sorts musik (Enbart i denna tråden då.. för dom som inte fattar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Calling Elvis av Dire Straits Rolig text och skön melodi, inte världens bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Haha, kul att du känner till den. Trodde den var relativt okänd. Har kanske under min livstid lyssnat på den ett antal hundra gånger. mycket bra låt. Lyssnade på den 2000-2004 sen försvann den. mycket bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Band: bowling for soup Låt: My hometown Skiva: a hangover you don`t deserve btw, hela skivan är bra! Redigerad 27 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Band: Metallica. Låt: Ride the lightnining. Genre: Trashmetal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jäkla många som gillar svensk musik Jag föredrar illafall Rap...it is the shit brotha! Rap rap rap and more rap allt he night... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts