LunCh Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Låt: Love song Artist: Pitbullfarm Text: Since the day I was born I had a wonderful dream, To make people hurt, to make people scream, My middlename is torture I got lust for blood, No one can be protected by any god, Many years ago I met a girl and I felt in love, she was my sunshine, she was my dove. But voices in my head told me what to do, Now I stand at your grave and I'm missing you, The eternal love is lost for life, Now she's always here, Once upon a time she was my wife, And now i live in fear, You're the voice in my brain, master of my mind, Searching, looking, hunting til I'm almost blind, One day I will find you, and make everything alright, Oh God, I miss those moments when our love were so bright, Now I'm with you every second, I can even feel your breath, But things have changed now, with a touch of death, You're colder, stiffer and harder than before, I'm laying in your grave, and never leave you no more, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Iron Maiden - The Clansman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 De spottar på fin litteratur. Död åt A7X, eller hur fan de nu förkortar sitt äckliga band. Here, here to that. Att hedra Doktorn borde vara ett privilegium och inte en allmän rätt. För då slutar det oftast att nåt jävla tuggummi-pop-punkband dyker upp och kastar skit på ett mästerverk som Fear and Loathing. Avenged Sevenfold har en topplacering på min gonzoitiska jihad-lista. Ett pseudo-musiktips kanske. Idag så märkte jag ifall man lyssnar på ledmotivet till Benny Hill, så kan man få saker gjort dubbelt så snabbt. Jag städade min lägenhet på rekordtid medan den skruvade dängan låg på repeat. Bwaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Fools Garden - Yellow lemon tree (rolleyes) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Dio - Sant Up and Shout. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Stfu bög Bullet, vafan har du med saken o göra ? Go fuck ur mom ! OnT: Grupp/Artist: Teddybears Sthlm Album: Fresh! Låt: Cobrastyle Kommentar: Inte min musiksmak men jag gillar den låten ändå ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Najs attityd du har. Du kommer säkert bli jättepopulär på det här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) David Sandström - go down The fatville treaty Redigerad 7 februari, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag vill att ni alla applicerar My Bloody Valentines Fear Satan-remix med någe Mogwai-tjoller till era diverse ljudapparater. Ja, jag är en ordbajsare: dock en gravallvarlig sådan. Det är en mäktig upplevelse, trust me! Om ni är skillade sökare borde det inte vara allt för svårt att hitta; om ni inte lyckas så är ni inte heller värda låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Painkiller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Iron Maiden - Don't Look To The Eyes Of A Stranger Redigerad 7 februari, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Band: Stone Roses Låt: Tears Skiva: Second Coming Text får ni leta upp själv, jag förstår inte ens varför alla har med texten i sina tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Text får ni leta upp själv, jag förstår inte ens varför alla har med texten i sina tips. Det är en fråga om estetik och ett behov av att känna sig viktig och frän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 THE WHITE STRIPES - LET'S SHAKE HANDS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Låt: Svensson Vakna Artist: Medborgargardet Kommentar:EN grym låt helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Det är en fråga om estetik och ett behov av att känna sig viktig och frän. Fortfarande onödigt. Jag tror inte att någon börjar sjunga med i texten när de får syn på den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Muddy Waters - Manish Boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Fortfarande onödigt. Jag tror inte att någon börjar sjunga med i texten när de får syn på den.. Nja, om man kollar på texten ser man ju vad det är för slags låt ( om dom inte nämner det ) Jag gillar det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Xzibit - X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Det är en fråga om estetik och ett behov av att känna sig viktig och frän. Fråga på du! Jag bryr mig i alla fall inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts