skribb Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Call On Me är en semi-cover så det skulle lika gärna vara inspirerat av originalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Artist: Creedence Clearwater Revival Låt: Looking out my Backdoor. Skiva: ? Genre: Rock (?) Kommentar: Skön låt, hör de den första gången i filmen The Big Lebwoski. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 In Flames - Everlost Pt.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Artist: Creedence Clearwater Revival Låt: Looking out my Backdoor. Skiva: ? Genre: Rock (?) Kommentar: Skön låt, hör de den första gången i filmen The Big Lebwoski. Wooord som fan. Älskar den scenen när han kör med bilen och lyssnar på CCR och tappar jointen i knät Dagens tips: Frank Zappa - Don't Eat The Yellow Snow. Redigerad 22 juli, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Tew, tew, tew, lookin' out my back door! Amen. "Don't Eat The Yellow Snow" är jävligt rolig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Snoop dogg - Ups and downs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Puffror och Rosor - Välkommen Till Djunglen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Max Romeo And The Upsetters - Chase The Devil !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 In Flames - Everlost Pt.1 Får väl också tipsa om en In Flames låt In Flames - Pinball Map Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Metallica - The unforgiven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Call On Me är en semi-cover så det skulle lika gärna vara inspirerat av originalet. Hemskt va petig du skulle va då.. och d va min personliga åsikt så ja har ingen aning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Wooord som fan. Älskar den scenen när han kör med bilen och lyssnar på CCR och tappar jointen i knät Dagens tips: Frank Zappa - Don't Eat The Yellow Snow. Ja den scenen är skön, låten passar ju in så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Eftersom jag känner mig stygg idag så tänker jag tipsa om två låtar samtidigt.. *Elakt skratt* Låt: Bong Bong Artist: Manu Chao Skiva: ? Genre: Inte en blekaste aning.. Personlig Kommentar: Fräsig låt helt enkelt Låt: House of Rising sun Artist: Animals Skiva: ? Genre: 60-70 tal Personlig Kommentar: En mycket bra låt.. Dom flesta har troligtvis hört den dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Låt: House of Rising sun Artist: Animals Skiva: ? Genre: 60-70 tal Personlig Kommentar: En mycket bra låt.. Dom flesta har troligtvis hört den dock.. Man blir ju nästan gråtfärdig av gitarrsolot i den låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Låt: Vi har bara varandra Artsit: Thomas Di Leva Skiva: ? Genre: ? Personlig kommentar: Grym låt, bra text som i dom flesta av Di Levas låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag vill ha tips på hiphop med rockinfluenser. Har hört lite mashups och sånt, och det är coolt. Så...hiphop med rock, inga rockrefränger med deathmetal-psykopater, utan typ tung hiphop med rockgitarrer och sånt. Hoppas ni fattar. Ingen diva-hiphop dock (eminem, 50 cent, 2pac.....m.m) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Joakim Thåström - Ingen neråtsång... En del faller vackert En del faller hårt En del faller alltid alltid ner i hål En del hittar inget En del dem hittar allt En del hittar bara sånt som inte räknas alls Jag vet att du lever mitt ibland fast mitt i ingenstans mitt i allt det där du försöker ge ett namn Jag vet du odlar vingar för din hud har blitt för trång Jag vet du försöker flyga bort nånstans med dom En del kutar runt i stora svarta hav och hur dom kom dit minns det minns dom inget av En del lever sitt liv högst upp på en piedestal en del lever sitt bara för att rasa av Jag vet att du ser bilder i ditt huvud som gör ont Jag vet att du ser bilder men skit i allting sånt Jag vet du klättrar väggar som du inte trodde fanns Just när du trodde allting hade fallit ner på plats Men det här är inget sånt nej det här är inget sånt Det här är ingen neråtsång som du ska bry dig om Nej det här är inget sånt nej det här är inget sånt Det här är ingen neråtsång som du ska bry dig om En del plockar vingar Från änglar som dom mött En del plockar sina från insekter som dött En del lär sig ljuga en del dom blir soldat men vem av dom är du Vem av dom är du idag? Du som aldrig skulle bli som dom andra va Du som aldrig skulle ha några gudars svar Ikväll spelar allt allt sånt ingen roll ikväll, ikväll, ikväll är det inget sånt på gång För det här är inget sånt nej det här är inget sånt Det här är ingen neråtsång som du ska bry dig om Nej det här är inget sånt nej det här är inget sånt Det här är ingen neråtsång som du ska bry dig om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Mohaha.. ny dag.. nytt tips Låt: San Francisco Artist: Scott McKenzi Skiva: ? Genre: Hmm.. Vet inte riktigt.. Personlig Kommentar: Härlig låt.. "If you'r goiiiing to Saan Fraancisco" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Canned Heat - Going up the country Text: Gotta get goin', cause I can't stay here long, now. Cause I'm tierd of the way, I've been dogged around Well I've got to roam maybe find me a brand-new home. I'm goin' up the country, baby don't you wanna go? I'm goin' up the country, baby don't you wanna go? I'm goin' to some place where I've never been before. I'm goin', I'm goin' where the water tastes like wine. Well, I'm goin' where the water tastes like wine. You can jump in the water and stay drunk all the time. I'm gonna leave this city, got to get away. I'm gonna leave this city, got to get away. All this fussin' and fightin' man you know I sure can't stay. Now Baby, packin' up the truck you know I got to leave today, just exacly where I'm goin' I can not say but, we might even leave the USA It a brand-new game and I don't wanna play. No use of you runnin' or screamin' and cryin'. But you got a home man, long as I got mine. Gotta get goin' gotta get goin', gotta get goin' gotta get goin' Gotta get goin'. Well I'm goin', Well I'm goin'.. One More. Gotta get goin', I can't stay here long, now. Cause I'm tierd of the way I've been dogged around. Well I've got to roam maybe find me a brand new.... Redigerad 24 juli, 2005 av virre cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Låt: Dansa din Djävul Artsit: Thomas Di Leva Skiva: ? Genre: ? Kommentar: Tuff låt, har börjat lyssna på Di Leva den senaste tiden och jag måste säga att han har riktigt bra texter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts