Frenzy Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Zappa - Muffin man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Frank Zappa - Camarillo Brillo She had that Camarillo brillo Flamin' out along her head, I mean her Mendocino bean-o By where some bugs had made it red She ruled the Toads of the Short Forest And every newt in Idaho And every cricket who had chorused By the bush in Buffalo She said she was A Magic Mama And she could throw a mean Tarot And carried on without a comma That she was someone I should know She had a snake for a pet And an amulet And she was breeding a dwarf But she wasn't done yet She had gray-green skin A doll with a pin I told her she was alright But I couldn't come in (I couldn't come in right then...) And so she wandered through the door-way Just like a shadow from the tomb She said her stereo was four-way An' I'd just love it in her room Well, I was born to have adventure So I just followed up the steps Right past her fuming incense stencher To where she hung her castanets She stripped away Her ranchid poncho And laid out naked by the door We did it till we were un-concho And it was useless any more She had a snake for a pet And an amulet And she was breeding a dwarf But she wasn't done yet She had gray-green skin A doll with a pin I told her she was awright But I couldn't come in (actually, I was very busy then) And so she wandered through the door-way Just like a shadow from the tomb She said her stereo was four-way And I'd just love it in her room Well, I was born to have adventure So I just followed up the steps Right past her fuming incense stencher To where she hung her castanets She said she was A Magic Mama And she could throw a mean Tarot And carried on without a comma That she was someone I should know (Is that a real poncho...I mean Is that a Mexican poncho or is that a Sears poncho? Hmmm...no foolin' ...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Grupp: Cream Album: Goodbye (1969) Låt: Badge Kommentar: Älskar den här låten, som är gjord utav Clapton och Harrison. Två sköna filurer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Artist: Oasis Låt: Headshrinker Album: The Masterplan Kommentar: Tänka sig, 5 dagar kvar. Text: I know a girl who's lost and lonely Sits by the phone on her own But the phone don't ring And the birds don't sing in her tree She lost herself in a haze of pity And doesn't know where to run She’s a headshrinker now And I think its time we had some fun Lost in a fog I've been treated like a dog And I'm out of here I got no name And I feel no shame And I got no fear And I bow down To the tears of a clown Whatever's going down Is coming around I hope you don't regret today For the rest of your lives For the rest of your lives For the rest of your lives For the rest of your lives Lost in a fog I've been treated like a dog And I'm out of here I got no name And I feel no shame And I got no fear And I bow down To the tears of a clown Whatever's going down Is coming around I hope you don't regret today For the rest of your lives I know a girl who's lost and lonely Sits by the phone on her own But the phone don't ring And the birds don't sing in her tree She lost herself in a haze of pity And doesn't know where to run She’s a headshrinker now And I think its time we had some fun Lost in a fog I've been treated like a dog And I'm out of here I got no name And I feel no shame And I got no fear And I bow down To the tears of a clown Whatever's going down Is coming around I hope you don't regret today For the rest of your lives For the rest of your lives For the rest of your lives For the rest of your lives Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Lemon Demon - I've Got Some Falling To Do. En låt i klass med The Ultimate destiny. ... Som också är en flash. http://tmst.twu.net/flash/igsf2d.htm Lemon Demons hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Hel - Eldsjäl Där brinner jag förutan glöd Där växer jag mig stark Brynjan min får motstå slag å aldrig tar jag mark Kärlek till vårt fosterland ger kraft och mod till män Heder till vårt kära folk där eldar brinner än Han la sig sakta ner så tung med gråten i sin hals Han tycktes höra röst i rum, men där fanns ingen alls Han fyllde kroppen sin med mjöd, hans ögon sjönk ihop För att återfödas i en dröm till hjältars glädjerop Där brinner jag förutan glöd Där växer jag mig stark Brynjan min får motstå slag å aldrig tar jag mark Kärlek till vårt fosterland ger kraft och mod till män Heder till vårt kära folk där eldar brinner än I stilla mörker väntar han, där månen kastar sken I ensamhet han lider ont å hjärtat känns som sten Från händer rinner blodet tjock, han faller tungt ihop Blommor föds och blommor dör, hör hjältars sorgerop Där brinner han förutan glöd Där växer han sig stark Brynjan hans får motstå slag å aldrig tar han mark Kärlek till hans fosterland ger kraft och mod till män Heder till vårt kära folk där eldar brinner än Hans sorger funnit frid i jord, en hjältes grav han skänks En sista sång bär vinden bort, i regn en viskning dränks En resa lång jag ändat nu, min kropp den sjönk ihop Livet gav och livet tog hör hjältars sorgerop Där brinner jag förutan glöd Där växer jag mig stark Brynjan min får motstå slag å aldrig tar jag mark Kärlek till vårt fosterland ger kraft och mod till män Heder till vårt kära folk där eldar brinner än Där brinner jag förutan glöd Där växer jag mig stark Brynjan min får motstå slag å aldrig tar jag mark Kärlek till vårt fosterland ger kraft och mod till män Heder till vårt kära folk där eldar brinner än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Iron Maiden - The Fallen Angel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Låt: Jag skiter Artist: Magnus Uggla Album: Va ska man ta livet av sig för när man ändå inte får höra snacket efteråt (1977) Ouöh! Jerry tänk på din framtid, Jerry tänk på vad du ska bli, Jerry tänk på ditt rykte, Jerry tänk på ditt liv. Jerry du sköter väl skolan, Jerry du är ju snart stor Jerry lyssna på mamma, om du ändå var som din bror. Och jag skiter i majen, och jag skiter i rektorn, och jag skiter i allt som dom fyller mig med. Och jag skiter i fysik, ochjag skiter i matematik, och jag skiter i all satans teknik. och jag skiter i morsan, och jag skiter i farsan, dom säger jag skiter i allt, men det skiter jag i. Så jag drar iväg. Du ska spela mera risigt, nej så här ska det va, du ska spela mera risigt, nej, vackert ska det va. Alla människor bara snackar, om hur dom vill man ska va, dom är bögar allihopa, jag funderar på att dra. Och jag skiter i politiken, och jag skiter i kritiken, och jag skiter i kommersens ruttna stank. Och jag skiter i gubbar, och jag skiter i käringar, som rockartist förblir jag ändå alltid pank. Ja, jag skiter i hela den vuxna världen, för jag tänker inte bli nån mänsklig maskin, så jag funderar på att dra, dra iväg från stan, dra iväg från den här jävla stan. Dra iväg från stan, dra iväg från stan, dra iväg från stan, dra iväg från stan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Eminem feat Nate Dogg- Shake That Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Pantera - Hollow. Skiva:Vulgar display of power. Kommentar: Lugn och bra låt men självklart kommer Dime med sina sköna riff i låten. Text: What's left inside him? Don't he remember us? Can't he believe me? We seemed like brothers Talked for hours last month About what we wanna be I sit now with his hand in mine But I know he can't feel... No one knows What's done is done It's as if he were dead I'm close with his mother And she cries endlessly Lord how we miss him At least what's remembered It's so important to make best friends in life But it's hard when my friend sits with blank expression No one knows What's done is done It's as if he were dead He as hollow as I alone now x4 He as hollow as I alone A shell of my friend Just flesh and bone There's no soul He sees no love I shake my fists at skies above Mad at God...Mad... He as hollow as I converse I wish he'd waken from this curse Hear my words before it's through I want to come in after you My best friend x2 Come back! He as hollow as I alone... He as Hollow as I alone now... Redigerad 21 januari, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Arctic Monkeys - I Bet You Look Good On The Dance Floor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Artist: Oasis Låt: Headshrinker Album: The Masterplan Kommentar: Tänka sig, 5 dagar kvar. Text: Ska du på deras konsert? Fan vad avundsjuk jag blir nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Ska du på deras konsert? Fan vad avundsjuk jag blir nu! Ja fan. Fast de lirar nästan bara DBTT låtar :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Ja fan. Fast de lirar nästan bara DBTT låtar :'( :'( DBTT? Fyfan vad noob jag känner mig nu, måste fan skärpa mig Om DBTT är ett album eller något så skulle inte det göra mig något, för jag gillar inte låtarna från nyaste albumet ändå. Gillar de gamla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Ska du på deras konsert? Fan vad avundsjuk jag blir nu! Haha jag med, lululu... Band: The White Stripes Låt: Let's Build a Home Platta: De Stijl Kommentar: No comprende, eller vafan heter det på spanska? Text: Some bricks now baby lets build a home some bricks now baby lets build a home C'mon alright c'mon Im getting lazy throw me a bone im getting lazy throw me a bone C'mon alright c'mon Aw some bricks now baby lets build a home some bricks now baby lets build a home C'mon alright c'mon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Weeping willows är så otroligt fruktansvärt bra! plattan Presence rekomenderas varmt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Toots And The Maytals - Monkey Girl Underbar reggae, blir inte mycket bättre än detta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 DBTT? Fyfan vad noob jag känner mig nu, måste fan skärpa mig Om DBTT är ett album eller något så skulle inte det göra mig något, för jag gillar inte låtarna från nyaste albumet ändå. Gillar de gamla! DBTT= Don't Believe The Truth= Den senaste skivan= Den sämsta Oasis skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Arctic Monkeys - I Bet You Look Good On The Dance Floor Tipsade om den på förra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Metallica - Astronomy. The clock strikes twelve and moondrops burst Out at you from their hiding place? Like acid and oil on a madman's face His reasons tend to fly away Like lesser birds on the four winds, yeah Like silver scrapes in May Now the sands become a crust And most of you have gone away, then you're gone away Ah, come Susie dear, let's take a walk Just out there upon the beach I know you'll soon be married And you'll want to know where winds come from Well, it's never said at all On the map that Carrie reads Behind the clock back there you know At the four winds bar, mm, yeah Yeah Hey! Hey! Hey! Hey! Four winds at the four winds bar Two doors locked and windows barred One door left to take you in The other one just mirrors it Hey! Hey! Yeah! Hey! Yeah! Hey! Ooh, in hellish glare and inference The other one's a duplicate The queenly flux, eternal light Or the light that never warms Yes, the light that never, never warms Yes, the light that never, never warms Never warms, never warms The clock strikes twelve and moondrops burst Out at you from their hiding place? Miss Carrie nurse and Susie dear Would find themselves at four winds bar It's the nexus of the crisis And the origin of storms Just the place to hopelessly Encounter time and then came me Yo! Hey! Hey! Hey! Hey! Call me Desdenova, eternal light These gravely digs of mine Will surely prove a sight And don't forget my dog, fixed and consequent Astronomy - a star Astronomy - a star Astronomy (astronomy) - a star, yeah Astronomy - a star Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts