Ace Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Artist: Sigge Fürst Låt: Bullfest Genre: ? Skiva: ? Kommentar: Tycker synd om er som inte har hört denna gamla kära låt . Föredrar Robert Gustavssons version i "Glenn Killing på Grand" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Föredrar Robert Gustavssons version i "Glenn Killing på Grand" Jo, det var där jag hörde låten för första gången! Kamratföreningen Nacka Nazisterna . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Ny dag, nytt tips. Guns N' Roses - Coma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Haha, kul att du känner till den. Trodde den var relativt okänd. Okänd? Pyttsan, känd som fan faktiskt. Och ja, den är jävligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Joe Cocker-With little help from my friends. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Haha, kul att du känner till den. Trodde den var relativt okänd. Okänd nädå! Den är ganska bra,,, Kommer ihåg att min bror spelade den när jag var ca 5-6 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Turbonegro - Fuck the world Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Artist: Ramones Låt: Poison Heart Genre: Punk Skiva: Mondo Bizarro (1992), Hey Ho! Let's Go! - Ramones Anthology (1999) Kommentar: Riktigt grym låt, fast jag har svårt för att lyssna på den då jag tänker på min syrras polare som dog i en bilolycka. Man vill ju lyssna på den men man försöker undvika det pga ovanstående.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Haha, bara för det måste jag tipsa om Avril Lavignes verkligen jättesämsta cover på Chop Suey. Håll på och garva ihjäl mig när jag hörde den. Man tänkte ''är hon verkligen seriös?''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Håll på och garva ihjäl mig när jag hörde den. Man tänkte ''är hon verkligen seriös?''. Det är den nog inte eftersom man hör skratt i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Låt: Overkill Artist: Ill Bill Skiva: What's Wrong With Bill Genre: Rapp Personlig Kommentar: Väldigt bra låt.. Tror att Ill Bill är rätt underground, men han är väldigt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Artist: Imperiet Låt: Du ska va President Skiva: ? Genre: Rock Kommentar: Otroligt bra låt, som de flesta av Imperiets låtar. Då kan jag också tipsa om Glenns Orkesters cover på den. Du ska va korpulent heter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Metallica - No leaf clover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Aaah trevligt för öronen: Artist: Slayer Låt: War ensemble Skiva: Seasons in the abyss Genre: Thras metal Kommentar: bra som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Håll på och garva ihjäl mig när jag hörde den. Man tänkte ''är hon verkligen seriös?''. Skicka länk? Orginalet äger. Kan rekommendera. Kan hela på gitarr *stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Artist: Benassi brothers. Låt: Hit my heart. Skiva Pumphonia Genre: trance,dance. Kommentarer: ett måste för alla trance/dance älskare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Bruce Dickinson - Tears of the Dragon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Black Label Society - Whats in you... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Inte en låt.. men ett album.. förlåt men dom låtarna e för jävla sköna.. iron maidens album brave new world.. låtarna e lite halv lugna.. inte lika svängiga som typ the wicker man eller the trooper o så.. lite lugnare.. riktigt sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Sunset strippers - star to fall lite call on me inspererat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts