Maxz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Minns inte om jag tipsat om denna förut men gamla Will Smith - Miami är ju ett måste! Text: Den är skön, får ta och lyssna på den nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Dangerboy tipsar om: The Who- Happy jack Mastodon- Blood and Thunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Country Joe McDonald - Fixing To Die Rag Redigerad 21 juli, 2005 av virre cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Mastodon- Blood and Thunder Är inte det nån sån dödsmetallåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Turbonegro Använder du FL Studio? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Guns N' Roses - Welcome To The Jungle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Mötley Crüe - Too Young To Fall In Love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Tipsar också om den då. Den är riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Tipsar också om den då. Den är riktigt bra Vilken då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Är du felfödd eller? Den ovan mig kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Är du felfödd eller? Den ovan mig kanske? Nej jag föddes ganska rätt, jag undrar dock om du gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Tunnan och moroten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Tunnan och moroten.. Haha, ojoj vad kul man hade åt dom för många år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Silverchair - Anthem for year 2000 (kommer inte igår exakt vad den heter dock). Grymt bra låt. Ana's song med dom är bra också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Relient K - Two lefts don't make a right... Three do http://www.dovebooksandmusic.com/music/rekient_k_two_lefts_dont_make_a_right_but_three_do_cd.jpg Ett jävligt bra album, där varenda låt är bra. Det är typ, skatepunkrock. Fast den är unik, låter inte som all annan medioker skit. Faktikst det enda punkrocksbandet jag gillar, och jag lyssnar egentligen mest på hårdrock. Även ni som inte vanligtvis lyssnar på denna sortens musik bör skaffa denna skiva, den är underbar. Redigerad 21 juli, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Tunnan och moroten.. Bajs i bastun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Artist: The Cranberries Låt: Zombie Genre: Irländsk kamp/protestsång Skiva: ??? Kommentar: Grym. Länk till låten! [Unheard of, eh?] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Artist: The Cranberries Låt: Zombie Genre: Irländsk kamp/protestsång Skiva: ??? Kommentar: Grym. Länk till låten! [Unheard of, eh?] Den är ruskigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Den är ruskigt bra Haha, kul att du känner till den. Trodde den var relativt okänd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Artist: Sigge Fürst Låt: Bullfest Genre: ? Skiva: ? Kommentar: Tycker synd om er som inte har hört denna gamla kära låt . Redigerad 21 juli, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts