pottzork Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag tänkte köpa en effektpedal till basen snart.. . Står mellan 2 val. http://www.jam.se/images/DigitechBassDriver.jpg (lyssna här) Bass Driver http://www.jam.se/images/digitechXSynthWahsm.jpg (lyssna här) Bass Synth Wah Båda kostar 1.095... Vilken är skönast/bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Bass driver ! Fuzz på den är ju skitgrym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 .håller me frenzy, kör på bass driver, orka synt ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag skulle ju köpt båda... bortskämd som ja e men drivern om du ska ha 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 PÅ driver är det bara fuzz som är skön. på synth wah är alla sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 PÅ driver är det bara fuzz som är skön. på synth wah är alla sköna Du borde köpa den du hellst vill ha egentligen,.. inte lyssna på andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Du borde köpa den du hellst vill ha egentligen,.. inte lyssna på andra... Vet. men jag kan inte bestämma mig.. tror ändå ja ska köpa Synth wah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Har distpedalen, fick igår, äger allt. Köp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Har distpedalen, fick igår, äger allt. Köp den VI diskuterar det JUST NU på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts