thegtafreak Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Jag kan inte starta garrys mod så hur gör man? Det är version 6 PS:Jag vet att jag skulle ha skrivit i den andra tråden men ingen besvarade mig när jag skrev den här frågan. Redigerad 6 juli, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 1.Instalera Garrys Mod 2.Starta Stem 3.Gå in på play Games 4.Leta upp garrys Mod 5.Starta det Hoppas det hjälper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Funkar det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Det borde funka? Garrys mod borde ligga under "Third Party Games" om man installerat det rätt Redigerad 8 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det borde funka? Garrys mod borde ligga under "Third Party Games" om man installerat det rätt Det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts