Jump to content

Just Business

Recommended Posts

*SPOILER VARNING*

Har problem med uppdraget "just business" från Big smoke. Jag klarar mig fint tills jag har hoppat på hojjen, då går det bra, men sen efter man flygit upp på rampbilen och den exploderats så har bågen aslite liv kvar och sen exploderar den. Kan nån kanske ge mig ett tips att man ska tänka på för att få bågens liv att räcka till? Tacksam för svar :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har problem med uppdraget "just business" från Big smoke. Jag klarar mig fint tills jag har hoppat på hojjen, då går det bra, men sen efter man flygit upp på rampbilen och den exploderats så har bågen aslite liv kvar och sen exploderar den. Kan nån kanske ge mig ett tips att man ska tänka på för att få bågens liv att räcka till? Tacksam för svar :shifty:

E det den man ska skjuta på en massa bilar och motorcyklar så e det bara att lära såg sikta bättre:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är inte säker på vilket uppdrag du menar, men skjut alla gubbar som förföljer dig.

Låt dem alltså inte skjuta på dig, det är ju då du förlorar liv.

Bara att försöka och försöka, tillslut klarar man.

Kom ihåg att R* la in ett system så uppdragen blir lättare ju fler gånger man misslyckas.

Dock så funkar det inte om man laddar igen efter att ha misslyckats.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju bara å köra tills man klarar dep :P fast själv har jag inte kommit dit.... :wacko: fast inte långt kvar :P

Men fan e du här :mellow:

@Egget: okey...klarade till the truth, ska typ åka lantis traktor o köra den till farmen, jävla farmare, galna som fan.. nåt tips hur man klarar det? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor