Xemtoth Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 *SPOILER VARNING* Har problem med uppdraget "just business" från Big smoke. Jag klarar mig fint tills jag har hoppat på hojjen, då går det bra, men sen efter man flygit upp på rampbilen och den exploderats så har bågen aslite liv kvar och sen exploderar den. Kan nån kanske ge mig ett tips att man ska tänka på för att få bågens liv att räcka till? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sobieski Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Har problem med uppdraget "just business" från Big smoke. Jag klarar mig fint tills jag har hoppat på hojjen, då går det bra, men sen efter man flygit upp på rampbilen och den exploderats så har bågen aslite liv kvar och sen exploderar den. Kan nån kanske ge mig ett tips att man ska tänka på för att få bågens liv att räcka till? Tacksam för svar E det den man ska skjuta på en massa bilar och motorcyklar så e det bara att lära såg sikta bättre:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Är inte säker på vilket uppdrag du menar, men skjut alla gubbar som förföljer dig. Låt dem alltså inte skjuta på dig, det är ju då du förlorar liv. Bara att försöka och försöka, tillslut klarar man. Kom ihåg att R* la in ett system så uppdragen blir lättare ju fler gånger man misslyckas. Dock så funkar det inte om man laddar igen efter att ha misslyckats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 .använda "bulletproof vehicles" med en trainer.. sen är det bara att skjuta.. svårt som fan att sikta med dom där jävla numknapparna bara... synd att man inte kan sikta med musen som man kunde i VC... går ju bara med vissa vapen det är helt klart den största missen i hela spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Läs de här trådarna så hittar du nog några tipps som kan vara användbara! Hoppas du klarar det kompis! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...l=Just+Business http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...l=Just+Business http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...l=Just+Business http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...l=Just+Business Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Okey... @Metanolic: Har PS2 Ska kolla genom länkarna.. edit: såg att topp3 skrev att man kunde skriva liv fusket, men det gör väll ingen effekt på motorcykeln? Redigerad 6 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Jo det ger motorcykeln liv också tror jag....har inte använt det fusket var så på VC i allafall Redigerad 6 juli, 2005 av kagol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 .är så i SA oxå.. (iaf på PC, säkert samma på PS2).. livfusk när man sitter i/på ett fordon = fordonet får oxå fullt liv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Det är ju bara å köra tills man klarar dep fast själv har jag inte kommit dit.... fast inte långt kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Det är ju bara å köra tills man klarar dep fast själv har jag inte kommit dit.... fast inte långt kvar Om du andvänder livfusk så exploderar biken Bara så du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Det är ju bara å köra tills man klarar dep fast själv har jag inte kommit dit.... fast inte långt kvar Men fan e du här @Egget: okey...klarade till the truth, ska typ åka lantis traktor o köra den till farmen, jävla farmare, galna som fan.. nåt tips hur man klarar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts