Bubbli Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag har spelet XIII men när jag spelat en liten bit så stänger spelet av sig. Har provat att starta om två gånger men det händer på samma ställe. Nån som haft samma problem och vet hur det går att lösa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Har det åxå. fett skojj fast jag har AMD processor å fattar ingenting med det där cool and quiet saken man ska stänga av så mitt är ÛBER. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hmm... Jag ska nog gå till "affären" och byta det. Jaja, tack för inget kan man la säga. Det va onödigt att skapa denna. Lås och stäng eller fortsätt prata om detta underbara spel. Jag har provat demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hmm... Jag ska nog gå till "affären" och byta det. Jaja, tack för inget kan man la säga. Komihåg att vilket (sak) spel du än köper så har du 2 års garanti vad butiken än säger! Du har lagen på din sida (med vissa regler under år 2) att kräva ett nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Okej, bra att veta. Tänkte faktisgt köpa det förut. Men ändrade mig ifall det skulle hända samma sak. SKa leta när jag har pengar. HIttar inte i buskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts