skribb Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Inte ett dugg kul. Bara fånigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ja det är väl svårt att ha en inkomst om man är död Inte alls, se bara på alla döda artister som säljer skivor fortfarande Elvis har väll minst en platte pär år ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Inte ett dugg kul. Bara fånigt. Mr.Pensionär! låter lite som det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 7 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag vet inte... Det kanske jag som är omogen för min ålder men såna här "hyss" eller praktical (stavning?) jokes är bara så bäst! Detta påminner faktiskt mig om en grej som min förra köksmästare gjorde... Han chappar varje år till Indien, thailand mm Han och några polare var ute och festade och fick syn på en trädgårdstomte! De tog den med sig och tog den med sig när de stack till indien! De hade oxå tagit reda på adressen till de som ägde tomten. Så skickade de en bild med tomten och ett brev från indien (det var dit de åkte först) där "tomten" hade skrivigt att han var trött på att stå i deras trädgård så han hade bestämmt sig för att åka på semester. Och för varje land de kom till skickade ett nytt fotografi. När de sedan kom hem satte de tillbaks tomten... Den händelsen var tom. med i tidningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Det var ju en som hade med en sån där glassgubbe till dreamhack. Han fick ju gå upp på scenen, de frågade honom vart han fick tag på den. "Ja det du, det vill du nog inte veta" Kanske var han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Han och några polare var ute och festade och fick syn på en trädgårdstomte! De tog den med sig och tog den med sig när de stack till indien! De hade oxå tagit reda på adressen till de som ägde tomten. Så skickade de en bild med tomten och ett brev från indien (det var dit de åkte först) där "tomten" hade skrivigt att han var trött på att stå i deras trädgård så han hade bestämmt sig för att åka på semester. Och för varje land de kom till skickade ett nytt fotografi. När de sedan kom hem satte de tillbaks tomten... Den händelsen var tom. med i tidningen. Berättades om en liknande händelse på lokal-nyheterna (tv4 halland) förra hösten. En trädgårdstomte hade blivit bortrövad och ägaren fick hem bilder på olika platser tomten hadde besökt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Berättades om en liknande händelse på lokal-nyheterna (tv4 halland) förra hösten. En trädgårdstomte hade blivit bortrövad och ägaren fick hem bilder på olika platser tomten hadde besökt. Jo jag såg det oxå fast det var en copycat! Chrille gjorde detta, jag tror det var 98-99. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Fy fan Roligt som fan Inte bara dom idiotiska kidnapparna (som säkert var 9 år båda två) utan att Leif Skarp tog det som ett hot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts