JMC Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Det här kanske går som "dagens lol" men den va så jävla kul att den inte passar in där http://www.expressen.se/content/1/c6/31/13/52/5aea7322.jpg Kidnappare krävde lösen för bortrövad glassclown Gisslandramat i Agunnaryd i Småland fick ett lyckligt slut. Kidnapparna fick kalla fötter och släppte den bortrövade clownen, utan att någon lösensumma betalats ut. Det var för några veckor sedan som den färgglada clownen som gjorde reklam för ett glassmärke utanför en lanthandel i Agunnaryd, två mil öster om Ljungby, försvann. Krävde Jenka som lösen Några dagar senare hittade butiksägaren Leif Skarp, ett brev på lanthandelns trappa. "Heeej! Det är vi som har tagit eran glassclown. Vi har tagit han som gisslan. För att ni ska få tillbaka han kräver vi ett paket Jenka. På fredag kväll klockan 20.00 ska det ligga på affärens trappa. Om ni gör detta kommer clownen inte till fysisk skada. Med vänliga hälsningar 2Pac och Big Mama." Brevet avslutades med ett hot: "P.S. Om i kontaktar grannsämjan åker ni på stryk." - Det är ju inte så kul med hot, så jag polisanmälde saken, säger Leif Skarp. Fick kalla fötter Dessutom satte han upp brevet till allmän beskådning på anslagstavlan. Vilket gav kidnapparna kalla fötter. I torsdags morse, dagen innan tuggummilådan skulle utbetalas, återlämnades clownen. Medtagen, men utan fysiska skador. - I dag ser han rätt pigg ut, tycker jag, säger Leif Skarp, som hoppas att uppmärksamheten kring den kidnappade clownen ska leda till ökad glassförsäljning. Källa: EXPRESSEN.se HAHA är man desperat eller vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Lol xP. Lite reklam? Redigerad 6 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Där ser man, Tupac lever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Haha, orka kräva Jenka. Då tar man ju hellre något godis eller glass . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Lol xP. Lite reklam? Ja Gb Glass får så mycket gratis reklam Först Nogger sedan 88an och nu det här haha Där ser man, Tupac lever! Nja men va ska han med Jenka till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 "Heeej! Det är vi som har tagit eran glassclown. Vi har tagit han som gisslan. För att ni ska få tillbaka han kräver vi ett paket Jenka. På fredag kväll klockan 20.00 ska det ligga på affärens trappa. Om ni gör detta kommer clownen inte till fysisk skada. Med vänliga hälsningar 2Pac och Big Mama." Inte nog med att dom tar en glassclown sen vill dom ha ett paket Jenka (50 örs: tuggumi) och avslutar med 2 pac och big mama. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vi var fakt... Eller jag menar: Dom kan inte ha varit seriösa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vi var fakt... Eller jag menar: Dom kan inte ha varit seriösa... Dagens ungar vet du... Dom hade la inget bättre för sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Eh, jag menar ju det, dom har nog varit VÄLDIGT seriösa *INTE*, jag tror att dom asgarvade när dom gjorde det =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Nja men va ska han med Jenka till? Därför han tycker om det och inte har pengar? Vem är Big Mama? Hans flickvän eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Därför han tycker om det och inte har pengar? Vem är Big Mama? Hans flickvän eller nåt? "Big Mamas house" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Därför han tycker om det och inte har pengar? Ja det är väl svårt att ha en inkomst om man är död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Skönast. men jänka är så äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Nä pottan... jenka e as gott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Stod i lokal tidningen för någon dag sedan. Skulle tro att jag känner "kidnapparna" , Aggunaryd-borna går nämligen på samma skola som jag. Edit: Kom på att det var Angelsta-borna som går på samma skola som jag . Redigerad 6 juli, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Http://nyhetstorka.istheshit.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Brevet avslutades med ett hot: "P.S. Om i kontaktar grannsämjan åker ni på stryk." - Det är ju inte så kul med hot, så jag polisanmälde saken, säger Leif Skarp. Fy fan vad jag garvade när jag såg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Man undrar ju om det inte var GB själv som anlitade killarna så dom skulle kunna få lite nästan gratis (Billig iaf) reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Stod i lokal tidningen för någon dag sedan. Skulle tro att jag känner "kidnapparna" , Aggunaryd-borna går nämligen på samma skola som jag. Edit: Kom på att det var Angelsta-borna som går på samma skola som jag . Man undrar ju om det inte var GB själv som anlitade killarna så dom skulle kunna få lite nästan gratis (Billig iaf) reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts